tehnika...najlazji se copy pasta ane:)
Vrsta motorja 4-valjni vrstni bencinski motor
Vgradnja prečno spredaj
Vrtina/gib v mm 82,5/92,8
Gibna prostornina 1984
Kompresijsko razmerje 10,5 : 1
Priprava goriva direktno vbrizgavanje
Največja moč v kW (KM) pri 1/min 110 (150) / 6000
Največji navor v Nm pri 1/min 200 / 3500
VOZNE LASTNOSTI
Najvišja hitrost, km/h 210
Pospešek 0–100 km/h, s 8,8
PORABA GORIVA (MVEG)*
Vrsta goriva neosvinčen bencin ROŠ 98/95
Mestna vožnja, l/100 km 11,1
Izvenmestna vožnja, l/100km 6,1
Skupna poraba, l/100km 7,9
Povprečne emisije CO2, g/km 190
PRENOS MOčI
Sklopka enolamelna suha sklopka
Menjalnik 5-stopenjski ročni
Prestavno razmerje, 1. prestava 3,778
Prestavno razmerje, 2. prestava 2,267
Prestavno razmerje, 3. prestava 1,65
Prestavno razmerje, 4. prestava 1,269
Prestavno razmerje, 5. prestava 1,034
Prestavno razmerje, 6. prestava 0,865
Vzvratna prestava 3,6
PODVOZJE
Sprednja prema posamično obešeni kolesi z McPhersonovima vzmetnima nogama
Zadnja prema večvodilna prema s spiralnimi vzmetmi
Krmiljenje elektromehanski servo volan
ZAVORNI SISTEM
Zavore spredaj notranje hlajene kolutne zavore
Zavore zadaj kolutne zavore
kar se tice pa tunanja pa tko...ne vem...dvomm da bom meu kdaj tok kesa, da ga bom meu za metat u to... ce ze kej pol bo najprej avtoakustika...pol pa kdaj kksne feltne, k se ga bom mau navelical
