Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: VW Polo 1.4 16V - "Bad look"

Napisal/-a grega983 Ne mar 10, 2013 9:46 pm

A pa bi ne raje nabavil avto in ne metal denarja v to jajčko ?
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - "Bad look"

Napisal/-a ven0m Ne mar 10, 2013 9:55 pm

dbsquared je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:glede električne turbine:

http://www.youtube.com/watch?v=cbGWgvJN1_8

se splača pogledat :mrgreen: :D


To so "natege" iz Ebaya. :lol:Ventilatorčki mešajo zrak, pravi turbo kompresor ga pa stisne in pošlje v motor pod pritiskom.

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM


Eno vprašanje pri vsem tem. Glede na to, da te zadeve še ni na trgu v takšni obliki, kot jo je tale gospod prikazal v 2. videu, me tudi malo zanima računica za vso zadevo.
Zdaj, kot je on sam omenil, lahko pozabiš na te e-bay turbine, ki pridejo z 9A ventilatorčkom in da potrebuješ motorček, ki se bo lahko zavrtel do 38k rpm, da boš dosegel spodoben tlak 2 PSI.
Zdaj nikjer nisem zasledil, da bi omenil kako močan ventilator bo za to potreben, ampak sklepam, da tovrstna zadeva cukne vsaj 40A (to številko sem potegnil iz glave, lahko, da je premajhna ali prevelika, če ima kdo natančen podatek me naj popravi). Če si opazil v 1. videu, tistemu Dajhacu kar lepo upade moč na dynu, ko so priklopli tisti majhen 9A ventilator.

Glede na vse to zdaj meni ne gre skupaj računica, saj se gibamo po pravilih termodinamike, torej preprosto rečeno nemoreš proizvest več energije kot pa je vložena (lahko proizvedeš ekvivalentno energije ampak je potrebno doračunat toplotne izgube, trenje, etc...). Pardon za filozofiranje, vglavnem ta električna turbina bo poganjala motor, ki pa ga bo istočasno dodatno obremenjevala preko alternatorja, ki bo zaviral ta motor. Jaz tukaj nekako vidim enako ali večjo porabo goriva kot pri običajni turbini ampak 10% učinka te turbine.

Če sem brcnil popolnoma v temo me prosim popravite :D


PS: sem tudi sam bil skeptičen glede bad-looka ampak moram priznat, da je izpadlo dokaj všečno, pohvale ;)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - "Bad look"

Napisal/-a dbsquared Ne mar 10, 2013 10:07 pm

grega983 je napisal/-a:A pa bi ne raje nabavil avto in ne metal denarja v to jajčko ?


Mojstr, si že kdaj slišou za sentimentalno vrednost. :]

ven0m je napisal/-a:
dbsquared je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:glede električne turbine:

http://www.youtube.com/watch?v=cbGWgvJN1_8

se splača pogledat :mrgreen: :D


To so "natege" iz Ebaya. :lol:Ventilatorčki mešajo zrak, pravi turbo kompresor ga pa stisne in pošlje v motor pod pritiskom.

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM


Eno vprašanje pri vsem tem. Glede na to, da te zadeve še ni na trgu v takšni obliki, kot jo je tale gospod prikazal v 2. videu, me tudi malo zanima računica za vso zadevo.
Zdaj, kot je on sam omenil, lahko pozabiš na te e-bay turbine, ki pridejo z 9A ventilatorčkom in da potrebuješ motorček, ki se bo lahko zavrtel do 38k rpm, da boš dosegel spodoben tlak 2 PSI.
Zdaj nikjer nisem zasledil, da bi omenil kako močan ventilator bo za to potreben, ampak sklepam, da tovrstna zadeva cukne vsaj 40A (to številko sem potegnil iz glave, lahko, da je premajhna ali prevelika, če ima kdo natančen podatek me naj popravi). Če si opazil v 1. videu, tistemu Dajhacu kar lepo upade moč na dynu, ko so priklopli tisti majhen 9A ventilator.

Glede na vse to zdaj meni ne gre skupaj računica, saj se gibamo po pravilih termodinamike, torej preprosto rečeno nemoreš proizvest več energije kot pa je vložena (lahko proizvedeš ekvivalentno energije ampak je potrebno doračunat toplotne izgube, trenje, etc...). Pardon za filozofiranje, vglavnem ta električna turbina bo poganjala motor, ki pa ga bo istočasno dodatno obremenjevala preko alternatorja, ki bo zaviral ta motor. Jaz tukaj nekako vidim enako ali večjo porabo goriva kot pri običajni turbini ampak 10% učinka te turbine.

Če sem brcnil popolnoma v temo me prosim popravite :D


PS: sem tudi sam bil skeptičen glede bad-looka ampak moram priznat, da je izpadlo dokaj všečno, pohvale ;)


Hvala. ;)Heh, mogoče imaš prav. Uglavnem, zadeva se bo naredila v vsakem primeru, ker me bo prišlo dokaj poceni vse skupaj. =P

Turbino dobim za đabe od kolega, za motorček pa sem gledal nekaj v tej smeri:
http://www.lipo.si/izdelek/G-MARSBL2D2450KV/mars-brezkrtacni-motor-2d-2450kv

Tudi če zadeva ne bo delovala, meni je važno da se na nek način zabavam in mi je to kot hobi.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - "Bad look"

Napisal/-a DragonForce Po mar 11, 2013 1:48 pm

Bed Luk je postal že tako redka predelava, kakor vidim po cestah, da je spet zanimiv :mrgreen:

Fajn izgleda, dobro napreduješ. Samo ne it zdaj v napačno smer :)
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Sr mar 27, 2013 6:31 pm

Začel sem se malo igrati s projektom "električni turbo polnilnik". Uporabil bom turbino znamke Garrett, ki se uporablja v 1.9TDi motorjih. Motorček sem kupil v trgovini za modelarje, ki se zvrti 22.000/min. Trenutno so vse komponente pri "drejarju", da mi naredi nosilec in prenos moči. Več pa takoj, ko zadevo dobim nazaj v roke. :DDD

Izgledalo bo nekako takole:
Slika

Slika

Slika
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Patrik_A3 Sr mar 27, 2013 6:39 pm

me prav zanima koliko boš pridobil na moči :) drugače pa avto tudi v živo izgleda lep!
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Sr mar 27, 2013 6:51 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:me prav zanima koliko boš pridobil na moči :) drugače pa avto tudi v živo izgleda lep!


Hvala. ;)

Glede moči je pa vsak "konjiček" dobrodošel. Sicer se nabirajo skrbi: kako bo motor prenesel pritisk, ali bo prenos moči dobro scentriran, ker to mora biti 100% narejeno. Upam na najboljše. :roll:
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
virtuoso89
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne maj 29, 2011 9:55 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a virtuoso89 Sr mar 27, 2013 8:33 pm

Kako pa misliš urediti mazanje turbine?
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Sr mar 27, 2013 9:17 pm

virtuoso89 je napisal/-a:Kako pa misliš urediti mazanje turbine?


Tega ta vrsta turbine ne potrebuje. =P
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a black Sr mar 27, 2013 10:22 pm

Kje boš montiral in kako bo gnana vakuum črpalka za servo ojačevalnik zavor?
 
sasocar123
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 501
Pridružen: Po jun 22, 2009 6:41 pm
Kraj: Kranj(okolica)

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a sasocar123 Sr mar 27, 2013 10:29 pm

Zakon, čimprej spravi skup pa poročaj ! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a abbe Sr mar 27, 2013 10:34 pm

dbsquared je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:me prav zanima koliko boš pridobil na moči :) drugače pa avto tudi v živo izgleda lep!


Hvala. ;)

Glede moči je pa vsak "konjiček" dobrodošel. Sicer se nabirajo skrbi: kako bo motor prenesel pritisk, ali bo prenos moči dobro scentriran, ker to mora biti 100% narejeno. Upam na najboljše. :roll:


kok boosta pa pričakuješ,pa kakšno poveanje moči?
ker če se bo toel vrtel z 22.000 obrati bo to bore malo boosta..če vzamemo v račun da se orginal vrti z cca 150.000-200..000 da dosega tlak 1 bar
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a NoF3ar Sr mar 27, 2013 10:47 pm

Teška bo teška. Imaš 2 problema ki sta že omenjena. Poraba toka ter premalo obr/min. Si razmišlal o zobniškem prenosu? Dodatki akumulator (npr:10A) za turbino, ki bi se vklučil ob "kik downu"?

Po vgradnji boš obiskal Dyno mizo?
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a primozek68 Sr mar 27, 2013 10:53 pm

Dej ne mi s temi fenčki prosim vas. Pa koliko ljudi jim bo še ratal nategnit s tem... Tole že po logiki ne more delat.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Sr mar 27, 2013 11:17 pm

abbe je napisal/-a:
dbsquared je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:me prav zanima koliko boš pridobil na moči :) drugače pa avto tudi v živo izgleda lep!


Hvala. ;)

Glede moči je pa vsak "konjiček" dobrodošel. Sicer se nabirajo skrbi: kako bo motor prenesel pritisk, ali bo prenos moči dobro scentriran, ker to mora biti 100% narejeno. Upam na najboljše. :roll:


kok boosta pa pričakuješ,pa kakšno poveanje moči?
ker če se bo toel vrtel z 22.000 obrati bo to bore malo boosta..če vzamemo v račun da se orginal vrti z cca 150.000-200..000 da dosega tlak 1 bar


Pričakuje se med 0.2 in 0.4 bar pritiska, ki je varna za motor brez kakšnih večjih modifikacij zato sem tudi vzel motorček z določenim številom obratov. Zadeva bo narejena kakovostno in natančno.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/forum/forum_posts.asp?TID=30144

@NoF3ar, turbina se bo aktivirala z potenciometrom. Bolj bom pritisniu na gas, hitreje se bo vrtelo. Motorček ima malo porabo energije glede na to, da se zvrti 22.000rpm.

@primozek68, uporabil bom pravi turbo-kompresor z pravim impelerjem, ki dejansko ustvari pritisk. To ni Ebay natega. =P
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a DJ-DUST Sr mar 27, 2013 11:31 pm

V RCju 1:10 Off-Road imam motorček z 23.500 obrati, pa se mi zdi da ne gre nikamor. Kljub "boljši" elektroniki... :)

Veliko sreče!
 
Uporabniški avatar
Volvej
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: So okt 03, 2009 3:50 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Volvej Če mar 28, 2013 10:13 am

Kaj intercooler boš tudi montiral al od kje boš zrak vzel?
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Pe mar 29, 2013 1:22 am

Volvej je napisal/-a:Kaj intercooler boš tudi montiral al od kje boš zrak vzel?


Intercooler se pri tem turbo polnilniku ne potrebuje. Nosilec bom naredil malce stran od motorja tako, da bo turbina vase vlekla hladen zrak. ;)
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a TOYOTA Pe mar 29, 2013 8:49 am

dbsquared je napisal/-a:
Volvej je napisal/-a:Kaj intercooler boš tudi montiral al od kje boš zrak vzel?


Intercooler se pri tem turbo polnilniku ne potrebuje. Nosilec bom naredil malce stran od motorja tako, da bo turbina vase vlekla hladen zrak. ;)


kaj pa poleti? vsaka turbina se maže! sorry ampak to je bedarija, raje bi zamenjal odmične ali dodal pravi turbo oz. kompresor, ne pa neki špar tuning z motorji od modelčkov in tako kot so že napisali, za spodoben tlak se kompresorski del turbine vrti krepko čez 100000 obratov v minuti...poleg tega, da boš dodatno obremenil alternator in aku....zakaj že? drugače podpiram inovacije....ampak....mogoče bi dodal še hho generator :D + praviš, da boš to reguliral s potenciometrom, se pravi da bo ta reč imela 220000 obratov samo takrat, ko boš imel ti največje število obratov na avtu, kar je zgrešeno, ti rabiš boost od nizkih obratov naprej in ne 0.2 bara pri 6000 rpm...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Energetik81 Pe mar 29, 2013 11:30 am

dbsquared je napisal/-a:Pričakuje se med 0.2 in 0.4 bar pritiska, ki je varna za motor brez kakšnih večjih modifikacij zato sem tudi vzel motorček z določenim številom obratov. Zadeva bo narejena kakovostno in natančno.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/forum/forum_posts.asp?TID=30144

@NoF3ar, turbina se bo aktivirala z potenciometrom. Bolj bom pritisniu na gas, hitreje se bo vrtelo. Motorček ima malo porabo energije glede na to, da se zvrti 22.000rpm.

@primozek68, uporabil bom pravi turbo-kompresor z pravim impelerjem, ki dejansko ustvari pritisk. To ni Ebay natega. =P

Lej zadeva ne bo delala. Niso ti jasne osnove.
- pri 20000rpm ne bo boosta skoraj nič
- če bo ta motorček uspel sploh zavrtiti do teh obratov, bo vlekel toliko toka, da tega alternator ne bo zmogel
- vrtil boš turbino z 20000rpm brez mazanja?
- intercoolerja pa res ne rabiš, ker bo zaradi švoh motorčka zrak tako malo stiskan, da se bo komaj kaj segrel :)
Skratka narediš boš samo malce izboljšan turbo-fen iz e-baya, ki še vedno ne bo naredil nič. Ne zavedaš se, da mora turbo pri polnih obratih delati recimo 1bar nadtlaka pri pretoku 4 kubike/minuto. Za to se porablja ogromno moči in zato rabiš konkreten motor, ne pa take modelarske motorčke. Pri tebi bo bolj vakum od bencinarja poganjal propeler in elektromotor, ne pa da bo še kakšen nadtlak delal.

Smo že obdelali v eni temi: če bi hotel eletro-turbo, bi rabil:
- namenski alternator na osi motorja (standard alternator na jermenu nima tukaj kaj počet, ker bi šlo za ogromen tok, reda 1000A pri 12V)
- elektromotor ki je sporoben doseči ene 100.000rpm (ali ustrezen zobniški prenos)
- mazanje, kot vsaka turbina
- interkuler, kot praktično vsak turbo.
Za home-made skoraj neizvedljivo, predvsem pa hudičevo drago (predvsem namenski generator in motor), ne splača se tudi proizvajalcem.

Sicer pa zakaj kompliciraš in enostavno ne vgradiš ene rabljene turbine, tako kot se to dela?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov