Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Če maj 27, 2010 5:17 pm

Prokarjon je napisal/-a:Ja in verjetno so ga na Viktorje povabili zato, da se je folk smejal kera k****a načičkana od avta je to... sploh zato, ker si bi organizatorji verjetno želeli slabe publicitete... .. slaba primerjava


Ravno obratno. Gofra je dal odlično primerjavo. O avtu se govori, eni se zgražajo, enim je všeč in tako se krešejo mnenja po forumu, torej je učinek bil 100% dosežen.

No publicity is bad publicity! :twisted:
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če maj 27, 2010 6:41 pm

HAhaha... potem pa najbolje da bi pripeljali enga zjebanga golfa 2 pa bi bil efekt... think not :idea:
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Če maj 27, 2010 7:12 pm

Eh, to pa ne pali več, so pri TGju že zdavnaj probal, kako zgledajo take reči :)
 
Uporabniški avatar
S-line-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Ne mar 01, 2009 9:21 pm
Kraj: sl.konjice

Napisal/-a S-line- Če maj 27, 2010 7:27 pm

gofra je napisal/-a:Lej, se bo grdo slisalo, ampak tkole bom reku - tut ce bi se grda kur*a z mega silikoni sprehodila po presercu vsa nacickana in nasminkana, bi bila najbrz atrakcija...

...in ne dvomim, da ne bi pisali o njej clanka na kakem 24ur ;)

Se enkrat, brez zamere avtorju teme in lastniku avtomobila.




sej nemorem verjet kako lahko sploh napises kaj tako neokusnega :roll:
My Life Your Entertainment
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Če maj 27, 2010 8:16 pm

ja nekteri pač morajo pokazati kar znajo :D
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Če maj 27, 2010 9:55 pm

S-line- pa ko se ravno javljaš, sem hotel omeniti pa nisem vedel kdo je sedanji lastnik Megana ki ga imaš v avtarju.
Avto je bil izreden 'boom' ko je prišel pred let izpod Thomasovih rok, kako pa je z njim zdaj smo pa tudi že brali na forumu. Kakorkoli že, trendi se spreminjajo - v končni fazi pa seveda, vsak vozi kar mu ugaja in kar je njemu všeč :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Pe maj 28, 2010 6:09 am

Dobr avto vendar prevec vsega na njem za moj okus :)
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 28, 2010 6:33 am

No pa sem uspel prebrat celo temo in nisem sprva hotel komentirat a bom vseeno :)
Ok Avto kot avto,Megan mi v osnovi ni bil nikol pretirano lep oz.tudi v RS izvedbi mi ni dišal,čeprav je veliko lepši od navadnega Megana.
No,da se vrnem na temo...
Renault oz. dizajnerji RS-a so naredili najboljše kar se da dobit iz Megana in mislim,da je greh predelovat take umetnije,ker je že tovarniško to dodelan avto in ne vidim smisla,da bi šel spreminjat karkoli.Ironično je,da se take rakete sploh gredo stylat,ker to je za bruhat.Kaj ti pomeni 225hp.če jih na pisti niti pod razno ne moreš izkoristiti,ker ko zapelješ na bankino bo vse skupaj nekam šlo....
Ne vem predelovat nekaj kar naj bi bilo že tovarniško izboljšano in preračunano... je brezveze.
To je ravno tako kot,da bi nekdo kupil Ferrarija in mu nabasal gor en bodykit..:D
Ok tut sam sem imel obdobje ko sem mislil,da večje je boljše je oops a na sportne avte nikoli nebi dajal gor raznih odbijačev.....
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe maj 28, 2010 8:33 am

S-line- je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Lej, se bo grdo slisalo, ampak tkole bom reku - tut ce bi se grda kur*a z mega silikoni sprehodila po presercu vsa nacickana in nasminkana, bi bila najbrz atrakcija...

...in ne dvomim, da ne bi pisali o njej clanka na kakem 24ur ;)

Se enkrat, brez zamere avtorju teme in lastniku avtomobila.




sej nemorem verjet kako lahko sploh napises kaj tako neokusnega :roll:


Se iskreno opravicujem, ce sem koga uzalil s tem postom - res ni bil moj namen. Hotel sem povedati le to, da atraktivnost in estetkost ne hodita vselej z roko v roki. Sploh pa...beauty is in the eye of the beholder...
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Pe maj 28, 2010 9:05 am

seat je napisal/-a:No pa sem uspel prebrat celo temo in nisem sprva hotel komentirat a bom vseeno :)
Ok Avto kot avto,Megan mi v osnovi ni bil nikol pretirano lep oz.tudi v RS izvedbi mi ni dišal,čeprav je veliko lepši od navadnega Megana.
No,da se vrnem na temo...
Renault oz. dizajnerji RS-a so naredili najboljše kar se da dobit iz Megana in mislim,da je greh predelovat take umetnije,ker je že tovarniško to dodelan avto in ne vidim smisla,da bi šel spreminjat karkoli.Ironično je,da se take rakete sploh gredo stylat,ker to je za bruhat.Kaj ti pomeni 225hp.če jih na pisti niti pod razno ne moreš izkoristiti,ker ko zapelješ na bankino bo vse skupaj nekam šlo....
Ne vem predelovat nekaj kar naj bi bilo že tovarniško izboljšano in preračunano... je brezveze.
To je ravno tako kot,da bi nekdo kupil Ferrarija in mu nabasal gor en bodykit..:D
Ok tut sam sem imel obdobje ko sem mislil,da večje je boljše je oops a na sportne avte nikoli nebi dajal gor raznih odbijačev.....


OFF: k gre kao ful veliko folka v Slo, ki ima Ferrarija ali Lambota na pisto, ane? :roll: :roll: 90% ni izkoriscenih niti dobro polovico. Ter tudi drugi sporti....redki so tisti, ki bi imeli avto za na pisto.

Lp
:)
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe maj 28, 2010 10:20 am

prav mate dosti plastike je prava pot. welcome back to y 2000.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 28, 2010 12:18 pm

FLINK je napisal/-a:
seat je napisal/-a:No pa sem uspel prebrat celo temo in nisem sprva hotel komentirat a bom vseeno :)
Ok Avto kot avto,Megan mi v osnovi ni bil nikol pretirano lep oz.tudi v RS izvedbi mi ni dišal,čeprav je veliko lepši od navadnega Megana.
No,da se vrnem na temo...
Renault oz. dizajnerji RS-a so naredili najboljše kar se da dobit iz Megana in mislim,da je greh predelovat take umetnije,ker je že tovarniško to dodelan avto in ne vidim smisla,da bi šel spreminjat karkoli.Ironično je,da se take rakete sploh gredo stylat,ker to je za bruhat.Kaj ti pomeni 225hp.če jih na pisti niti pod razno ne moreš izkoristiti,ker ko zapelješ na bankino bo vse skupaj nekam šlo....
Ne vem predelovat nekaj kar naj bi bilo že tovarniško izboljšano in preračunano... je brezveze.
To je ravno tako kot,da bi nekdo kupil Ferrarija in mu nabasal gor en bodykit..:D
Ok tut sam sem imel obdobje ko sem mislil,da večje je boljše je oops a na sportne avte nikoli nebi dajal gor raznih odbijačev.....


OFF: k gre kao ful veliko folka v Slo, ki ima Ferrarija ali Lambota na pisto, ane? :roll: :roll: 90% ni izkoriscenih niti dobro polovico. Ter tudi drugi sporti....redki so tisti, ki bi imeli avto za na pisto.

Lp


Nisi dojel mojega posta ane....
Raket ala RS,STI,TypeR,EVO,..... pa še bi lahko naštevel se ne styla kvečjemu se posega v tuning...Takle riž styling je za avte ki nimajo kj pokazat razen plastike.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Pe maj 28, 2010 12:48 pm

seat je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
seat je napisal/-a:No pa sem uspel prebrat celo temo in nisem sprva hotel komentirat a bom vseeno :)
Ok Avto kot avto,Megan mi v osnovi ni bil nikol pretirano lep oz.tudi v RS izvedbi mi ni dišal,čeprav je veliko lepši od navadnega Megana.
No,da se vrnem na temo...
Renault oz. dizajnerji RS-a so naredili najboljše kar se da dobit iz Megana in mislim,da je greh predelovat take umetnije,ker je že tovarniško to dodelan avto in ne vidim smisla,da bi šel spreminjat karkoli.Ironično je,da se take rakete sploh gredo stylat,ker to je za bruhat.Kaj ti pomeni 225hp.če jih na pisti niti pod razno ne moreš izkoristiti,ker ko zapelješ na bankino bo vse skupaj nekam šlo....
Ne vem predelovat nekaj kar naj bi bilo že tovarniško izboljšano in preračunano... je brezveze.
To je ravno tako kot,da bi nekdo kupil Ferrarija in mu nabasal gor en bodykit..:D
Ok tut sam sem imel obdobje ko sem mislil,da večje je boljše je oops a na sportne avte nikoli nebi dajal gor raznih odbijačev.....


OFF: k gre kao ful veliko folka v Slo, ki ima Ferrarija ali Lambota na pisto, ane? :roll: :roll: 90% ni izkoriscenih niti dobro polovico. Ter tudi drugi sporti....redki so tisti, ki bi imeli avto za na pisto.

Lp


Nisi dojel mojega posta ane....
Raket ala RS,STI,TypeR,EVO,..... pa še bi lahko naštevel se ne styla kvečjemu se posega v tuning...Takle riž styling je za avte ki nimajo kj pokazat razen plastike.


Ne vem...meni je prou fajn, ce je naprimer stylan Golf gti namesto golf-traktor...! Okusno...
:)
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Pe maj 28, 2010 12:54 pm

Ti si pa kdo ? Siniševa tajnica al kako ?
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 28, 2010 3:32 pm

@FLINK poglej matjaž46 (upam,da sem pravega napisal) je res lepo spedenal Focus-a ST in ta styling je minimalističen,ker taki avti niso narejeni za šminko oz. je šminka gor že tovarniška in na takih avtih zgleda skrajno smešno navesit gor poliester pa neglede kdo ga je deval gor,ko bo tale megan enkrt videl kako bankino na grobniku ali kje drugje bo vse šlo v maloro.Da si pa kupim in vzdržujem 225hp motor in ob tem cvikam na ovinku,da nebo kj stran padlo.... pa nevem no...
Ok sej je lahko kvalitetno narejen,če je delal Fazer o tem niti ne dvomim ampak poliester ni za takšne avte.Oz poliester ni za noben avto :)
Na teh avtomobili paše zgolj in samo serijski odbijači in pa druge feltne pa še to ne vedno večje ampak pač kupiš kar ti paše.Tut idiotizem je po moje na športnih izvedbah menjat vzmeti kot jih nekateri,da je avto nižji z tem pa mu podreš vse kar so v tovarni tuhtali kako izboljšat.
Ok sej se umikam iz teme,ker vidim,da nikamor nebomo pršli.Pač vsak ima svoj okus in svoje mnenje a tole je kljub temu,da je RS veliko pretiran styling.Ta denar bi se raje vložu v konkreten tuning,ker za 6k€ se,da že neki malega nardit pa bi res bil bomba.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Pe maj 28, 2010 3:44 pm

Malo off :/
Na teh avtomobili paše zgolj in samo serijski odbijači in pa druge feltne pa še to ne vedno večje ampak pač kupiš kar ti paše.Tut idiotizem je po moje na športnih izvedbah menjat vzmeti kot jih nekateri,da je avto nižji z tem pa mu podreš vse kar so v tovarni tuhtali kako izboljšat.


Ti skos neki zagovarjas serijske vzmeti..Če bi ble res tolk dobre po performasih pol nebi noben menjal.Zdj boš reku da kaki 200 konjski (za primerjavo VW dizli) imajo dobre vzmeti? Da ti dam primer recimo.. Golf 5 GT 2.0TDI čipiran na 200KM. Obesiš mu gor serijske in drugič combo bilstein amortizerje in eibach vzmeti+optika.. Če mene vprašaš se avto bolje pelje v kombinaciji bstein+eibach..in VW tut priporoča ta combo as far as i know..

Vzemti serijske pri takih avtih so dobre,nesmemo rečt da so slabe,ampak po mojem mnenju jih lahko nadomestimo z bolšimi.

Če se motim naj me nekdo brcne v rit..
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe maj 28, 2010 4:01 pm

KiNOS je napisal/-a:Malo off :/
Na teh avtomobili paše zgolj in samo serijski odbijači in pa druge feltne pa še to ne vedno večje ampak pač kupiš kar ti paše.Tut idiotizem je po moje na športnih izvedbah menjat vzmeti kot jih nekateri,da je avto nižji z tem pa mu podreš vse kar so v tovarni tuhtali kako izboljšat.


Ti skos neki zagovarjas serijske vzmeti..Če bi ble res tolk dobre po performasih pol nebi noben menjal.Zdj boš reku da kaki 200 konjski (za primerjavo VW dizli) imajo dobre vzmeti? Da ti dam primer recimo.. Golf 5 GT 2.0TDI čipiran na 200KM. Obesiš mu gor serijske in drugič combo bilstein amortizerje in eibach vzmeti+optika.. Če mene vprašaš se avto bolje pelje v kombinaciji bstein+eibach..in VW tut priporoča ta combo as far as i know..

Vzemti serijske pri takih avtih so dobre,nesmemo rečt da so slabe,ampak po mojem mnenju jih lahko nadomestimo z bolšimi.

Če se motim naj me nekdo brcne v rit..


Ti misliš Golfa 5 GTD, drugače je pa že tuning na 200km, za serijskega je po moje dovolj dobro original podvozje
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 28, 2010 4:06 pm

KiNOS je napisal/-a:Malo off :/
Na teh avtomobili paše zgolj in samo serijski odbijači in pa druge feltne pa še to ne vedno večje ampak pač kupiš kar ti paše.Tut idiotizem je po moje na športnih izvedbah menjat vzmeti kot jih nekateri,da je avto nižji z tem pa mu podreš vse kar so v tovarni tuhtali kako izboljšat.


Ti skos neki zagovarjas serijske vzmeti..Če bi ble res tolk dobre po performasih pol nebi noben menjal.Zdj boš reku da kaki 200 konjski (za primerjavo VW dizli) imajo dobre vzmeti? Da ti dam primer recimo.. Golf 5 GT 2.0TDI čipiran na 200KM. Obesiš mu gor serijske in drugič combo bilstein amortizerje in eibach vzmeti+optika.. Če mene vprašaš se avto bolje pelje v kombinaciji bstein+eibach..in VW tut priporoča ta combo as far as i know..

Vzemti serijske pri takih avtih so dobre,nesmemo rečt da so slabe,ampak po mojem mnenju jih lahko nadomestimo z bolšimi.

Če se motim naj me nekdo brcne v rit..


Zj pa pejt ju3 v prvi razred pa se nauči prvo brat pol pa pametuj.Jst sem govoril o menjavi VZMETI in nikjer nisem omenil amortizerjev...V kolikor menjaš samo vzmeti si zjebu celotno nastavitev avtomobila.In mislim,da so redki proizvajalci,ki lahko pri športnih avtomobilih zagotovijo enako ali boljšo nastavitev.Z tem,da vrjem,da je kar nekaj ur vloženega v celotno nastavitev podvozja pri teh športnih avtomobilih in če bi blo tako enkratno bi vrjetno že tovarna dala not nižje trše vzmeti.Ok nekaj kompromisa je tuki vmes a vseeno mislim,da spreminjat nastavitve podvozja ni lih najbolj pametna odločitev,če pa že je pa potrebno vložit v to precej ur in testnih voženj pa še to bo nastavitev samo za določen procent vožnje.Se pa zgodi,da se lastniki odločjo za menjavo vzmeti ali tudi mogoče amortizerjev in gredo zadevo kupit v lokalno avto trgovino in pol zmontirajo to gor a noben ne pomisli,da z tem lahko pošten podre vse skupaj.
Malokater proizvajalec vzmeti nameni toliko testiranj kot jih tovarna in zato mislim,da ni lih najbolj na mestu,da so aftermarket stvari boljše.Priznam pa,da so izjeme a so preklemano redke.Drugače je pri navadnih avtomobilih,ki morajo ustrezati večjemu številu kupcev in zato je tam več kompromisov ti športniki pa imajo določene kupce,ki vedo kaj kupujejo in ponavadi niso pripravljeni sprejemat kompromisov.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Pe maj 28, 2010 4:09 pm

Golf 5 se ni nikol imenoval GTD.. no pa saj ni vazno..in kok jaz vem je vedno imel 170km serijsko..

In še enkrat pravim, da so serijske vzmeti DOBRE,zelo dobre,ampak se jih lahko menja z boljšimi.

Bemtiš smo zašli..tema je RS :)
Zadnjič spremenil KiNOS, dne Pe maj 28, 2010 4:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe maj 28, 2010 4:11 pm

Potem se pa opravičujem, ker tukaj piše GTD - http://avtomobili.najdi.si/avtopodatki. ... OLF+GTD+5v
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov