Uff, bom nadaljeval in poskušal priti do aktualnih "novic". Plus, da se vsaj nekaj dogaja v tem podforumu.
Sledil je moj sploh prvi trackday na Racelandu. Bom rekel z eno besedo..vrhunsko. To res more vsak petrolhead vsaj enkrat v življenju dat skozi. Tisti občutek, ko prvič zapelješ na progo in veš, da se lahko maksimalno izživljaš nad avtom je nepopisen.
Je fajn, spoznaš nove ljudi, malo izkušnje od drugih, vidiš kako se obnašajo ostali avtomobili na progi itd.
Je pa ena slabost tega, če se lahko temu tako reče. Skozi kroge si začenjaš delati seznam stvari, ki bi jih moral narediti, da bi dobil še tistih par desetink po krogu
In tako lahko hitro presežeš vrednost svojega vozila.
Na kratko pa moje ugotovitve po prvem TD: Avto je za progo stila Raceland ravno pravi. Majhen, dovolj navora, da tudi iz 180 stopinjskega ovinka ne manjka moči ob enem pa zelo okreten zaradi že prej majhnosti.
Ena večjih slabosti so bile gume in platišča, ker se 6j platišče na 205/50 gumi preveč skrije v gumo, če razumete. Na kratko, platišče je preozko za to kombinacijo širine in višine gume, kar se je posledično poznalo pri prekomernem "zvijanju" gume v oinkih.
Pa še nekaj slik.
Če povzamem vozni park v tem času takrat..2x Peugeot 406 Coupe v delih, Ford Puma pa avto, ki je dejansko registriran.
Potem pa pride na sceno spet nekaj v drugi smeri.
VW Golf 3 1.9 TDI AFN. Ja. Zgleda, je bila želja in nostalgija po prvem avtu huda. Naj omenim, da je bil ta nakup res totalno spontan in nepričakovan. Ko sem en večer scrolal po a.net, mi je v oči padel ta Golf. Nekako je bila kombinacija vsega na njem čisto po mojem okusu, zato nisem dolgo odlagal z dvigom telefona. Par dni za tem je bil že na domačem dvorišču.
Avto je imel ob nakupu realnih 170k km. Ni slabo za 96' letnik. Zunaj in znotraj je bil avto skoraj brez znakov uporabe. Videlo se je, da so lastniki pred mano lepo skrbeli zanj. Od opreme ni imel veliko, šibedah, bolj športne sedeže in volan, to je pa to. Je pa bil oddet v meni čudovito in ob enem izredno redko barvo, ki je bila neka mešanica vijolične in sive. Obut v 17 col gume in OZ platišča, na znižanem podvozju, ali kot temu radi rečemo na gewindah. Ker pa je to Golf 3, je seveda bilo prisotno nekaj rje. Nekaj pri sprednjem koloteku, malenkost so tudi pragi že bili načeti, čeprav so že bili v preteklosti popravljeni. Pa pri pokrovu za dotok goriva je tudi bila ena rjasta luknja.
Zaključim, pa upam, da se prej spravim spisat naslednji post, kot pa je bil aktualni časovni zamik med tem in prejšnjim