IC je zdaj povezan, avto je precej bolj odziven in pa najpomembneje je to da v 4. in 5. prestavi še vedno "vleče" in pa da mu moč ne pade na 3600rpm, ampak gre zdaj do 4200.
no dons sem kar lepo izkoristu soboto. na avto netu sem zasledil original audijeva alu platišča 15" in jih šel takoj iskat, saj je bila cena naravnost smešna (40€). jeklenke sem prodal, tako da bodo te za zimo super. Sredine so odlične, robovi so bili oksidirani, ampak brez odrgnin od robnikov ali česa podobnega. Zato sem se danes odločil da jih spravim v kolikor toliko spodobno stanje.
tale je bila najslabša, pa tut druge niso bili bohvekaj.
tukaj 2 že zrihtani
pa da napišem in prikažem še postopek ki je sicer čist simpl, le 10ur prostega časa si je treba vzet za to.
prvo avto dvignemo, postavimo na klocne levo in desno stran in na obeh straneh odstanimo kolesa, da ne bi slučajno nam avto ušel
prišraufamo gor obdelovanec
jaz sem "vozil" najprej v prvi prestavi, kasneje pa v 3.
našel sem en kos železa, ki sem ga pobrusil da je bil na koncu oster. to potrebujemo zato, da odstanimo plastiko s platišča, v tem primeru z roba
takole zgleda ko je to končano
nato vzamemo v roke še pilo, da odstanimo še zadnje ostanke
potem pa brusni papir. jaz sem začel z 60, nadaljeval z 100 in končal z 220.
rezultat
nato pa še vodobrusni. začel sem z 400, nadalje z 800, nato 1200, 1500 in na koncu še 2000.
finejšega od 2000 nažalost v trgovini niso imeli, tako da nisem mogel priti do boljšega sijaja, pa še paste za poliranje mi je zmanjkalo.
sem šel vseeno h kolegu po neko sonaxavo pasto. najprej sem jo nanesel na platišče in "zamazal" s polirno gazo
končano
postopek pač ponovimo na vseh štirih platiščih.
evo tu še vse štiri spolirane. moram jih še polakirat, ker je pozimi brezvez vozit feltne s surovimi robovi.
Stroški:
- 40€ feltne
- 3€ brusni papir
- 5.5€ prozorni lak v spreju
- 5€ nafta (avto je na klocnah naredu 91km

)
- 10 ur prostega časa
--------------------------------------------------------------------
neprecenjivo
