Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Dean
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe avg 08, 2003 8:29 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Dean Ne sep 07, 2003 9:00 pm

Ja B-Stard, ves kaj malo si se zmoto, Uno Turbo s 115 Km ima serijsko 8.3 sek do 100...., gre pa slabse kot Renault 5 GT Turbo.... moja ima serijsko 120 KM in tovarnisko 7.6 do 100 in ce bi mel Uno res 7.3 bi mogo it mimo mene, pac pa ni tako - serijski 115 KM nima sans, jaz pa sem osebno mojo 5-ko spravo na 7.44 s, ko sem mel turbino na okoli 150 al 160 KM, pa se je bol spipal - takrat pa nisem meril, niti nisem mel casa, ker mi je takoj ko sem jo stisno vtrgalo puso............
 
Dean
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe avg 08, 2003 8:29 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Dean Ne sep 07, 2003 9:08 pm

Sorry, zmoto sem se - oni UNO s 105 KM ma 8.3 do 100, oni s 115 KM pa ma 7.7 s, no se je vseeno - oni s 115 nima sans
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po sep 08, 2003 1:36 am

Okej moc 140, 150, 200 al pa 300 km nema veze. Sam kak te konjičke na cesto spravit. Pri oceni pospeška bi bil bolj previden, ker bo potrebno te cajte brez kurenja gum dosežt!
...ne smem kar želim...
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Po sep 08, 2003 7:06 am

Kake so pa gume na tem avtu da se to asfalta drzi?

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po sep 08, 2003 7:16 am

jest mam trenutno 195/55/13 gor..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po sep 08, 2003 9:50 am

Dean je napisal/-a:Sorry, zmoto sem se - oni UNO s 105 KM ma 8.3 do 100, oni s 115 KM pa ma 7.7 s, no se je vseeno - oni s 115 nima sans

ja moj ma trenutno 140km..( no zdele velik manj ker mi kolektor pušča)....
zdej ko bo cas...bom dal geretovo turbino...in nos..
nos bo bolj za feeling..ker enako bi lahko dosegel z turbino..
bomo videl....bom su pa pomert KMje k RSR
V8 POWER
 
Dabl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Ne feb 09, 2003 2:14 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a Dabl Po sep 08, 2003 10:39 am

in kaksni so filingi proti jugicu :lol:
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po sep 08, 2003 10:40 am

dokler gas ne pohodiš enaki :noro
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Po sep 08, 2003 6:24 pm

TechnoBoY je napisal/-a:dokler gas ne pohodiš enaki :noro

LOL
:har :har :har
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To sep 09, 2003 7:09 am

Dean je napisal/-a:Ja B-Stard, ves kaj malo si se zmoto, Uno Turbo s 115 Km ima serijsko 8.3 sek do 100...., gre pa slabse kot Renault 5 GT Turbo.... moja ima serijsko 120 KM in tovarnisko 7.6 do 100 in ce bi mel Uno res 7.3 bi mogo it mimo mene, pac pa ni tako - serijski 115 KM nima sans, jaz pa sem osebno mojo 5-ko spravo na 7.44 s, ko sem mel turbino na okoli 150 al 160 KM, pa se je bol spipal - takrat pa nisem meril, niti nisem mel casa, ker mi je takoj ko sem jo stisno vtrgalo puso............


No to je pa problem pr 5ki. Če je serijska se še neki matra delat, čim pa kej odpreš in dodelaš, je pa.... na cesti :). Znanec ima tudi 5ko turbo odprto mislim da na 1.3 bara, poraba da glava peče, sej avto gre, ampak tko cca par kilometrov jo lahko stiska do konca. Pa če greva iz Lj do postojne, verjem da boš ti pr postojni že generalko delal, ko se bo unotova mašina še vedno lepo vrtela na 7500 v peti. Tko da... tiste 3 desetinke gor al dol.. Tko na grobo, sej veš.. malček prepozno spelješ, preveč gasa, pa je turbač poravnan z 5ko. Govoriva seveda o serijskih avtih. No verjetno tudi veš da ima uno i.e., 5ka uplinjač, uno IHI turbino, 5ka Garret, uno hladilnik olja in intercooler, 5ka sam pred kilerjem za motor speljano cev za hlajenje olja in majhen itercooler, da ne govorimo o zasnovi motorja. Pri 5ki se pri ca 6500 počasi že vse konča. No uno pri 7k še prav lepo vleče. Tko da.... Technotov uno ima cca 140KM na grobo, pa bo motor še lep čas delal.. tebi pa je pri cca 150KM šlo vse v franže.. Ti si imel prirastka moči cca 30KM, uno pa cca 35KM pa še vedno dela BP.
No ni tole provokacija.... sam realnost... Kakorkoli obadva sta strupa in stroja svoje dobe...

LP
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To sep 09, 2003 9:51 am

UnoTurbo je napisal/-a:
Dean je napisal/-a:Ja B-Stard, ves kaj malo si se zmoto, Uno Turbo s 115 Km ima serijsko 8.3 sek do 100...., gre pa slabse kot Renault 5 GT Turbo.... moja ima serijsko 120 KM in tovarnisko 7.6 do 100 in ce bi mel Uno res 7.3 bi mogo it mimo mene, pac pa ni tako - serijski 115 KM nima sans, jaz pa sem osebno mojo 5-ko spravo na 7.44 s, ko sem mel turbino na okoli 150 al 160 KM, pa se je bol spipal - takrat pa nisem meril, niti nisem mel casa, ker mi je takoj ko sem jo stisno vtrgalo puso............


No to je pa problem pr 5ki. Če je serijska se še neki matra delat, čim pa kej odpreš in dodelaš, je pa.... na cesti :). Znanec ima tudi 5ko turbo odprto mislim da na 1.3 bara, poraba da glava peče, sej avto gre, ampak tko cca par kilometrov jo lahko stiska do konca. Pa če greva iz Lj do postojne, verjem da boš ti pr postojni že generalko delal, ko se bo unotova mašina še vedno lepo vrtela na 7500 v peti. Tko da... tiste 3 desetinke gor al dol.. Tko na grobo, sej veš.. malček prepozno spelješ, preveč gasa, pa je turbač poravnan z 5ko. Govoriva seveda o serijskih avtih. No verjetno tudi veš da ima uno i.e., 5ka uplinjač, uno IHI turbino, 5ka Garret, uno hladilnik olja in intercooler, 5ka sam pred kilerjem za motor speljano cev za hlajenje olja in majhen itercooler, da ne govorimo o zasnovi motorja. Pri 5ki se pri ca 6500 počasi že vse konča. No uno pri 7k še prav lepo vleče. Tko da.... Technotov uno ima cca 140KM na grobo, pa bo motor še lep čas delal.. tebi pa je pri cca 150KM šlo vse v franže.. Ti si imel prirastka moči cca 30KM, uno pa cca 35KM pa še vedno dela BP.
No ni tole provokacija.... sam realnost... Kakorkoli obadva sta strupa in stroja svoje dobe...

LP


Oprosti ampak vsemu kar si napisal nebi ravno mogel pokimat!
1,2 Bara se mi zdi tri much. Nevem no kateri 10+ let star avto bi kaj takega zdržal brez dodatnih posegov v motorni prostor. Pa vzdržljivost tud ravno ne more bit na višku!
Pri tvoji primerjavi motorjev me moti samo ena stvar. Zakaj ma 5-ka kljub temu, da je vse slabše narejeno več moči?

btw: 5-ko sem mel, uno-ta nisem ne mel ne vozil, tak da tud nevem česa je zmožen
...ne smem kar želim...
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 To sep 09, 2003 10:38 am

De še jest svoj mnenje pristavim. Kar se tiče primerjave teh dveh avtekov, se mi zdi nesmiselno jih primerjat. Razen, tega, da sta v istem razredu nimata nč skupnega.

Splošno znano je, da so webrove turbine v 5kah slabe, in, da je uno tukaj močno spredaj, vsaj kar se tiče vzdržljivosti. Ma pa 5ka eno poglavitno prednost. In to je zavorni sistem, ki pa je za razliko od turbine mnogo boljši od unotovega.

Moja zmagovita kombinacija bi bila sledeča:
Kupil bi 5ko, vgradil unovo mašino in to je to. Če bi se dalo seveda. Al pa bi mel unota pa bi mu dal zavorni sistem od petke gor.

Mi je pač lepša petka (Osebno mnenje pač), ampak bi tut iz unotom zdržal.. Če se kje kakšen prodaja, plz p.m. me.:>

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To sep 09, 2003 11:02 am

No se strinjam da tista 5ka turbo od znanca nima vseh delov original od prve vgradnje noter. Če me spomin ne vara je bil motor podrt in obnovljen, pravtako je turbina druga oziroma celo nova. Vem da je fant sprašil mučos dinaros.. No kakorkoli kar se moči tiče. Fiatovci so leta 84 ko so se odločevali kakšen motor naj namenijo unotu ki bi zmogel 200 km/h(to je bil njihov cilj), sprva vzeli agregat iz ritmota in pa regate, 1600ccm motor, z dvema odmičnima gredema 8ventilom, en dvojni padatočni fergazar in pa cca 105Km. No ugotovil so da bi s tem motorjem avto zmogel 200Km/h, vendar je bil motor pretežak in lega avtomobila preslaba. In tako je padla odločitev da bodo predelali motor iz fiata 128 oziroma znani 1301ccm motor, ki je žel slavo z vzdržljivostjo(v tistih časih :) ). Torej dodali so mu vse kar se je takrat dalo, kar vsi še danes pripisujejo kot biser dodelave starega motorja. Ker praktično je motor isti kol iz leta 1969(zasnova seveda). Konji so pak ostali isti, ker jih je točno 105 dovolj da gre avto po tovarniških podatki 203 km/h. Oziroma kat. verzija 199 km/h. Torej tukaj tiči odgovor. Sam motor ima še dovolj zaloge da se iz njega iztisne še par KM. Poznam stock unota MK1, ki ima prek 200k km, pa je motor nedotaknjen, pravtako je še prva turbina. Pa mi pokaži 5ko? :) Kar se pa zavor tiče, se strinjam da niso glih unotova odlika, vendar se da z drugačnimi diski in ploščicami doseči boljši pojemek. Na technotovem unotu so gor original fiatovi diski, ploščice pa AP lockheed. Tko da je zadeva malček boljša. No kakorkoli obadva sta bila in sta še vedno sanje marsikaterega mladeniča. :)
Lp
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo To sep 09, 2003 5:13 pm

Slika
Evo ena slikca za vspodbudo, kr tako naprej, pa če maš kake bolše slikce unota, yugiča al pa forda mi pošlji na e mail alexpag@hotmail.com, al pa kak url napiš.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To sep 09, 2003 5:35 pm

Poglej te si tukaj kaj dela uno turbo :shock: :shock: :shock: , hehe....

http://www.powerontheroad.com/filmati/uno%20pisello.mpg


Slika

Ta majhna ihi je original, zamnjali so jo pa za to veliko :twisted:
 
Uporabniški avatar
|T|E|O|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: So feb 22, 2003 1:02 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a |T|E|O| To sep 09, 2003 7:28 pm

Ma tisti napis na motorju k je: FIAT TURBO I.E. je original tko pobarvan al je naknadno blo pobarvano tisto :?: ..meni ful doro zgleda. :twisted:
Slika
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik To sep 09, 2003 8:13 pm

Punto_GT je napisal/-a:Poglej te si tukaj kaj dela uno turbo :shock: :shock: :shock: , hehe....
http://www.powerontheroad.com/filmati/uno%20pisello.mpg


Porko DiO... je reku model ---> LoL :lol:
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov