Da najprej povem kako se je začelo...
Čas: Noč iz četrtka na petek 1:45
Lokacija: Grosuplje pred lekarno
Situacija:
LoCo se odloči narest flash na Mode23 za logiranje EvoX (tistim k tlele ne boste nč razumel se opravičujem, tistim k boste pa se boste lah mal bolj smejal idiotizmu) in ker je bila ura pozna in oči niso več ubogale loco v 52680018.xml vpiše:
<table name="IFMode 0x05 -> 0x23 #1" category="Misc" type="1D" address="0x7f58d" scaling="Hex8"/>
<table name="IFMode 0x05 -> 0x23 #2" category="Misc" type="1D" address="0x8ada5" scaling="Hex8"/>
<table name="DoMode 0x42 -> 0x52" category="Misc" type="1D" address="0x8adaa" scaling="Hex16"/>
namesto
<table name="IFMode 0x05 -> 0x23 #1" category="Misc" type="1D" address="0x7f121" scaling="Hex8"/>
<table name="IFMode 0x05 -> 0x23 #2" category="Misc" type="1D" address="0x8ab11" scaling="Hex8"/>
<table name="DoMode 0x42 -> 0x52" category="Misc" type="1D" address="0x8ab16" scaling="Hex16"/>
No po končanem flashu dam kontakt... Evo previ sledeče: check oil, check water temperature, check brake fluid, check abs, check drivetrain, asc off, tire pressure low, service engine soon, release handbrake, close hood.... Probam prižgat, evo zavergla u prazno... No pa smo tam... E jebiga, bom reflashu nazaj pa bo a ne? Nope. Ker je bil hex napačen in tudi checksum ecuja na koncu napačen se je evo odločil da ga tudi nazaj na stock ne bom flashal... Naslednji 2 uri sta vključevali izklapljanje akumulatorja, panično iskanje daljinca za izklop besnega trobljenja hupe in vse možne vrste pametovanj samemu sebi...
Ob 4h sem obupal, prijatelj Nebojša je skočil po Accorda in me zapeljal domov... Zjutraj pa naprej na veselico. Okrog pol desete sva že debatirala z MikeLima kaj je treba naredit in že debatirala kako bo treba procesor dat ven iz avta in da je to cel kompliciran projekt zaradi majhnih razmakov med pini na procesorju... Potem sem našel točen postopek kaj narediti "benching the ecu" oz. hard reset in ponoven flash ECUja.
No pa dejmo. Nebojša, ki je sicer imel isto idejo kot jaz da greva skupaj na raceland je prišel po mene in že sva šla v Grosuplje kjer je stal dragi avto. Se lotiva tega da bova dobila ECU ven iz avta ampak no go. Se zapeljeva do citroena kjer si sposodiva en T ključ in potem nadaljujeva projekt.

Po uspehu izpuljenja srca Evota sva se odpravila v Jurjevico na RSR, kjer se je kmalu primajal tudi gospod magister Ogrinc (RSR_Tech). Lotimo se ecuja... Problem... Ogrinc ma kabel za priklop v Ljubljani, jaz pa v Grosupljem v avtu... Hop, nazaj v avto in v Grosuplje pobrat kabel. Divja vožnja ke in nazaj v accordu, VTEC all the way YO! No, le prispeva nazaj na RSR s kablom in koga srečamo tam? Profesor Tunerc. Hitre besede sem ter tja, šala levo, smeh desno in že se Audi S3 na polno pelje mimo RSR-a počipan kot raketa. No, potem se mag. Ogrinc spravi k priklapljanju mojega ECUja medtem ko se jaz in Nebojša odpraviva v Ribnico poiskat krožnik kalorij. Po uspešni pridobitvi teže se odpraviva nazaj na RSR kjer naju mag.Ogrinc že pričakuje s priklopljenim ecujem. Izjemno


No takoj smo se lotili flashanja nazaj na originalno mapo ki je potekalo uspešno.

Flash je stekel, ECU back to normal, nazaj v Grosuplje zataknit nazaj v avto. Na poti iz RSR-a srečava še doktor Mažija (MikeLima), izmenjamo par besed in hitro naprej na pot. V Grosupljem naju že čaka tudi ekipa iz racelanda in moja draga



Najlepša hvala vsem izobražencem - dr.Maži za jutranjo pomoč, mag.Ogrinc za tvoj čas in levji del pomoči pri vzpostavljanju avta nazaj na noge in pa seveda prof.Tunerc za smešne minute pri RSR-u. Velika zahvala tudi Nebojši ki je cel dan bil moj šofer in mehanik. Legende ste

Opravičujem pa se še organizatorju Racelanda katerega se žal nisem mogel udeležiti!
Lp vsem in naj bo nauk dneva: ne delaj ponoči kar ne vidiš dobro
