Tehnični podatki avtomobila:
Velikost motorja: 1360 ccm
Vrsta goriva: bencin, neosvinčeni 95
Ekonomija: 6.4 litrov/100 km (kar je zelo težko dosegljivo)
Št. sedežev: 4
Pogon: FWD
Prenos moči: ročni 5-stopenjski menjalnik
Zračne blazine: 7
Postavitev motorja: spredaj, prečno
Tip motorja: inline, 4 cilindri
Največja moč: 87 KM pri 5250 o/min
Največji navor: 133.00 Nm pri 3250 o/min
Kompresija: 10.5:1
Vbrizg: Injection
Ventili na valj: 4
Kontrola vbrizga: Overhead cam (OHC)
Največja hitrost: 173.0 km/h
0-100 km/h: 13.6 seconds (nikamor se mu ne mudi:P)
Razmerje moč/teža: 0.078 KM/kg
Št. vrat: 3
Potovalni prostor: 3,750 litrov
Prtljažni prostor: 178 litrov, modularno razširljiv na 1,048 litrov
Traction control, Electronic stabilisation program (ESP), Antiblocking system (ABS)
Dimenzija gum spredaj: 185/60R15H
Dimenzija gum zadaj: 185/60R15H
Teža: 1,163 kg
Najvišja dovoljena masa: 1,600 kg
Najvišja dovoljena teža prikolice: 980 kg
Dolžina: 3,740 mm
Širina: 1,670 mm
Višina: 1,630 mm
Medosna razdalja: 2,320 mm
Kapaciteta goriva: 40.0 litrov
Od dodatne opreme (poleg TCS, ESP in ABS) ima še multifunkcijski volan, oblečen v usnje z obvolansko ročico za upravljanje avtoradija (serijski, CD), Bose soundsystem z 9 zvočniki in ojačevalcem, tempomat, volanski obroč nastavljiv po višini in globini, zatemnjeno steklo vrat prtljažnika, potovalni računalnik, električno nastavljiva zunanja ogledala, centralno zaklepanje z daljinskim upravljalcem, klima,...
Avto je letnik 2005, ima dobrih 17.000 kilometrov, kupil pa sem ga v avtohiši Seliškar (zelo korektni), ki ga je uvozila iz Francije. Zaenkrat moram reči, da me je malček navdušil, nekoliko manj navdušujoča je le poraba goriva, ki pa je zaradi (ne)aerodinamičnosti in teže nekako razumljiva in se jo da obvladati z nežno nogo.













In še znamenita vrata v akciji.

Konstruktivni komentarji zaželjeni! :P