1. Kar se tiče neenakomerne višine leve in desne strani (po prvih meritvah je voznikova stran bila 7-8mm nižja pri zadnjem robu blatnika) je situacija sledeča: večkrat ko sem meril, bolj raznolike so bile meritve, enkrat nižje, drugič enako, tretjič spet malenkost nižje, ob tem da se mi je podlaga vedno zdela na oko ravna... Potem sem šel spet premerit oddaljenost zgornjega roba alu platišča od tal in že tu nastopijo razlike do 5mm, tako sumim da na samo višino vpliva tudi kako je obrnjena guma (čeprav so mi pri vulkanizerju trdili da je pri teh Pirelli vseeno kako jih obrneš, ker nimajo narisane puščice), zatem sem btw. tako za hec premeril odmike od tal nekaj avtomobilov, ki so bili parkirani na domačem dvorišču in ugotovil da je pri posameznih modelih odstopanje tudi do 2cm, pa se nobeden nič ne sekira...

Sicer pa bom mimogrede še povprašal kaj na to porečejo Fiatovi "strokovnjaki" ob prvem obisku na servisu, kajti za popraviti imajo še "šlamparijo" na steršnem spojlerju, jaz "laik" osebno nisem več dovolj pameten kaj je prav in kaj narobe... čaka me namreč še pekel postopka homolgacije vseh teh "dodatkov"...
2. Glede različnih barv volanskega obroča.. to sem tudi jaz prvič opazil na slikah, v živo tega ni videti in je očitno posledica "Flash-a" pri fotoaparatu, kasneje sem to opazil še pri pri nekaterih drugih objavah slik notranjosti GP po forumih..

Karamboliran hvalabogu ni bil
3. Zavorne bobne so mi mimogrede ob montaži spojlerjev pobarvali prijazni delavci na Fiatovem servisu v MS in čeprav sem želel črno mat, bo zaenkrat še ostalo srebrno - podarjenemu konju se pač ne gleda v zobe
Slike spuščenega objavim ob prvem spomladanskem čiščenju "umazanega Harry-a", do takrat pa lp iz Lendave
