
Kia Sportage 2.0 CRDi 135kw (185KM) 4x4 AWD Dynamax


Varnostna oprema:
- ABS protiblokirni zavorni sistem
- elektronski nadzor stabilnosti vozila ESC
- pomožni stabilizacijski sistem VSM (Vehicle Stability Management)
- sistem proti zdrsu pogonskih koles TCS (Traction Control System)
- sistem za nadzor zaviranja v ovinkih CBC (Cornering Brake Control)
- sistem za samodejno zaviranje po klancu navzdol DBC (Downhill Brake Control)
- sistem za pomoč pri speljevanju v klancu HAC (Hill Assist Control)
. 6 airbagov (voznikova in sovoznikova varnostna zračna blazina, stranski varnostni zračni blazini, stranske varnostne zračne zavese)
- vzvratna kamera za parkiranje z integiriranim LCD ekranom za pomoč pri vzvratnem parkiranju (dobra IR vidnost tudi ponoči)
- parkirni senzorji in prikaz lokacije ovire na displayu
- aktivni vzglavniki
- opozorilni sistem ob zaviranju v sili (ESS) - sam prižge vse "žmigavce" ob res močnem zaviranju
- varnostni pasovi z omejevalnikom zatezne sile
- 2x ISO FIX za pritrditev otroškega sedeža na zadnjih sedežih
- varnostna otroška ključavnica v zadnjih vratih
- Baterry saver – sistem proti praznjenju akumulatorja pri zaklenjenem vozilu.
- smernika integrirana v stranski zložljivi ogledali
Udobje:
- samodejna dvopodročna klimatska naprava
- LED dnevne luči in ksenonski žarometi s pralnimi šobami in avtomatsko nastavitvijo višine snopa žarometov
- hlajen predal pred sovoznikom
- senzor za dež z nastavitvijo občutljivosti
- volan in prestavna ročica odeta v usnje
- daljinsko centralno zaklepanje in zložljiv ključ z alarmno napravo
- potovalni računalnik,
- radio CD/mp3 in priključka USB, Ipod in AUX
- 6 zvočnikov
- električni pomik stekel spredaj in zadaj (samodejni spust pri vozniku)
- Shift indicator – indikator optimalne prestave,
- Kick Down – sistem pedala za plin,
- MDPS progresivni servo volan (trdota vezana na hitrost)
- volan nastavljiv po višini in globini
- naslon za roko spredaj in zadaj z nastavki za pijačo, oblečena v umetno usnje
- talna konzola
- sistem proti priprtju + funkcija cancel tega sistema
- možnost zaklepa upravljanja stekel (lahko dela to samo voznik)
- voznikov sedež nastavljiv po višini
- komplet za krpanje predrte pnevmatike (avto nima rezervne pnevmatike)
- rolo prtljažnega prostora
- zadnja klop zložljiva 60:40
- luči s funkcijo follow me home po zaklepanju vozila,
- reostat – digitalna nastavitev osvetlitve armaturne plošče
- žepi na hrbtni strani prednjih sedežev
- el. vtičnica v potniškem in prtljažnem prostoru
- dvojno dno prtljaženga prostora (veliko odlagalnih prostorov) s prtljažnim koritom.
- aktivni tempomat (pospešuje na nastavljeno hitrost ali zavira na nastavljeno, npr.s hriba), možna vožnja vozila le z dvema tipkama (cancel in resume).
- sistem za prostoročno telefoniranje, mikrofon v strehi
- stikala za avdio in tempomat na volanskem obroču
- mreža za prtljažni prostor (shopping)
- voznikov sedež s podporo v ledvenem delu (nastavljiv)
- delno usnje na sedežih
- gretje sprednjih in zadnjih sedežev
- športni merilniki Supervision z večjo preglednostjo
- Smart Key & Button start (gumb za zagon motorja, ključ lahko pri odklepanju in zagonu ostane v žepu)
- predpripravljen prostor za namestitev subwooferja brez žrtvovanja prtljažnega prostora
- avto prepozna bližino ključa in prižge notranje luči
- gumb za vklop štirikolesnega pogona
- gumb za izklop pomoči (aka gumb za izživljanje ali snežne radosti)
- odmrzovalnik vetrobranskega stekla, zadnjega stekla in ogledal
Zunanjost:
- 18" alu platišča 235/55 R18
- električno nastavljiva (poljubno odpiranje in zapiranje med vožnjo ali na mestu) ogledala + ogrevanje njih
- sprednji meglenki in cornering lampi za osvetljevanje ovinka
- dodatno zatemnjena stekla glede na nižje opreme
- kromirane kljuke vrat
- strešne sani flushrails
Ostalo:
- v prtljažnik se z lahkoto spravi Peg peregotv GT3 voziček skupaj s košaro, eden ob pogojev za nakup vozila

- Dynamax™ AWD/4x4 sistem

Več informacij o tem novem sistemu tu, gre pa za tehnologijo nekdanjega Steyrja oz. nove skupne korporacije.
----
Vožnja
Zaenkrat prevoženo "testnih" 1700 km, vse super. Zaenkrat opažene zadeve:
- ob "aktivni" vožnji po kamenju/makadamu je zadnji del vrat zelo občutljiv in bo (kljub tovarniški zaščiti s folijo) potrebno namestiti nove pragove, očitno gre za manjši fail pri designu vozila ker kamni s prednjih koles lepo letijo v spodnji zadnji del vozila. Extra nameščeni pragovi to težavo rešijo (preverjeno)
- pri močnem vetru in višjih hitrostih se lahko pojavi zvok plastičnega dela, ki prehaja na sovoznikovih strani na vetrobransko steklo. Manjši design fault, ki se ga z lahkoto odpravi
- ventilacija na "auto" nastavitvi sistema ne ogreva prostora, dokler avto ni ogret, obstaja pa tudi gumb za "prisilno" odrosevanje vetrobranskega stekla kar se je do sedaj večkrat izkazalo za hitro in super zadevo.
- avto s tem motorjem in tempomatom BAJE DOMNEVNO pospešuje tudi 170 v "kacinov klanec", ob "tovarniško varnih" 2950 obratih
![Zasuk :]](./images/smilies/icon_avtomobilizem_com_zasuk.gif)
- ob xenonu in beli barvi se ob prehitevanju umikajo tudi večja vozila s prehitevalnega pasu, npr. BMWji, Audi A6, Touregi itd

- kljub prižgani asistenci se da vozilo lepo slidat, vendar pogon in računalnik hitro popravita kaj preveč agresivnega
Trenutno opravljene spremembe, plani:
- upgrade navora na 480nm
- zamenjava obstoječega avdio sistema z Blaupunktovo multimedio (DVD, mp3, bluetooth, navigacija)
- rebadge vozila
- menjava front plastike (ixion kit)
- custom reg. tablica (čakam, traja ca 14 dni)
- GoPro Hero 2 Full HD snemanje dogajanja spredaj na cesti, start/stop na gumb na volanu oz. prikaz na glavnem 7" zaslonu