esem je napisal/-a:Bolj ne kot ja, Thema (in kasneje Kappa), 164, Croma in Saab že, Thesis, ki ni direktna naslednica Theme/Kappe, pa je na svoji lastni platformi
Wiki je napisal/-a:Lancia invested heavily in the Thesis and, unlike the predecessor the Kappa which shared an automobile platform with the Alfa Romeo 166, the Thesis was designed with its own chassis.
Sicer pa čestitke za vrhunski avto, ki je pravo nasprotje dolgočasnih nemcev brez svežih idej, dizajna, občutka "individualnosti", duše in kar je še podobnega, česar fani nemcev itak ne razumejo...
Drži Esem in hvala za spodbudne besede, cenim! Thesis je bil v bistvu zelo velik projekt Lancie, da bi v novem tisočletju naredili spet dobro staro Lancio(zato tudi lastna platforma), kombinacija tradicije(retro izgled ter inovativnosti in tehnologije...v ta avto je bilo vloženo ogromno denarja, časa in praktično proste roke oblikovalcem. V tej Lanci je podrobnosti na pretek...in pravzaprav je to avto, ki nekako sam stoji v svoji klasi...notranjost je v razredu F(S, 7 in A8), se pravi razred višje, kot v svojem dejanskem (E, 5, A6). Karakter ima zelo izrazit in se zares pelješ kot gospod(v polnem pomenu besede), ko zapreš tista težka vrata sploh z opcijskim skyhookom, izjemno izolacijo, linearnim a vztrajnim pospeševanjem, bi enostavno včasih kar zaprl oči. Res pa je, da se sama kvaliteta vožnja razlikuje od ohranjenosti primerkov(pri nas so kripe za 2k in samo še za dele)...nekje podvozje ne štima, drugje menjalnik(ki je notoričen), motor, elektronika nagaja s svojimi 24 procesorji...ker ta avto ima elektronsko skoraj vse. Takšen kot je moj, ki je res ohranjen, ga je že loterija dobiti(tudi tujina) in sem imel neverjetno srečo, da ga je prodal nekdo, ki ta avto ni poznal. Večinoma so zaradi nepoznavanja avtomobila zelo slabo vzdrževane. Na koncu so vse preostale primerke ob koncu proizvodnje Thesisa leta 2009 prodali po polovični ceni Italijanskemu veleposlaništvu. Naredili so ga tudi za Karla Voytolo in bil je vladni voz Berlusconija a širše populacije ni dosegel in samo 15.000 prodanih enot. A obdržal je karizmo in pretencioznost, kar je pri novih "luksuznih" avtomobilih danes težko zaslediti. Usnje in Alkantara sta ročno šivana, tretja opcija pa je bila butično oblazinjenje Ermenegildo Zegna, za katero bi laiki rekli, da je vstopni model! Kvaliteta je bila za Thesis res prioriteta in nekako so preveč stavili na ta model, kateri je sicer s prototipom Dialogos požel veliko navdušenje.

LED luči od leta 2001 serijsko, kakor tudi EPB.

Brisalci so skriti zaradi videza.

"DIzelski izpuh" je enak tudi pri bencinskih pogonskih sklopih. Oznak tipa motorja ni, razen pod motornim pokrovom.

Maserati QP ogledala...Maserati je Thesis veliko prekopiral, tako zunanji dizajn(samo trikotnik na zadnjih lučeh spregledaš in je ista thesis), kot notranjost(predal na gumb, osrednja konzola, stikalo za luči, oblika sedežev, itd.)


Retro števci, spogledovanje z modeli iz petdesetih in šestdesetih. Pogonski sklop pa je glede na te km, za katere ne morem popolnoma trditi, da so avtentični, v izjemnem stanju...in ne morem prehvaliti, do kakšne uglajenosti so ga za ta avtomobil skupaj z menjalnikom nastavili.