Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
2kwik4ya
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: So jul 28, 2007 2:50 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a 2kwik4ya Sr apr 01, 2009 7:28 pm

Hud twingo :tomidelej:

Dej še en športni sedež na sovoznikovo stran, pol si pa zmagu :D
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr apr 01, 2009 7:48 pm

zmaga bi bli sportni otroski zadi, haha :)
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Sr apr 01, 2009 8:27 pm

Tisti, ki ste se peljali z Milanom, povejte kako vas je metalo po avtu, ker je sovoznikov sedež navaden od Twinga skoraj brez bočnega oprijema :D

Lp
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 Sr apr 01, 2009 8:40 pm

Zelo lepo pride sedež.Kam si namintiral pasove pa koliko te je stalo vse skup?Sedež+pasovi? :D
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr apr 01, 2009 9:21 pm

a ta tvingo je že v originalu 16 ventilar?

povej mi kako polosovine ter roke prenašajo te hude pospeške (so originalne)?

drugače pa strup od avta :)
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Sr apr 01, 2009 11:33 pm

@solidx - tole danes je bila soft turbo zimska varianta na 0,7bar in na 1bar, avto pa postane res zanimiv, ko dela na 1.5bar :twisted:

@juhica - zadaj sta precej pogosto dva otroška sedeža, če dam otrokom na glasovanje s katerim avtom v vrtec/šolo, bodo sigurno izbrali tTwinga ;)

@BoBeR52 - sedež in en pas sta bila skupaj okoli 150EUR (nosilcev, svojega dela in dela Medota na nosilcih sedeža nisem upošteval). H -pas je pritrjen na pritrditvena mesta običajnih pasov, ga pa uporabljam samo na dirkališču, saj je za vsakdan kar neroden, pa še eno mesto na zadnji klopi izgubim.

@splash - avto je v originalu zadnji letnik (1996) s starim 55KM C3G motorjem (solidxu sem razložil zakaj namenoma takšna izbira). Polosi so po 3.5letih od predelave še vedno iste, kot sem jih dobil ob nakupu avta, torej serijske. Tudi roke so serijske, a so v njih namesto serijskih gumic vstavki iz novilona, pa še dodaten prečni stabiliator je montiran za manj nagibanja. Največ težav je bilo z menjalniki, saj sem serijskega Twingotovega zakuril, dokler nisem ugotovil kaj ga najbolj muči, drugi (krajši) je šel zaradi okvare nosilca motorja. Najdaljšega (za 260km/h) še vedno imam na zalogi, saj sem ga dal ven, ker sem montiral najkrajšo možno varianto (za 200km/h).

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če apr 02, 2009 8:11 am

Milan tvoj Twingo je zakon...s ta dolgim menjalnikom ;) to sm ti itak že dostikrat povedal :P
...ne smem kar želim...
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 Če apr 02, 2009 3:06 pm

Ajo sej to je edin slabost pr sedežih k je mal nerodno to za vsak dan :? Drgač se vn dobr vid ko sediž?Nekateri vem da čist na tleh sedijo nč ne vidš nazaj,najprej pa komaj :)
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Če apr 02, 2009 3:54 pm

naliM :) ah seveda sej se ve :) hehehhe bomo stestirali pa kaj posneli še letno varjanto ;)
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če apr 02, 2009 7:49 pm

Več kot leto dni sem se vsak dan prevažal v dirkalnem sedežu (OMP WRC) in sem se dan za dnevom z velikim veseljem vsedel v tak sedež.. ..edino iztop iz vozila je malo otežen, ampak ko se navadiš ni problema (zgleda pa malo smešno, ko se vlečeš ven iz avta :lol: ). Dirkalni pasovi pa res niso primerni za vsakodnevno uporabo, ker če se dobro "zapasaš" potem se ne moreš nazaj obrniti in je vse skupaj moteče..
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če apr 02, 2009 7:54 pm

mloncar je napisal/-a:Več kot leto dni sem se vsak dan prevažal v dirkalnem sedežu (OMP WRC) in sem se dan za dnevom z velikim veseljem vsedel v tak sedež.. ..edino iztop iz vozila je malo otežen, ampak ko se navadiš ni problema (zgleda pa malo smešno, ko se vlečeš ven iz avta :lol: ). Dirkalni pasovi pa res niso primerni za vsakodnevno uporabo, ker če se dobro "zapasaš" potem se ne moreš nazaj obrniti in je vse skupaj moteče..


jst mojih sedezov nezamenam za nc na svetu pa jih uporablam vsak dan in se strinjam da skolka ni moteca.

mene osebno niti pasovi nemotjo....pac gledas na spegle ker ko se obrnes itak nimas pregleda al gleda v zic al pa v kletko al pa stebricek
Slika
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Če apr 02, 2009 8:56 pm

BoBeR52 je napisal/-a:Ajo sej to je edin slabost pr sedežih k je mal nerodno to za vsak dan :? Drgač se vn dobr vid ko sediž?Nekateri vem da čist na tleh sedijo nč ne vidš nazaj,najprej pa komaj :)


Višino imam jaz normalno, tudi naklon je po drikaško pokončen. Naprej, levo in desno je pogled normalen, nazaj pa je malenkost omejen pri uporabi običajnega pasu in skoraj nemogoč pri zategnjenem H pasu (takrat tudi do konca odprtih vrat ne dosežeš več :) ).
Vstop in izstop sta manj udobna, kot na običajnih sedežih, sama kvaliteta sedenja pa je neprimerno boljša v školjki. Večina ljudi misli, da je školjkast sedež neudoben, sam pa trdim ravno obratno. V školjki lahko preživiš cel dan, pa ne bo bolečih mišic. :)

LP,

Milan
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov