Saj nisi nič kriv, si pač nepoučen :P . Zato naj te malo razsvetlim.
Kot prvo, GT-R je na Japonskem ikona, domala nacionalni avtomobil in ne neko underground vozilo, lol. Kot drugo, ima dolgo tradicijo v motoršportu pod taktirko Nissanovega športnega oddelka Nismo in cestna izvedenka je skoraj direktna izpeljanka dirkalnika. Kot tretje, posledično pod pokrovom motorja sedi 2.6 litrski 6 cilindrski motor (vrstni, oz. straight 6/inline 6) motor RB26DETT z dvema turbo polnilnikoma, ki proizvede tam nekje 311 konjev. Nadalje GT-R ima aktivni štirikolesni pogon ATTESA E-TS, ki daje 100% moči na zadnja kolesa, v ovinkih pa pošlje do 50% moči na sprednja kolesa in tako stabilizira avtomobil. Dodajmo temu še štirikolesno zavijanje HICAS in lega na cesti je popolna

. Polek tega je meni všeč še tipična diskretna oblika japanezerjev.