lenivec je napisal/-a:jah če pa piše da je straight swap za punto GT komplet... nikjer ni nič omenjeno kaki distančniki. tisto jepotem za unoT samo. edino kaj je da od z GT kompletom ni več 13" feln
...straight swap mogoče misli tudi na roke in peste

... ne bom trdil ker ne vem kako izgleda povedal sem mu že kaj je najenostavnejše tudi kaj je najcenejše in sedaj je na njemu da se odloči ... Uno Turbo ima disk premera 240 mm debeline 20 mm in višine (torne površine ) - 46.5 mm , Punto ima (dobil sem podatek za sporting 1.2 16v predzadnji model) premer diska 257 debeline 20 mm in tudi 11 mm debelina diska in 41 višina T.P. Marea - 257 mm premer 20 mm debelina 41 mm višina T.P. bremze vsaj tako je na strani kjer naročaš športne diske -

torej najbližji ti je Uno... Grupa N bremza ubijalsko čeprav je enojni disk - ti diski so delani iz posebnih materialov med katerimi je tudi SILICIJEV karbid - material ki ima velik torni koeficient in dela iz bremz megabremze

... njegova edina napaka je da se širi in zato prej porabi ploščice ... ustavlja pa brutalno...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...