BraaZ je napisal/-a:Samo ti res ne razumeš. Redko kdaj se spuščam v debate o znamkah, ker ima vsaka slabe in dobre lastnosti. Gre enostavno za tvoj omejen pogled, ki je žal tipično hondaški, ko butne gor športn filter in tera avto do blokade. S primerjavo in pravociranjem si pa začel sam....nimam nič proti tebi ampak če se hočeš izogniti nepotrebnem prepiru ne pravociraj...
Dejstvo je, da je Hondino pomankanje navora velika težava pa če to sprejmeš ali pa ne. Če pa primerjamo Golfa in Hondo je Golf bolj odziven, udoben in varen avto. Primerjave med VTI in TDI so pa drugače itak nesmiselne, ker je TDI bolj odzivna mašina...Hondo pri njeni "hitrosti" rešuje samo, da je lahka. Če bi ji "dali" podobno težo kot je Golf, če že gremo v tako primerjavo....bi bila katastrofa...
Tudi sam imam hondo, ampak sem veliko bolj realen od večine hondašev. Kot je Braaz napisal, honda nima navora, zato pa nadoknadi to z visokimi obrati in pa VTEC sistemom, ki pa posledično vodi do večje porabe ter če je lastnik b**** in ga tiši do blokade tudi do obrabe vitalnih delov motorja. Drugače pa glede TDI motorjev pa mislim, da je nesmiselno delati kakršnekoli primerjave, ker sta to dva čisto drugačna motorja, z čisto drugačnimi specifikacijami.
Mislim pa, da lahko podam dokaj realno mnenje, ker imamo doma audi a4 1.9 tdi 131km(oče) in pa civic 1.6 vti(moj) oba sta čisto serijska. Tako bom rekel, z audijem je vožnja mehka, udobna, tiha z nizko porabo ampak z manjkom moči. Tisti prvi sunek turbine ti res da občutek, da avto nevem kako leti, ampak ta občutek hitro zgine, ker traja samo 2500-3000 obratov, zdj nevem točno kolk ampak sj razumete kaj hočem povedat. Pri hondi je pa stvar taka, tam do ene 4000-4500 ti sploh neda tega vtisa, da ima 160km pod havbo, tam od 5000 je že malo bolje, pri 5500 se VTEC vklopi in tam je tista dobra plat honde(vsaj vti-ja) ker potem moč samo narašča tam do ene 7500-8000 in res avto, če ga imaš konstantno na določenih obratih lepo gre...upam, da to ni zvenelo zdj preveč po hondaško
Uglavnem na kratko:
AUDI:
+ lepa vožnja
+ tiha
+ udobna
+ nizka poraba
- če hočeš hitrega dizla rabiš vsaj (150-170km)
- značilen ropot motorja pozimi in pa nasploh ko je mrzel
- cena servisa in vzdrževanja
HONDA:
+ ne predrago vzdrževanje
+ lega na cesti
+ pospeški
+ zvok VTECA
- visoka poraba
- magnet za policaje
- slaba zvočna izolacija
- dokaj trdo vzmetenje
Končna ugotovitev: če bi blo po moje, bi imel avto z udobjem in porabo audija z hondinim motorjem, Drugače pa vse odvisno od posameznika
Lp