Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Kalos
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: To feb 03, 2009 2:21 pm

Napisal/-a Kalos Po sep 14, 2009 1:01 pm

A ti se to hecaš al zares? :) A iz nule avto ne more sam štartat?

Drugače pa lepo rihtaš te cliote, že modri mi je bil všeč, ta pa prav tako v dobri smeri nadaljuje...
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Po sep 14, 2009 1:03 pm

Ful lepo zgleda! .. kako je pa udobje? Če preveč 'ruka' je 200km na dan muka... ne vprašat kako vem ;)
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po sep 14, 2009 3:11 pm

Dobra kombinacija nižanja s felnami :tomidelej: super izgleda..samo me tud zanima kak kaj vožnja, verjetno ni hudo prijetna če se voziš dolgo, kaj pa npr, če so štirje v avtu? ..gre skozi..
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po sep 14, 2009 5:15 pm

Dobro napisano tole.

Sicer pa vsa čast, da se ti ljubi toliko kilometorv dnevno delat v cliu (sem tudi sam to probal naredit 2x, pa sem skoraj umrl). Sploh, ker se za denar, ki ga dobiš za takšnega cliota, lahko precej bolje pelješ (tudi bolj varno in ne dosti manj varčno).
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po sep 14, 2009 5:16 pm

ManIAK je napisal/-a:Luštne felne... Če boš prodajal PM me..
;)

Ka pa rob pa to?
a_sist je napisal/-a:Ful lepo zgleda! .. kako je pa udobje? Če preveč 'ruka' je 200km na dan muka... ne vprašat kako vem ;)

Eh,... verjetno moj bol "ruka" pa mi se je premehki skoro :lol:
Pa se vozim po MB cestah, ki niso neki biser...
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr sep 16, 2009 11:35 am

Avto se pelje, tako kot večina spuščenih avtomobilov z nizkimi gumami. Glede na to, da sem večino časa na avtocesti mi avto odgovarja, pri tem ga verjetno precej rešujejo tudi sedeži, ki niso slabi. Tudi neravnine na lokalnih cestah niso noben problem, res pa razne luknje in poškodovana cestišča niso ravno moj prijatelj... Kako pravijo, za lepoto je treba potrpet?

Dejstvo je, da sem hotel imeti ALU platišča (sploh ker so se mi že "valjala" po garaži), večja kot so, bolj terenski zgleda avtomobil na serijski višini. Nižji kot je avtomobil manj je udoben. Za moj okus mora biti avto spuščen, če se montirajo večja kolesa, tako da... druge izbire ni bilo :). Ni pa nobena skrivnost, da je serijski avtomobil najboljši kompromis med izgledom, udobjem, funkcionalnostjo,....

...

Tudi sam se nisem mogel upreti pogosto uporabljeni stvari na Cliu 2 :).

Renault Sport maska:
Slika

Pa da bo zadeva še bolj neudobna :D:
Slika
Slika

U lej, šele zdaj je poravnan po pragovih :).

Drugače so ti dve fotki od naloženega avtomobila ;)... Da ne bo kdo mislil, da sem ga še dodatno spuščal. Pač sem na poti našel zanimive ploščice, ki se jim nisem mogel upreti in se mi ljubilo hodit domov avto menjat :). Tako, da tudi 4je ali 5 v avtomobilu ni problem, čeprav sem večinoma sam.

Res pa da, če nas gre kdaj več na kak izlet zgledamo kot tisti, ki poganjajo bob. Najprej vsi tiščimo avto, da dobi zalet, potem pa hitro poskačemo notri in odpeljemo :oops:. Sej če sem sam (ker mi je počasi že malo nerodno tiščati avto), potem na križiščih raje speljem tako, da ob ugasnjenem avtu, dam v prestavo in obrnem ključ brez sklopke. Res malo cuka, ampak saj rabim samo toliko da se začnem premikati, potem pa itak lahko speljem. Je pa res, da odkar sem začel uporabljati to tehniko, sem moral že tretjič menjati einlaser/zaganjač?!? Mislite, da je to povezano z mojo tehniko?


Upam, da me kdo ne jemlje resno :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
dox
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če okt 04, 2007 6:35 pm

Napisal/-a dox Sr sep 16, 2009 1:51 pm

hehehe kaj si ti za legenda :D :D
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Pe okt 23, 2009 8:07 am

Spet jaz in moje teženje :)...

S dCijem sem (razen s poganjanjem po križiščih :D) res zelo zadovoljen, ampak vseeno so mi starejši avtomobili nekako bolj zanimivi, tako da se vrnimo še malce na "stare gare" in na moje ideje.
Tako navdušen kot sem na dirkanjem.... kje za vraga se je ustavil moj "projekt dirkalnik"? Da osvežim dogajanje. Če se ne motim sem imel neke hude plane tistega belega 16Vja oskubiti v dirkalnik. Potem sem si sicer premislil in se nameraval skupaj s Tomažem in Lukom lotiti Vijolkota #2, ampak sta si kasneje premislila in si nabavila vsak svoje "dirkalnike", tako da je Vijolko #2 do nadaljnega pristal na čakanju. Se pravi potem je spet v igri bel 16V? V bistvu je sezona 2007 prinesla zelo pusto sezono avtoslalomov, kakšnih množičnih trackdayev tudi ni bilo in tako sem takrat malce "pozabil" na vse skupaj. Edini slalom, ki je bil leta 2007 v Ljubečni (CE) sem odpeljal s Vijolkotom #2, ki je bil v takšnem stanju kot leto poprej, pravzaprav so vsi avtomobili ostali takšni kot so bili...

Avtomobile imam pospravljene tako, da niso ravno vsem na očeh, ampak kdaj (predvsem ko zmanjka prostora :)) pa vseeno parkiram kakšnega tudi k svoji pod "nadstrešek", ki je viden iz ceste. Tako sem parkiral tja eno izmed rdečih 5k. Nekega dne mi je zazvonil telefon. Bil je nekdanji sošolec iz OŠ. Povedal je, da je videl tam nekje blizu mene parkirano eno GTTjko in če mogoče vem čigava je. Ko je ugotovil, da je moja je sledilo vprašanje, če bi jo mogoče prodal. Dejansko sem pred časom res razmišljal , da bi jo mogoče prodal, ampak sem skoval nove načrte in sem si premislil (več o teh načrtih pa par odstavkov nižje). Poleg tega se čisto preveč navežem na vsako stvar, ki jo imam, in zato sem našel še in še izgovorov zakaj je ne bi prodal. Tako sva pogovor tudi kmalu zaključila. Ni bilo 5min, ko je telefon ponovno zvonil. Očitno se ga še nisem "znebil" :). Naslednje vprašanje je bilo kakšne cene imajo ti avti, koliko se jih kaj prodaja in če res ne bi prodal avta :). Po malce daljšem pogovoru (ko sem mu odgovoril na vsa vprašanja in da avta ne prodam) sva se spet poslovila. In glej ga vraga, čez slabih 5 minut me spet kliče, če bi se vseeno lahko enkrat oglasil malo pogledati avto. Seveda lahko prideš... aja ti si že tam. No v bistvu je povedal, da že pol ure hodi okoli avta :). Ker sem tudi sam tak da rad kdaj pofirbcam, sem tudi njega pustil da se je "pasel" okoli 5kice. Ni kaj, očitno se je zagrel, tako kot sem se pred časom sam. Dejansko se je tako navdušil nad avtom, da me je začel vedno bolj prepričevati v to, da bi jo prodal. Ponudba res ni bila slaba, želel je tudi vnaprej plačati "aro".... ni da ni. Kaj pa vem, avta niti ne želim prodati, čeprav ni slaba ponudba... moram malo premisliti.

Načeloma nimam brez razloga teh treh GTTjk. Prvo, ki sem jo kupil (modro) sem želel rahlo predelati, tako kot je Luka svojo (tisto modro). Glede na to, da je zelo solidno ohranjena in ena izmed tistih iz zadnje serije sem sklenil, da jo pustim v originalnem stanju, pač obnovim kar je potrebno in to je to. Tudi vozil bi jo "oldtimersko" torej samo "ob nedeljah" na kak izlet.
To rdečo, ki jo je želel kupit ta bivši sošolec sem potem pač kupil z namenom da jo "predelam". Kar v osnovi pomeni: obnoviti osnovne stvari, ki so potrebne, jo prepleskati na barvo, ki si jo že od nekdaj želim (mišje sivo), nataknit večja kolesa, avto prizemljit, zatemnit stekla (kje so ti časi :)), predelati motor,... in jo imeti za vsak dan (v poletnem času). Tak avto bi torej bil v osnovi popolnoma originalna in obnovljena GTTjka z rahlimi diskretnimi dodelavami. Avto bi bil namenjen predvsem uživanju v poletnih dneh, izletom po okoliških "brzincih" in seveda tudi na raznih trackdayih, avtoslalomih in vseh ostalih avtomobilističnih dogodkih, ki bi me zanimali bi bila s to 5ko prisotna.
Ko sem bil praktično pripravljen na to predelavo je uletel Tomaž s tisto prodajo njegove GTTjke. Kot že omenjeno je Tomaževa GTTjka bila bolj primerna zame. Avto je bolj kompakten, na sploh malce lepše ohranjen in zato boljša osnova (BTW ko sem jo meril z merilcem laka :roll: :lol: zgleda razen enega boka v prvi barvi 8)). Za moje želje bi bilo potrebno samo (ponovno :)) zamenjati obstoječi 1.8 16V motor z originalnim 1.4T, in narediti ostale stvari opisane zgoraj. Zato takrat seveda nisem okleval z nakupom in jo kupil preden jo je uradno začel prodajati. Pri vsem me bi/bo verjetno najbolj bolelo barvanje avtomobila, ki je v ohranjeni originalni prvi barvi in povsem brez rje...

Potemtakem tiste prejšnje rdeče dejansko ne potrebujem in so dve 5ki dovolj? Tukaj pridemo na tisto mesto kjer sem razmišljal o prodaji ene izmed njih. V bistvu res ne potrebujem še tretje, ampak ker pač kompliciram sem zadevo malce premislil in jo rahlo spremenil. Razlogov je bilo več. Od tistega, da se na vsako stvar navežem, preko tistega, da ne maram prodajati in se ukvarjati z različnimi "čudnimi" kupci, do tistega že pred časom omenjenega. Moja želja po dirkanju oziroma želja po "dirkalniku". Torej želja po nečem brez notranjosti, s kletko, dirkalnimi sedeži in pasovi,... pač nekaj takšnega, da bi ropotal in ne bi bil všeč vsakemu :D. Saj je res, da sem se imel namena udeleževati slalomov tudi s tisto bodočo "trackday" 5ko, ampak sam pleh brez odvečne navlake (tapet, plastik, tepihov,...) v notranjosti ima svoj čar, zato sem se odločil, da bo ena postala "dirkalnik".
Pa čakaj malo, a to resno :shock:!?! A nismo vse to že (vsaj) enkrat slišali in že zdavnaj dorekli, da bo "dirkalnik" postal Clio (eden pač)?!? Pa saj ravno zaradi tega je bil kupljen dodaten Clio :roll:?!? Res je, ampak glede na to, da niti nimam tako slabih pogojev za "skladiščenje" avtomobilov sem razmišljal, da bi pač imel enega "dirkalnega" clia in eno "dirkalno" 5ko :oops:. Pa ti res ne veš kaj bi :lol: :D, če boš ti kdaj uresničil svoje načrte.... verjetno bodo vsi ti avtomobili prej pristali na odpadu, kot pa se bodo uresničili kakšni plani :roll:....

Pa vseeno :P, kakšni so že plani? Torej modra bo serijski oldy, ex Tomaževa rdeča (tista 16V) bi postala predelan oldy za uživanje, moja rdeča pa bi postala "dirkalnik". Sicer me je pri moji rdeči motilo to, da ima avto še kompletne originalne GTTurbo nalepke, kar je res prava redkost, ki je praktično ne vidiš več (verjetno je tudi bolj v prvi barvi) in mi jo je zato rahlo "škoda" prebarvati.... eh bo že :D.

Kako naj potem ob takšnih načrtih razmišljam, da bi bilo katero 5ko prodal?... Po drugi strani vem kako je, ko se sam zapalim za kakšno stvar, ki jo je težko najti in dobiti, zato bi mogoče rad ustregel tudi temu bivšemu sošolcu. On nima nobene, če mu pa jst eno prodam mi pa še vseeno ostanejo dve :). Načeloma lahko za moj "dirkalnik" uporabim tudi kakšno navadno 5ko, ampak ker bi moral potem še vseeno kupiti odbijače, obrobe, pragove in motor (ter še kakšno malenkost) sem na istem kot, če delam po prvotnem planu. V glavnem misli je bilo malo morje :).
Malo pred tem je svojo GTTjko prodajal in prodal tudi znanec. Ker pa je baje novemu lastniku uspelo "uničiti" motor že po parih dneh je avto pripeljal znancu nazaj. Tako sva po daljšem času spet prišla v kontakt. Zadeva je izgledala kar zanimiva. Zato sem po premisleku sklenil, da bi mogoče vseeno prodal svojo rdečo temu bivšemu sošolcu in potem kupil to od znanca. Pa še nalepk na rdeči mi ne bi bilo potrebno uničiti z barvanjem :). Tako sem naslednjič, ko me je ta "sošolec" klical, le privolil v prodajo. Spet mi je hotel prinesti "aro", ampak je nisem hotel vzeti, le zanimalo me je, če je res prepričan da bo avto vzel, ker bi jaz potem šel po drugega. Seveda je bil cel navdušen, da sem se odločil za prodajo. Glede na to, da je kmalu za tem, ko sva se dogovorila za prodajo, kupil še motor (1.8 16V), ki ga je nameraval vgraditi v mojo 5ko, mi je deloval tudi dovolj resen, da sem se odpravil po tisto znančevo 5ko.



In tako sem domov pripeljal novo staro ljubezen, četrto turbo 5ko :oops: :roll: :lol: (z mano res očitno ni nekaj v redu):


Slika

Strešno okno :?
Slika

LP, Primož
Zadnjič spremenil Schkorc, dne Po mar 29, 2010 12:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Pe okt 23, 2009 11:45 am

Takole, pa čeprav med službo :P , sem bolj ali manj v celoti prebral tole temo in moram reči, da v tebi nekako vidim tudi sebe, zato te popolnoma razumem :D .Zgodile so se podobne štorije, želje, problemi....le da jaz "zbiram" konkurenco tvojemu voznemu parku ;) .

moram potrditi, da pišeš zelo povezano in na nek vabljiv način, ki je prtegnil k branju tudi mene (kar pa se reedko zgodi!:lol); in bi se resno lahko začel ubadati s pisanjem kakšnih črtic. :-P .

Veliko uspeha pri nadaljnjem uresničevanju svojih želja,ter obujanju pravih legend!

lp,Vlado
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Pe okt 23, 2009 12:32 pm

svaka ti čast škorc...
a prodaš petko??
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Po okt 26, 2009 6:52 am

@Vz_ace: Hvala za spodbudne besede. Upam da bom imel možnost, vsaj približno izpolniti načrte. V celoti itak ne bodo nikoli vsi izvedeni, ker jih je enostavno preveč (pa to niso mišljeni ti iz te teme ;)).

Drugače pa je moja (velika) želja v mojo "zbirko" dodati še par avtomobilov iz "konkurence", ampak še čakam na loto sedmico (predvsem da bi začel zidati garažo) :).

@damjan: Zaenkrat načeloma nimam namena prodajati nobenega avta (no ja Cliota dCi bi mogoče :))... Obstaja pa velika verjetnost, da če se bo katera od 5k prodajala, da se bo prodala samo med kolegi... No ja, pa mogoče se kakšni res dobri ponudbi tudi ne bi mogel upreti :D.
Skoraj sigurno pa ne bo oglasa v oglasnikih, ker se mi kot rečeno res ne ljubi ukvarjati z raznimi čudnimi "kupci" (vsa čast tistim redkim civiliziranim).

To je to zaenkrat :), LP Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc To dec 01, 2009 2:21 pm

Par dni po tistem, ko sem domov pripeljal to belo 5ko, me je poklical ta "sošolec" in mi sporočil, da si je pa vseeno premislil in da ne bo vzel tiste rdeče 5ke :D. Pač je našel neko belo sicer z diesel motorjem, in se mu bela bolj dopade. Kasneje mu je bilo sicer žal, da je vzel tisto, ker bil avto površno iz navadne 5ke predelan v "GTT" in še v precej slabem stanju.
OK spet izkušnja več :), od sedaj naprej bom zahtevnejši in se ne bom več dogovarjal na "lepe oči" :). Malo so se mi tudi (spet) prekrižali načrti, saj sem nameraval denar od prodaje rdeče 5ke vložiti v projekt "dirkalnik", pa še prostora mi bo počasi zmanjkalo... No pa saj po drugi strani mi pa prav odgovarja, tako da za nekaj časa ostanejo vse 5ke pri hiši...

Na tem mestu sem sklenil, da se po dolgem času opogumim in začnem prodajati Baccaro. Avto mi je po svoje bil res všeč, ampak mi enostavno ni več odgovarjal. Sicer sva z mojo potrebovala dva avta, ampak punca se ga je že zdavnaj naveličala (glede na to, da sem imel takrat same Clio 1 :roll:) in tako sem ga do nakupa dCija uporabljal jaz, kasneje pa (z muko :)) moja. Ker so mi pri srcu "športniki" sem sklenil, da tega "udobneža" ne nameravam obdržati v svojem "arhivu" in ga raje nadomestim s kakšnim "praktikom" in tako sem ga (preko foruma) prodal nekomu, ki vsaj ve kaj pomeni napis Baccara :).

Nekje vmes je tudi Luka (tista modra GTT) posodobil svoje prevozno sredstvo. Kupil si je Megana Coupeja (Renault itak :D).
(če fotke ne delajo, parkrat refresh-ajte stran)
Slika

Slika

Slika

Sicer nič posebnega, ampak s transplantacijo srca je postal prav živahen :). Pod pokrovom se skriva zadnje čase pogosto uporabljen 1.7T iz Volva, ki v osnovi zmore cca 120KM. Ker pa je pri projektu sodeloval UrosR, ki si je te 1.7 motorje naštudiral po dolgem in počez, pa so se ti konji začeli pariti in jih je tako nastalo malce več.

BTW: Če bi se našel kak interesent (po forumih je lažje najti primerne ljudi), se avto trenutno prodaja z dokaj ugodno ceno (pod 5000€) in ga še ni v oglasnikih. Avto ima tudi Koni nastavljivo podvozje.


Kar nekaj časa pa je minilo, da si je Dejan (tista nekje predstavljena črna GTT) uresničil svoje sanje. Tako si je kupil tovornjaka, oziroma Dodge RAMa.

Slika

Slika

Slika

Slika

Tudi ta "tovornjak" se trenutno prodaja, če koga zanima.

LP, Primož
Zadnjič spremenil Schkorc, dne Po mar 29, 2010 12:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če feb 18, 2010 11:07 am

Spet jaz in moje nepotrebno odkrivanje tople vode :)....
BTW OPOZORILO: tole branje (tako kot večina mojih stvari :)) je res samo za takšne, ki jim je zelooooooooooooooo dolgčas in nimajo nič bolj pametnega za počet :D.


Moram priznati, da sem nekaj časa res pogrešal denar, ki sem si ga obetal s prodajo tiste rdeče 5ke. Ne samo, da nisem prodal avta in dobil denarja od prodaje, ampak sem zaradi nakupa še ene (v tem primeru nepotrebene) 5ke bil še ob prihranjen denar :) lol.
Sedaj s štirimi GTTjkami :lol: oops, so seveda tista sanjarjenja o obnovi/predelovanju/karkoli povezanim s temi "starčki", res lahko ostala samo v glavi. Nekaj denarja sem sicer dobil s prodajo Baccare, za več bo pa spet potrebno nekaj časa šparati...
Ko sem končno prihranil nekaj €, ki sem jih nameraval zapravit za eno izmed 5k, pa je za piko na i v hiši začelo kazati na to, da nas zapušča hišni vodovod :roll:. Nič hudo posebnega, ampak ker je smiselno, ko se že dela/obnavlja, narediti tudi tisto kar bi mogoče delal v prihodnosti, je to potegnilo za sabo novo dodatno kopalnico (zaradi tega tisto prevažanje siporeksa in ploščic (keramičnih) na prejšnjih fotkah) kar pa ni ravno poceni :roll:. Saj je bilo v planu urejanje stanovanja, ampak ne ravno z enim od najdražjih začetkov...
Sem malo zašel od avtomobilizma, v glavnem kot ponavadi se je projekt (ali projekti) spet prestavil za nedoločen čas....

Vmes pa sem si delal lušte na kakšnih takšnih srečanjih:
Srečanje "petkačev", jaz pa s Cliotom (parkiran tam čisto zadaj :)) in z novo kopalnico doma JUPI, čisto vesel NOT! :D:
Slika

Kar pa se tiče avtov za vsak dan, pa sem po prodaji Baccare sklenil, da se znebim še tistega belega 1.2 Clia, ki sem ga takrat po tisti "zanimivi" nesreči z lahkoto popravil in ga od takrat uporabljal za kašno prevažanje raznih stvari. Tako sem se rešil dveh skoraj nepotrebnih letnih registracij, hkrati pa sem dobil zeleno luč za iskanje drugega daily driverja poleg dCi-ja, ki bi nadomestil dosedanjo "tovorno mulo". Kaj kupiti? S prehodom iz Clia 1 na Clia 2 za vsak dan sem bil (kot omenjeno) v večini zadovoljen, res pa sem bil (tudi že omenjeno :)) glede na predhodnika razočaran nad velikostjo potniške kabine in prtljažnim prostorom. Zato bi sedaj mogoče raje kupil kak prostornejši avto. Že od nekdaj so mi zelo pri srcu kombiji, ampak ker ne morem ravno reči da ga potrebujem (oziroma bi ga premalokrat rabil) sem raje opustil to idejo še preden sem se preveč zagrel (čeprav sem si kar pogosto delal lušte predvsem s kolegovimi kombiji).

OK, pustimo kombije za kdaj drugič, kaj torej kupiti? Kriteriji zame so kot ponavadi cena, razširjenost avta (zaradi izkušenj ostalih, rezervnih delov,..., in seveda tudi zaradi nadaljnje prodaje ), všečnost in starost... tako pa pojdimo. Karavani se mi zaenkrat še ne zdijo to kar iščem, enostavno se mi zdijo premalo prostorni predvsem (prenizki), in kot celota predolgi za toliko prostora kot ga ponujajo, ne vem zaenkrat ga ne bi imel... Kaj potem? Enoprostorci (tisti ta veliki tipa Espace ipd) so že skoraj tako veliki/"nerodni" kot kombiji, le da so malo bolj udobni, zato bi se (vsaj zaenkrat) raje odločil za kombija, če že... Saj res, ne tako dolgo nazaj, so začeli delati tudi malo manjše enoprostorce.

Ti manjši enoprostorci (tipa Scenic) pa so mogoče že bolj to kar iščem (pa še moja je čisto navdušena nad njimi :)). Saj res, tudi Grega (to je lastnik tistega drugega modrega Clia 16V v tej moji temi) ga je imel pred parimi leti, pa še prav "šmeki" je izgledal, spuščen na 16".

Ker je internet "pozabljiv" oziroma s časom stvari izginejo iz njega, sem moral kar precej pogooglati za tistim prvim celjskim RK srečanjem, ki se je zgodil pred "davnimi" sedmimi (7) leti (šment kaj ta čas beži), da sem našel fotke od Gregovega Scenica :). BTW Se spomnim s kakšnim veseljem sem se "pripravljal" na to srečanje, potem pa en teden pred srečanjem tisti karambol z "zlatkotom" (tisto kar je na prvi strani te teme)...

V glavnem, takole je takrat (v času "homologacija-kaj-je-že-to") izgledala tale Gregova zadevca:

Slika
Slika
Slika

Če kdo želi obujati spomine kako je bilo na prvem Renault srečanju 22.3.2003 in ne najde fotk: http://www.fotogalerija.com/si/detail.p ... 8&start=64




Torej mogoče pride v poštev kakšen starejši manjši enoprostorec. Kmalu sem rahlo razočaran ugotovil, da imam med temi starejšimi malimi enoprostorci (takimi za svoj žep) na voljo samo Scenica (izbira pa takšna :)). Ostali proizvajalci so začeli s to skupino avtomobilov malce kasneje in so zato imeli še precej višje cene :(. Saj načeloma mi je tudi Scenic všeč, pa čeprav je to tista novejša/vmesna generacija Renaultov, ki mi ni najbolj pri srcu. Ne vem enostavno mi že R19 ni bil všeč, Megane (posledično tudi Scenic 1) me pa mogoče preveč spominja na 19ko :). Poleg tega sta imela dva kolega takšnega Scenica in sta pri nadaljnji prodaji takrat zgubila precej vrednosti. Tako kot vedno kompliciram, sem zakompliciral tudi tukaj :). Tisti prvi Scenic (pred prenovo) me je torej preveč spominjal na R19 in na to da bom izgubil ves denar, ki ga bom dal za avto, prenovljeni model je pa sicer "boljši" ampak mi pa sloh ni več všeč :) (pa še malo predrag se mi je zdel za to kar je)... Kaj če bi raje poiskal še kak drug avto... Kaj pa kakšni mali dostavniki :)?



Kmalu po čekiranju, teh "mini kombijev", sem se že zagrel za te male dostavnike, ki za nekatere niso ne tič ne miš. Ne vem zakaj ampak so me pritegnili (pa še bolj "heavy duty" od enoprostorcev delujejo :)). Navajen na Renault sem seveda spet najprej začel iskati po "domači" znamki :D. Najbolj sem bil navdušen nad Expressom lol :). Za tiste, ki ga mogoče ne poznajo, je to "predelana" R5, kateri je za B stebričkom dodana prtljažna "škatla"...

In že sem si delal načrte kako bi takšnega Expressa predelal v R5 GTTurbo izgled :D...


Za tiste, ki radi gledajo fotke (fotke samo zato, ker mi je avto res hud :)), to pomeni iz tega:
Slika

narediti nekaj takšnega:
Slika
Nekaj podobnega spravlja skupaj tudi "Kromirani"...

Moja me je kar kmalu vprašala po zdravju :), češ zakaj bi za vsak dan kupoval še starejši/"slabši"/"grši" avto kot je bil trenutni?!?! Saj po svoje je res. Če ne drugega se bom moral precej bojevati z rjo...

No potem pa poiščimo kaj drugega in pustimo Expressa mogoče za kdaj drugič. Expressov naslednik je Kangoo, ki že spada v prenovljen razred malih dostavnikov. Res je novejši/"boljši"/"lepši", ampak vsaj zame drži samo, da je novejši in mogoče malenkost uporabnejši. Izgled Kangooja me res ni prepričal...

Kaj je sploh smisel teh malih dostavnikov, OK izgled verjetno ni prvotnega pomena :). Po raznih (predvsem tovornih) Pick up izvedbah je bila ideja malih dostavnikov, da enostavno manjšemu avtu odrežeš zadnji del, in tja namestiš "škatlo" za tovor (torej tako kot pri zgornjem R Expressu). Takšni dostavniki bi naj bili zato ravno tako enostavni za voziti ko "navadni" avtomobili, a hkrati bolj uporabni, ko govorimo o prostoru. Seveda pa predvsem manjši in okretnejši kot večji pravi kombiji. Za razliko od Pick up-ov pa lahko v njih prevažamo tudi potnike. Nekateri so namesto malih avtomobilov za osnovo uporabljali tudi večje avtomobile (naprimer Ford Escort Van).
Podobno pa vseeno malo drugače pa so uporabili tudi malo večjega Megana za nastanek Scenica. Za spremembo mu niso samo odrezali zadka in mu tja namestili škatlo, ampak so ga nekako začeli "pariti" z enoprostorci. Rezultat je bil avto po uporabnosti podoben malim dostavnikom in po izgledu podoben enoprostorcem. Zadeva se je med kupci dobro prijela.

Malo kasneje (nekje okoli 1998) pa so rahlo "prenovili" tudi idejo malih dostavnikov. Od takrat naprej tudi tukaj niso več "rezali" obstoječih avtomobilov, ampak so na novo izdelali "celoten" avtomobil (no ja vsaj zunanjost), da je izgledal "škatla" kot celota in ne avto s "škatlo". Pa eno zelo uporabno "malenkost" so ti novi mali dostavniki pridobili s to "predelavo", to so stranska drsna vrata.



Ufh sem zašel :)... Pa nadaljujmo z iskanjem avta. Se pravi iščem ugodnega malega dostavnika iz te novejše serije "škatla kot celota".
Poleg Kangooja mi na pamet pade še Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Kaj pa ostali? VW (ki mi je kot znamka tudi dokaj blizu) in njegov Caddy 2/Seat Inca, ki mi je sicer všeč, je še vedno Polo/Ibiza s škatlo, zato (predvsem zaradi dostopa do zadnje klopi) odpade.


Torej ostanejo spet samo francozi :? :S? OK pa poglejmo. Vsaj po zunanjosti sta mi Berlingo/Partner dosti bolj všeč kot Kangoo. Cene so bolj ali manj podobne. Res je Renault najcenejši, ampak tudi Berlingo ni dosti dražji. Peugeot pa ne samo da je dražji, tudi izbire je dokaj malo, zato bom začel iskati (potniške) Berlingote, JUPI prvič za spremembo nekaj drugega kot Renault :).

Posebej zahteven nisem nameraval biti, opreme kaj dosti ne potrebujem, če pa jo kaj ima pa tudi ni nič narobe. Mogoče so mi bolj simpatična osnovna dvižna vrata kot pa krilna, ker tovornih palet z viličarjem ne bom tlačil notri, v kakšnem dežju pa se mi zdi "streha" dvižnih vrat bolj priročna, ampak načeloma mi je vseeno. Edino kakšne metalne barve se pa res ne bi branil. Posebej všeč mi je bilo, da lahko pri Berlingu izbereš tudi malo večji 1.8 motor, sicer baje ne slovijo najbolj, pa vseeno...

Cene Berlingov so se od avta do avta razlikovale kar precej. Mogoče sem pri kateremu zasledil da ima mogoče kakšna električna okna, ampak da ima samo zaradi tega skoraj za polovico višjo ceno mi ni šlo v račun...
No in tako najdem prvega primernega (metalno modrega :)) Berlinga, da bi si ga šel ogledati. Že po telefonu mi je še možakar deloval tak pravi ("nekšeftarski"). O avtu je povedal veliko dobrega, kot slabost pa je omenil, da edino škoda da nima zadnjih vrat. Saj nisem kaj dosti premišljeval kaj mi hoče povedati, pač sem si mislil, da ima zadaj navadna (osnovna) dvižna vrata, ki so mi itak bolj všeč kot pa tista krilna, ki so za doplačilo... No s tistim Berlingom ni bilo nič, ker sem se naučil nekaj novega, da tisti prvi (to so tudi tisti cenejši, ki sem jih gledal :)) enostavno nimajo vsi stranskih vrat in je dostop do zadnjih sedežev tak kot pri 2 ali 3 vratnih avtomobilih (se pravi preklapanje sprednjih sedežev) :roll:. No tako sem vsaj ugotovil zakaj so nekateri (se pravi tisti s stranskimi vrati) skoraj za polovico dražji.... Toliko pa tudi ne bom "doplačal" za stranska vrata....


In tako sem postal novi lastnik tele gajbice (barva mi ne bi morala biti bolj všeč):


Slika

Tudi po snegu se kar vredu obnese, ker je tak "terenc" :)
Slika

Ne to ni Citroen Berlingo :). Spet sem pristal na Renaultu oops :lol:. Zakaj? Predvsem so bili Kangoo -ji dosti cenejši od ostalih teh "škatel" (takrat bi dobil skoraj dva kengurujčka za ceno Berlingota :)), vsi (ampak čisto vsi) so imeli stranska drsna vrata :), poleg tega imajo v osnovni opremi vsi še vsaj servo volan, voznikov AB in daljinsko centralno zaklepanje. Res pravi luksuz lol :D.

Saj vem, da avto ni ne vem kaj :). Ampak žal nimam te sreče kot nekateri, ki imajo razne službene kombije ipd. in potem ko je potrebno peljati kaj takšnega:
Slika

sem ponavadi moral koga prositi za uslugo.

Sedaj pa bi brez problema šlo natovoriti tudi kaj več :):
Slika

Kaj naj rečem, za tak namen kot je bil ta avto kupljen je super. Dejstvo je, da je ta "škatla" že malo stara in večini takšni avti niso pri srcu, ampak za ugodno zamenjavo namesto Cliota 1 se meni obnese res super. Tehnika je dokaj stara in preverjena zato ne vidim problemov z vzdrževanjem. Če me je kdaj slučajno prijelo, da se nisem počutil najbolje z njim (češ da pač ni "šmeki"), sem se takoj spomnil kako lepo je, ko je potrebno kaj natovoriti v prtljažnik, ali se recimo pretegniti s popolnoma iztegnjenimi rokami :), ker takšnega prostora res nisem vajen. Kljub temu, da je v notranjosti precej prostoren, pa na zunaj vseeno ni prevelik, tako tudi razna ozka ali kratka parkirišča niso noben problem.
Priporočam vsem, ki si želijo ali rabijo malo večji avto in jim finance (ali kaj drugega) ne dopuščajo dražjega avtomobila.

Da na kratko razložim, zakaj toliko nepotrebnega pisanja. Prvič, ker sem na šihtu praktično celih 8 ur za kalkulatorjem in moram kdaj čakati da lahko nadaljujem z delom in mi je včasih vmes dolgčas :), kot drugič sem hotel prilepit Gregovega bivšega Scenica (preden izgine iz interneta), ki za tiste čase ni izgledal napačno in kot zadnjič, da objasnim zakaj spet Renault in ne kaj drugega (čeprav ni veliko manjkalo :D).

Zdaj bom pa res nehal težiti za nekaj časa....

Če pa koga zanima že omenjeni Megane Turbo ali Dodge RAM pa naj pošlje ZS ;).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če feb 18, 2010 11:19 am

Dobra izbira na koncu ;)
Samo kje ti dobiš toliko besed? Verjetno si imel v šoli same 5 pri slovenščini :D
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Napisal/-a BoneS Če feb 18, 2010 11:52 am

koncn malo dobrega branja! skorc vsaka cast :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Če feb 18, 2010 1:15 pm

vidim da me čaka veliko branja :twisted: zakon :)
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 So feb 20, 2010 6:53 am

Fenomenalno pisanje in slikovna podpora. Vsa čast. Tole je bilo res lepo prebrati.
Uživaj v svojih projektih še naprej in še kdaj kaj podobnega spiši. Bom z veseljem prebral.

lp
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 10, 2010 8:53 am

Sem si vzel malo časa za brskanje po računalniku... tokrat malo bolj "dirkaško"...

Našel sem še nekaj gradiva iz (mojega drugega) Avtoslaloma Maribor 23.10.2005 :).

Letak oziroma kako je izgledala proga:
Slika
To je še tisti pravi old school avtoslalom, ki se je vozil na parkirišču :)... ne pa ti slalomi sedaj... :).


Pa še par fotk mojega 16Vja iz tistega avtoslaloma:
Slika

Slika

Tudi jst znam po treh kolesih :):
Slika

Avtor fotk: mloncar

Sedaj pa še malo bolj v akciji (ne se smejat, to so bili začetki :D):
Filmček mene - "kegljača" na treningu :)
Filmček mene - "kegljača" v eni imed voženj :)


Za tiste, ki jim je videti povsem enostavno pa še en onboard filmček od Grega in njegovega 16Vja....
Od tega vedno agresivnega :D:
Slika

(Da ne bo komu postalo slabo :))
Filmček Avtoslalom Maribor 23.10.2005 - Grega

To je to zaenkrat...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 24, 2010 8:30 am

Spet malo obujanja spominov.... našel sem tudi nekaj materiala iz mojega tretjega avtoslaloma :). Ta je bil 12.11.2005 v Murski Soboti torej tam kjer sem odpeljal svoj prvi slalom. Verjetno mi je prav zaradi tega še nekako posebej všeč :).

Pred slalomom, priprave na gasilsko fotko:
Slika

In gasilska AMD Šempetra:
Slika


Na progi pa je moj Clio izgledal takole:
Slika

Tule zgleda malo čudno :):
Slika

Pa še posnetek od takrat (tukaj ni bilo tako težko NEkegljati :D, sem pa na začetku bil verjetno pod vplivom drifterjev :)): Schkorc - Avtoslalom Murska Sobota 12.11.2005
Pa še posnetek Grega: Gregor Škapin - Avtoslalom Murska Sobota 12.11.2005
Ta slalom oz. proga mi je še vedno ena boljših (upam da bo še kdaj kak slalom tam)... Vedno ko pogledam te posnetke me prime, da bi začel sestavljati kak dirkalnik in da bi se z njim podal na kakšno pisto.... nič bo očitno res potrebno počasi kaj spraviti skupaj....



Ker je ravno aktualna letna podoba avtomobilov.... takole pa izgleda moj Kangoo-ru na letni obutvi:
Slika

Slika

Mislim, da mu od vseh platišč, ki jih imam v garaži ta še najbolj pašejo. So pa 15" od Clio 16V (takšna kot na modrem) ali R19 Ph.2. Sicer sem pred montažo razmišljal, če bi ga mogoče malo spustil, ampak se serijski tako lepo pelje, da sem to raje opustil. Tako ali drugače pa mi po montaži platišč avto ni deloval napačno. Ponavadi "navadni" osebni avtomobili izgledajo "terenci" z večjimi alu platišči, pri kenguruju pa "terenski" izgled niti ne moti. Gume na platiščih so 185/55/15 (takšne kot so v osnovi mišljene za ta platišča :)), ker se mi zdi avto s to dimenzijo (govorim za 15") nekako najbolj vozen, kolesa ne silijo po kolesnicah, avto je še vedno udoben, volan je mehek,... pač avto je tak kot serijski. Res so gume dražje kot 195/50/15 ampak odtehta svoje :).

BTW Ima mogoče kdo kakšna neoriginalna platišča s to dimenzijo gum?

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Sr mar 24, 2010 10:10 am

A si tega kanguja kupil v boštanju?
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov