Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
frenk19
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po maj 24, 2004 8:34 pm

Napisal/-a frenk19 Če maj 03, 2007 10:04 pm

Pohvale vreden projekt. Lep da si šel tak avto obnovit, upam da bo viden kdaj na šowe. Ker bi gar tudi v živo videl. Svaka ti čast!! :pivo :pivo :pivo :pivo :pivo :pivo :pivo
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Če maj 03, 2007 10:14 pm

lenivec je napisal/-a:
andrej86 je napisal/-a:človek je naredil bombo iz 5ke vi pa ga grajate poglejte koliko truda je v motor vloženega+denarja tudi notranjost je fenomenalna,človek ve kaj dela ma veselje.zna dosti sam naredit.ne ga žalit pismo


ti maš spet probleme sam s sabo? daj reči še da smo mu fauš ker ma tolko stikal mi jih pa nimamo...


jafak pač nas je zanimalo zakaj ma miljon stikal v avtu al je to spet takia vto pri katerem je dovoljeno pisat samo komentarje v stilu fak vauu prišlo mi bo tak je hud.


ne bom se spuščal na tvoj nivo.vi samo cenite avte oblimane s spojlerji-trud pa ko da ga ni.šaltarji on že ve zakaj jih ma.in če bi prebral celo temo bi vedo zakaj.
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza Če maj 03, 2007 10:21 pm

vsak ma svoje mnenje svoj okus, zato je to javni forum...objavš slike gor sprejmi tudi kritike, čeprav petka je superska...
ne se obremenjevat s tem kaj je kdo reku kak avto maš pa ne vem kaj, ma pravico do mnenja pa tudi če je to žaljivo..in avto če ma tepihe iz špara, vse spojlerje tega sveta al pa ne je vreden pohvale že sam za to ker si nekaj vložil vanj...ker sto ljudi sto čudi...avto se ne rikta za druge ampak zase, za svoje oči za svojo dušo..pa če se smeje pol slovenije mu BMK and go on!!!!
če pa ljudje ne mislte sprejemat kritik ne objavljajte avtov na forum...tudi tisti ki ti skrtizira avto da je najgrši ti lahko spremeni tvoj pogled, zato mu rečeš hvala za mnenje in to je to...
ker če ne bo lastnik avta to sprejel in ostali kot uporabniki foruma bo ta tema slej ko prej zaklenjena...
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Če maj 03, 2007 10:27 pm

rumena ibiza je napisal/-a:vsak ma svoje mnenje svoj okus, zato je to javni forum...objavš slike gor sprejmi tudi kritike, čeprav petka je superska...
ne se obremenjevat s tem kaj je kdo reku kak avto maš pa ne vem kaj, ma pravico do mnenja pa tudi če je to žaljivo..in avto če ma tepihe iz špara, vse spojlerje tega sveta al pa ne je vreden pohvale že sam za to ker si nekaj vložil vanj...ker sto ljudi sto čudi...avto se ne rikta za druge ampak zase, za svoje oči za svojo dušo..pa če se smeje pol slovenije mu BMK and go on!!!!
če pa ljudje ne mislte sprejemat kritik ne objavljajte avtov na forum...tudi tisti ki ti skrtizira avto da je najgrši ti lahko spremeni tvoj pogled, zato mu rečeš hvala za mnenje in to je to...
ker če ne bo lastnik avta to sprejel in ostali kot uporabniki foruma bo ta tema slej ko prej zaklenjena...


se popolnoma strinjam s tabo samo eni preprosto tega ne razumejo in gledajo na vsako malenkost sami pa sploh avta nimajo gor-ali pa ga sploh nimajo.dosti off topica-meni je ta 5-ka všeč in mi bo ne glede kakšna je.je pa fajn da človek ve kaj dela z njo in da se vidijo rezultati.škoda da še ga nisem na kakem drag raceu videl
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Če maj 03, 2007 10:38 pm

jp kr ceno drzijo...lepi primerki so od 7 miljonov naprej....tut 110.000 e sm eno zasledil...sicer suprprodaction 4+4,650 KM.....drgac so pa se turbo 1,pa turbo 2....k sta mele po 160 KM, z drugo odmicno pa 220......MAXI ma pa 350KM serisko...koncna je pa 270 oz odvisno od menjalnika.. in to z prostornino motorja..1.5 litra....medtem ko gresta turbo 1,pa turbo 2 samo 210 koncne....itak ne rabta...

nardil so jih pa na podlagi skupine oz group b..na 20 dirkalnih so po pravilih mogl nardit 200 kom. za cestno razlicico

no moja bi bla tkole postrihana..... :shock: :shock: :shock:

Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če maj 03, 2007 10:52 pm

andrej86 je napisal/-a:
rumena ibiza je napisal/-a:vsak ma svoje mnenje svoj okus, zato je to javni forum...objavš slike gor sprejmi tudi kritike, čeprav petka je superska...
ne se obremenjevat s tem kaj je kdo reku kak avto maš pa ne vem kaj, ma pravico do mnenja pa tudi če je to žaljivo..in avto če ma tepihe iz špara, vse spojlerje tega sveta al pa ne je vreden pohvale že sam za to ker si nekaj vložil vanj...ker sto ljudi sto čudi...avto se ne rikta za druge ampak zase, za svoje oči za svojo dušo..pa če se smeje pol slovenije mu BMK and go on!!!!
če pa ljudje ne mislte sprejemat kritik ne objavljajte avtov na forum...tudi tisti ki ti skrtizira avto da je najgrši ti lahko spremeni tvoj pogled, zato mu rečeš hvala za mnenje in to je to...
ker če ne bo lastnik avta to sprejel in ostali kot uporabniki foruma bo ta tema slej ko prej zaklenjena...


se popolnoma strinjam s tabo samo eni preprosto tega ne razumejo in gledajo na vsako malenkost sami pa sploh avta nimajo gor-ali pa ga sploh nimajo.dosti off topica-meni je ta 5-ka všeč in mi bo ne glede kakšna je.je pa fajn da človek ve kaj dela z njo in da se vidijo rezultati.škoda da še ga nisem na kakem drag raceu videl


sej tocno to. meni tudi ce bi bila tvoja petka najgrsa na svetu (ampak je spica), ti nebi mogu nic rect, ker spostujem ko se clovek nese sam loti in uporabi svoj prosti cas in ljubezen (pa tudi denar sparas) do avta in si ga zrihta kot je njemu vsec, ne kot nekateri ki grejo v trgovino dej mi tisti spojler, podalsek, pragove, feltne.....zmontirajo gor...in pol se imajo za ne vem kaj.Pa se ti si legendo postimal, tko da res....kapo dol, pa upam da se bomo kje kdaj srecali ;)
glede maxi turbo pa huda zadeva no.js sm gledal za dobit T16, ki je tam tam kot maxi, ce ne celo nekoliko drazjo, ki je precej zmagovala v grupi B samo je pa draga kot svinja ne :(
no srecno za maxi :)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 03, 2007 10:59 pm

matijagtt je napisal/-a:jp kr ceno drzijo...lepi primerki so od 7 miljonov naprej....tut 110.000 e sm eno zasledil...sicer suprprodaction 4+4,650 KM.....drgac so pa se turbo 1,pa turbo 2....k sta mele po 160 KM, z drugo odmicno pa 220......MAXI ma pa 350KM serisko...koncna je pa 270 oz odvisno od menjalnika.. in to z prostornino motorja..1.5 litra....medtem ko gresta turbo 1,pa turbo 2 samo 210 koncne....itak ne rabta...

nardil so jih pa na podlagi skupine oz group b..na 20 dirkalnih so po pravilih mogl nardit 200 kom. za cestno razlicico


Petka turbo 1 (alpine) je imela 160KM pri 1400ccm - pogon zadaj, faza 2 pa 120KM pri 1400ccm - pogon spredaj. Faza 2 je tvoja petka.
Petka maxi za na cesto pa je imela 180KM pri 1527ccm. Športna varinata pa je imela od 180 pa do 450+KM. Najmočnejša serijska petka ima 455KM pri 1527ccm. Cena te petke pa je 300.000 eurov, prodaja pa se tudi Kizmičeva petka in je cena zanjo 70.000 evrov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Če maj 03, 2007 11:12 pm

ja sam Brane ma turbo 1 al turbo 2....nima maxi....itak pa ciljam na 300+ km....ker 180 jih imam ze zdej :D :D :D ...no sam pogon spredaj,tko da ni lih isto....ja iscem pa po moznosti zbito,oz slabse ohranjeno....bom mal prsparov :D :D :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 03, 2007 11:24 pm

matijagtt je napisal/-a:ja sam Brane ma turbo 1 al turbo 2....nima maxi....itak pa ciljam na 300+ km....ker 180 jih imam ze zdej :D :D :D ...no sam pogon spredaj,tko da ni lih isto....ja iscem pa po moznosti zbito,oz slabse ohranjeno....bom mal prsparov :D :D :D


Brane je imel maxi, ki pa so jo odpeljali v francijo, takoj ko je nehal voziti rally z njo. Še vedno je v franciji tist avto, samo sedaj se prodaja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Če maj 03, 2007 11:36 pm

ne ne....motis se....brane je vozu renault 5 alpine,renault 5 turbo 1,renault 5 gt turbo.....ni vozil maxi 5.....
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Če maj 03, 2007 11:48 pm

mal si pomesou med 5 turbo,5 turbo 2,5 maxi,5 alpine,pa 5 alpine turbo....faza 1 pa faza 2 se je rekl pa sam renault 5 gt turbo.....
tle mas se sliko od braneta da je vozu turbo5 ne maxi 5...je tut razlika na karoseriji...no bl v grupi....
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 03, 2007 11:49 pm

Evo en komentarček na kizmiča
gluposti---mogao je bit najbolji kad je vozilo i dijelove dobijao gratis-sljedeče u njegovo vrijeme trka bilo je vrlo malo skupih-stranih vozila tako je on mogao biti kralj trka u renou 5 turbaku kada mu je najljuča konkurencia bila u stojkamai fičama Isto tako je bio najbolji dok mu u klasu nije došao Tihomir Filipovič ,e tu je počelo njegov silazak sa moto scene


Drgač pa ja imel je alpinko z 220KM, moja napaka.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 12:00 am

ni panike....ja uno k ma drgac 160 KM...a so jo na renaultu zrihtal na 220...odmicna +nevem kaj se.....moj fotr mu je v najbolsih letih pomagu sraufat....no bl je visu zravn.....no se eno prosno mam...ce ima gdo po moznosti stevilko od Braneta oz kontakt....bi lepo prosil da mi jo posreduje lahko na pm...,ker bi ga rad povabil na srecanje turbo 5tk v ljubljani BTC 13 maja ob drubi uri....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 12:00 am

Tale avto na sliki je petka maxi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 12:09 am

1972 - R5 alpine turbo - 110 KM - začetek izdelave petke turbo
1980 R5 alpine turbo 165KM - še vedno ista oblika
Slika

1982 R5 turbo 2 180Km za na cesto in do 360KM športna verzija
Slika

1984 R5 MAXI - 1527ccm in 455KM
Slika

1985 R5 GT turbo faza 1 - 1397ccm in 115KM
Slika

1986 R5 GT turbo faza 2
Slika

Razlika med fazo 1 in fazo 2 je samo v turbini - faza 2 je imela vodno hlajeno turbino T2.

1991 - prihod clia 1.8 16V in konec prodaje petke turbo
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Pe maj 04, 2007 12:10 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 12:09 am

:D :D :D ni ni....je pa zlo podobna.....turbo 1,turbo 2 mata karoserije iste razn da ma turbo 2 ze elektricne sipe mal bl prjazno notranjost.....maxi 5 je pa za razliko od turbo 1 pa turbo 2 v karoseriji bl groba oz spredni blatniki so bl posirjeni..prvi odbijac je cist drgacn ....mrezca na bokih je drugacna...zadaj ma haubo drgacno+un govej spojlar...ja pa dusa je od maxi 5 bl zlobna.....je pa res da sta si od delc podobni ja.....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 12:15 am

matijagtt je napisal/-a::D :D :D ni ni....je pa zlo podobna.....turbo 1,turbo 2 mata karoserije iste razn da ma turbo 2 ze elektricne sipe mal bl prjazno notranjost.....maxi 5 je pa za razliko od turbo 1 pa turbo 2 v karoseriji bl groba oz spredni blatniki so bl posirjeni..prvi odbijac je cist drgacn ....mrezca na bokih je drugacna...zadaj ma haubo drgacno+un govej spojlar...ja pa dusa je od maxi 5 bl zlobna.....je pa res da sta si od delc podobni ja.....


Turbo 1 je u bistvu alpinka - brez poširjenih blatnikov. Poširjeni blatniki in zadnji gumi večji od prvih pridejo šele s turbo 2 v veljavo.

In tale na sliki je ali turbo 2 ali pa maxi, ampak najbrž bo prej turbo 2 kot maxi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 12:15 am

uf razlika med fazo 1 pa fazo 2 je ogromna.......turbina....maska....vodna pumpa....sesalni kolektor....zadnje obrobe.....prvi odbijac....pozarna stena....feltne....sedezi....sredinska konzola...cinspula...o elektriki bol da ne nastevam...ter ogromno detajlov :D :D :D :D
Zadnjič spremenil matijagtt, dne Pe maj 04, 2007 12:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 12:21 am

ne narobe si predstavlas.....turbo in turbo 2 je ista karoserija s tem da ima turbo 2 vec kao tako imenovanega udobja....tist jajck brez posirjenih bokov pa gum zadaj se mu pa rece renault 5 alpine ter renault 5 alpine turbo te dva nista ista kot renault 5 turbo in renault 5 turbo2.....sej vem za zmesat je tola u iber fajn :D :D :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 12:23 am

matijagtt je napisal/-a:uf razlika med fazo 1 pa fazo 2 je ogromna.......turbin....maska....vodna pumpa....sesalni kolektor....zadnje obrobe.....prvi odbijac....pozarna stena....feltne....sedezi....sredinska konzola...cinspula...o elektriki bol da ne nasteva...ter ogromno detajlov :D :D :D :D


Masko si lahko dal od faze 2 na fazo 1 brez problema in zadnji modeli faze 1 so imeli že od faze 2 masko. Prednji odbijač je zelo drugačen - faza 1 ima odbijač od navadne petke, samo malo poširjenega. Požarna stena je ista, ker je ista školjka. Elektrika je ista, razen elektro šip in drugačna stikala so v fazi2.

Imel sem fazo2(naredil z njo 420.000km), prešraufal sem pa kr nekaj turbakov, tko da vem, da ni prov dost ralik v mašini in v elektriki. V osnovi je največja razlika v turbini, faza 2 ima T2 vodno hlajeno turbino.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost