Ajde, dejte nehat bluzit pa napište konkretne podatke o avtu (izvedel(i) smo, da ima od V-max EVO360, se pravi cca. 360KM), kakšen menjalnik, manjši/večji obseg koles, itd.
Nihče ne trdi, da astra g turbo ne gre dobro - serijska astra G OPC2 ima z 200KM končno hitrost 240km/h.
Poanta te debate je, da vsi vidite 290km/h končno, čeprav gre avto s temi konji realno cca 260km/h. In pa to, da je največja skrivnost, kakšna je kombinacija motor/menjalnik.
Sej za GTja tud piše, da ima uradno tovarniško hitrost 229km/h, po števcu gre (serijski) 270km/h (do konca), po GPS-u pa cca. 245km/h (je merilo par kolegov z različnimi serijskimi GTji v nemčiji). Motor je Z20NHH, menjalnik 5-stopenjski ročni.
Povprečno odstopanje števca pri GTju je 8,5% na celotnem območju (iščem meritev).
Zanimivost : 5-stopenjski ročni menjalnik je enak kot ga uporablja Hummer H, GMC Canyon in Chevrolet Colorado.
Čipan na 315KM (cca 420Nm) gre cca. 255km/h. Pomemben podatek je, da je 5. prestava izredno dolga, enako velja za ostale oplove 6-stopenjske menjalnike (večinoma se na teh menjalnikih maksimalna končna hitrost dosega v 5. in ne v 6. prestavi).
Tko da, še enkrat: malo objektivnosti ne škodi.
