Počasi napredujemo. Na avtu se je po dnu podrobno iskala rja in kjer je bilo sumljivo se je odstranilo body in saniralo (zbrusilo do svetleče pločevine, razmastilo, naneslo sloj pretvornika rje in premazalo s tremi sloji 2-K epoxy primerja kateremu je sledila nova 3M kavčuk zaščita).
Pregledoval sem po posameznih odsekih in po saniranju je sledila zaščita z namenskim voskom (Dinitrol 3125 HS) po dvojnih pločevinah in spojih, ki mu je sledil nanos končnega voska 4941.
Po nekaj dneh premora je sledila montaža toplotne zaščite izpušnega sistema iz pocinkane pločevine, ki sem jo pred tem še dodatno zaščitil s temperaturno odpornim konzervansom. Naslednji poseg je bila končna montaža komplet izpuha, pri katerem sem spoje in vijake namazal z bakreno mastjo.
Ker gre avto zaradi spleta okoliščin šele v prihodnjih dneh na kleparski in ličarski poseg sem predele kjer se bo delalo izpustil in pridejo na vrsto, ko dobim avto iz ličarske komore. Tako sem izpustil zaščito notranjosti levega praga in zadnjega koloteka/boka, ter obeh prednjih kolotekov. Te predele sem zaščitil le okoli dvojne pločevine in amortizerjev. Avto se je temeljito sfiniširal le po dnu in težje dostopnih predelih, ki pa nimajo vpliva na nadaljna popravila (klepanje, barvanje).
Stanje v slikah:











Zadnji del zadnjih dveh kolotekov sem pred voskanjem dodatno zaščitil še s kavčuk zaščito, ker tovarniško na tem predelu ni drugega kot barva, kamenje izpod kolesa pa veselo tolče in peska do pločevine. V tem primeru je bil ta predel sicer brez izrazite rje, le več majhnih pikic od kamenčkov. Zaradi razpršenosti sem cel predel zbrusil in na novo zaščitil:

Na uvodnih slikah (stran 2.) je vidno nekaj rje na "bučkah" in tudi te sem izdatno zaščitil, s tem, da sem pred voskanjem notranjega dela zadnjih dveh brizgnil še pretvornik rje:



Z voskom za odprte dele sta zaščitena še prednji most in zadnja prema:


Pod plastično obrobo zadnjega koloteka se skriva poškodba, ki terja kleparski poseg. Poleg tega je bil naknadno barvan tudi spodnji del zadnjih vrat za katerega imam potrditev, da se je kitalo direkt na pločevino, brez vmesne "bariere" v obliki vodo nepropustnega temelja, tako da se bo na novo barvalo:

Odrgnina je tudi na prednjem desnem blatniku, ki jo plastična obroba sicer zakrije, ker pa imam namen narediti tako kot je potrebno se bo barvalo kolikor bo pač potrebno. Z a začetek sem odstranil barvo do svetleče pločevine in nanesel tri sloje epoxija, toliko da je zaščiteno do predaje avtomobila ličarju:


V vmesnem času sem zamenjal še puščajoči hladilnik prvo vgradnje z novim:
V zadnjem delu odstranil tovarniško izolacijo in nalepil novo od Silen Coat-a. Po kolotekih večplastno, debeline 5mm in po dnu 3mm:


Posega je bila deležna tudi streha. Osnova butil 3mm in povrhu še nois isolator 4 (debelina 4mm):



Na otip je razlika kot dan in noč
Pred nekaj dnevi sem se dokopal še do "pravega" števca za 1.0 mlinček

Števec iz modela 1.0 sx, s prevoženimi realnimi 54.000km in rumenim poljem pri 5500 vrtljajih. Zraven števca sem dobil še mehanizem in motorčka za el. pomik stekel, cena kompleta 15€).

Ličarski del se bo nekoliko zavlekel, v vmesnem času moram najti pa še eno manjkajočo obrobo koloteka in nove vložke za vijačenje pragov, ki jih na servisu niti pod razno več ne dobim.
Ko dobim še obrobo se bo vse v kompletu barvalo v teksturno črno, enako tudi diskreten spojler prtljažnih vrat za katerega niti ne vem, če je original (kataloške so neberljive, spojler paše kot ulit).
Edino kar sem našel je spodnji primerek Una, ki ima po obliki povsem enakega.

Do nadaljnjega je to vse.