
pa še ena fotka iz mesta ko smo se peljali


...:::Team:::... je napisal/-a:Stari drugič malo bolj počasi, ni treba tak divjat po mestuSem te vido ko si iz Žohara na Nasipno zapeljal, sej ma noro štimo pa vse, samo ne tega v mestu delat, pelji se rajše na Areh, tisto je zakon
kiekoo je napisal/-a:Ajde, dejte nehat bluzit pa napište konkretne podatke o avtu (izvedel(i) smo, da ima od V-max EVO360, se pravi cca. 360KM), kakšen menjalnik, manjši/večji obseg koles, itd.
Nihče ne trdi, da astra g turbo ne gre dobro - serijska astra G OPC2 ima z 200KM končno hitrost 240km/h.
Poanta te debate je, da vsi vidite 290km/h končno, čeprav gre avto s temi konji realno cca 260km/h. In pa to, da je največja skrivnost, kakšna je kombinacija motor/menjalnik.
Sej za GTja tud piše, da ima uradno tovarniško hitrost 229km/h, po števcu gre (serijski) 270km/h (do konca), po GPS-u pa cca. 245km/h (je merilo par kolegov z različnimi serijskimi GTji v nemčiji). Motor je Z20NHH, menjalnik 5-stopenjski ročni.
Povprečno odstopanje števca pri GTju je 8,5% na celotnem območju (iščem meritev).
Zanimivost : 5-stopenjski ročni menjalnik je enak kot ga uporablja Hummer H, GMC Canyon in Chevrolet Colorado.
Čipan na 315KM (cca 420Nm) gre cca. 255km/h. Pomemben podatek je, da je 5. prestava izredno dolga, enako velja za ostale oplove 6-stopenjske menjalnike (večinoma se na teh menjalnikih maksimalna končna hitrost dosega v 5. in ne v 6. prestavi).
Tko da, še enkrat: malo objektivnosti ne škodi.
dominic je napisal/-a:takole en mali update...nabavil novi zracni filter, razlika je ocitna, prirastek moci se kar pozna, ne toliko v zgornjem obmocu, vendar se pozna v spodnjem obmocju obratov...fillter je kar velik, z se vecjim zajemalcem zraka...
nekako dobi avto vec zraka, in to samo od zunaj, nic vec iz motornega dela, kjer je do sedaj jemal topli zrak...zvok pa je, khm...posnamem, mariborcani pa me boste tako slisali =)
se ene hitre slikice z telefonom...
dominic je napisal/-a:takole en mali update...nabavil novi zracni filter, razlika je ocitna, prirastek moci se kar pozna, ne toliko v zgornjem obmocu, vendar se pozna v spodnjem obmocju obratov...fillter je kar velik, z se vecjim zajemalcem zraka...
nekako dobi avto vec zraka, in to samo od zunaj, nic vec iz motornega dela, kjer je do sedaj jemal topli zrak...zvok pa je, khm...posnamem, mariborcani pa me boste tako slisali =)
se ene hitre slikice z telefonom...
S|icKeR je napisal/-a:je ta astra na posnetku slučajno ta:
http://www.youtube.com/watch?v=zxaaWYlNqqs
http://www.youtube.com/watch?v=bgLlCJjjTps
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov