Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Sr okt 13, 2010 10:48 pm

pinny je napisal/-a:no saj približno vem kolk me bo prišel naslednji servis, mam pa trenutno malo manj kot 56.000km, do sedaj sem ga vedno vozu k Veitu. zdj ga pač ne bom ker so se mi zasrali, se preveč nosijo, sploh pa mi 2x menjali predni odbijač in ličarsko delu bolj fušarsko narjen, pač sm tak k hočem met u nulo, pa še garancije za vratne kluke mi niso hotl upoštevat, sem šel v Avto Celje so rekl čimprej pridi, in so mi jih tud use zrihtal ;)
Kot sem že reklu mam nekaj mnj kot 56.000km in bom šel na servis februarja ko bo avto imel 3 leta, sicer bo verjetn kaj čez 20.000km pa nič hudega :). So mi pa zavorno olje hoteli menjat že pri dveh letih, pa sm reku, delal bote tist kar jaz rečem, in ne tist kar se vam zahoče :D. Na nasledn servis ga verjetn pelem v Avto Celje.


Edino pravilno da ne pelješ več k Veitu, zlatarji da ni večjih, ko greš stran maš filing, da bi vozil BMW, pa ne zaradi tega, ker bi oni tako dobro zrihtali avto, ampak zato, ker so te tako opalili.

Fiat ima zgleda neko glupo logiko da se zavorno olje menja na dve leti (halo)
Zakaj si šel stran iz fiat foruma?
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr okt 13, 2010 11:36 pm

Ene par stvari mi ni jasnih.
Sport tipke ne uporabljaš, ker ti je lepša vožnja na standard programu, porabo imaš kot star ata. 1,4 v mitu pri meni pod 11 ni od daleč videl.

Po drugi strani bi avto nižal in iz njega naredil skokico (kar se definitivno zgodi, če menjaš samo fedre). Res da gre bolje v ovinek, a ne na luknjasti cesti (p.s.: v Sloveniji si).
Aja, pa od ledvic se lahko posloviš, ker ti jih bo zrukalo v pulpo. Sploh pri 50mm nižanju. Naroči se pri zobarju, ker boš šel kmalu po nove plombe...

Na 150hp bi ti zdaj tlačil široke gume pa nevemkoliko col krom feltne...več kot 18 je fail, sploh za to konjenico.

Glede na tvoje pisanje se vidi, da si še konkretno zelen, zato par nasvetov:
Rukni gor lepa, malo večja in predvsem LAHKA platišča in ne šparaj na gumah. Serijska imaš lahko za zimske gume. S sprednjim pogonom po snegu ni težav.
Če boš nižal avto: pod 800€ ni solidnega kompleta fedrov ter amortizerjev, razmisli ali sploh rabiš to. Za sabo potegne to tudi montažo, optiko ter homologacijo, kar je dodaten cajt in denar. Zaokrožimo na 1100€.
Če boš čipal, ne pozabi na zavore; Tarox, Ferodo, EBC, to je vse ok. Zadostovale bodo mehkejše ploščice z večjim koef. trenja, diskov za ta minimalen prirastek moči ne rabiš menjat. Jih boš pa hitreje uničil ozr. zvil, saj športne ploščice bolj grizejo.

Zavedaj se, da tega denarja pri prodaji ne boš videl. Stran vrženo.

Torej:
Wheel set 18 col z gumami: cca. 1500-3000€
Podvozje: cca. 1100€
Čipanje: 600-800€
Zavore: 350€
-------------------------
Total: 4000-5000€ skozi okno.

Avto ni tomos štirka kjer kupiš mf power pa si car na vasi. Kvalitetne predelave stanejo.
Go hard or go home.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Če okt 14, 2010 7:52 am

off: bass, super komentar, mislim da si vse zadel, samo tista tvoja poraba z 1.4 mitom mi je mal velik... se mi zdi, da pri teh t-jet motorjih niti ni tok večja poraba, če ga ful šparaš al pa če ga tiščiš na polno. razen avtocesta, ko ma porabo 15 l pri 180 km/h :)

on: mene je 3. redni servis pri 45k km (avto star 3 leta) prišel 115€ pri kavčiču. menjano olje, filtri (goriva, kabinski) pa mogoče še kakšna malenkost. zavorna tekočina se pa menja na 60k km in ne na 2 leti, razne druge tekočina lahko sam doliješ in to je to.

na splošno se mi zdi, da je fiat servis kar poceni, vsaj v primerjavi z toyoto (ki ima astronomske cene), kio in seveda bmw-jem.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če okt 14, 2010 8:33 am

Se strinjam s komentarjem bass-a. Je pa tudi Ozi ze omenjal, da je samo menjava vzmeti na Bravu no-go...oz. macek v zaklju.

Kar se tice porabe 1.4 T-jet motorjev, montezemolo, pa tudi slucajno ne bo drzalo, kar si napisal. Zdej, lahko da imam jst mapirano cisto drugace, ampak pri mojem je razlika med sparovnim nacinom in "full throtle" tudi prek 8 litrov. Jaz bi prej rekel, da imajo ti motorji izrazit skok, ce ga konkretno pilaris napram lepi in sparovni voznji...

LpF
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Če okt 14, 2010 8:46 am

gofra je napisal/-a:Se strinjam s komentarjem bass-a. Je pa tudi Ozi ze omenjal, da je samo menjava vzmeti na Bravu no-go...oz. macek v zaklju.

Kar se tice porabe 1.4 T-jet motorjev, montezemolo, pa tudi slucajno ne bo drzalo, kar si napisal. Zdej, lahko da imam jst mapirano cisto drugace, ampak pri mojem je razlika med sparovnim nacinom in "full throtle" tudi prek 8 litrov. Jaz bi prej rekel, da imajo ti motorji izrazit skok, ce ga konkretno pilaris napram lepi in sparovni voznji...

LpF


hmm, mogoče se nisem čist dobr izrazil. recimo: doma imamo tudi bmw 3 2.0, 150KM in ima ob šparovni vožnji približno podobno porabo kot jaz (ene 7,5l). če pa si recimo želiš s takim bmw-jem malce bolj dinamične vožnje ga morš vozit stalno nad 4500 obrati in to pomeni porabo nekje 13-14l, medtem ko za enako dinamično vožnjo z mojim (t-jet) niso potrebni tako visoki obrati (nekje od 2500-3500 je čist dost) in s takim načinom vožnje imam porabo nekje 10l.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Če okt 14, 2010 9:01 am

Mene zanima opis te dinamične vožnje pri kateri je treba BMWja konstantno držati nad 4.5k rpm in Brava se lahko vozi med 2.5-3.5k rpm?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če okt 14, 2010 9:07 am

Cakaj cakaj - med 2500 in 3500? Pa kako hudica, ce dobi boost sele pri 3000? Ni to TSi :)
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Če okt 14, 2010 9:48 am

ozi: približno enaka vožnja po regionalni (delno gorski) cesti, pri kateri morš bimmerja držati na mnogo več obratih kot bravota. pa ne da hvalim mojga italijana, takoj zamenjam za bavarca, da se razumemo... ;)

gofra: mislm, da že prej dobi boost. pri ene 2500... do ene 4000 max, naprej je pa itak isto skoz...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če okt 14, 2010 10:00 am

Pri meni je tko:

2000 = se da lepo normalno vozit...tudi v klanec, brez kakih matranj
3000 = oz. malenkost cez, overboost - tu lahko pohodis na polno in bo dal avto vse od sebe
4000 = boosta se vedno precej, dodatno moc dobi iz obratov
5000 - 5500 = boost ze znatno pade, obrati so v sweet spotu (tle nekje tudi maksimalno moc razvija)
5500 + = boost pade pod 0,5 bara, kaj dosti dlje ga terat nima smisla

Jst sem ga imel priklopljenega in pri mojem je okrog 1,3 bara pri 3100 RPM medtem ko je pri 5500 ze manj kot pol bara
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Če okt 14, 2010 10:55 am

montezemolo je napisal/-a:ozi: približno enaka vožnja po regionalni (delno gorski) cesti, pri kateri morš bimmerja držati na mnogo več obratih kot bravota....


Kakšna vožnja?
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Če okt 14, 2010 8:52 pm

joj kak znate nekteri temo uničt z pretiravanji pa nekoga čist dol potolč

vsem lep večer še naprej ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če okt 14, 2010 9:22 pm

to o porabi turbo motorjev oziroma razponu le-te pa je kr res, že sam mam pri dizlu razliko med ful varčno in dinamično vožnjo cca 4 litre, oziroma če gremo v extreme je bila maximalna razlika cca 14 litrov na 100km :shock: . Prej so NA motorji manj občutljivi na različne ritme voznje.

in ravno zaradi tega, ker večina teh malih turbobencinarjev zre okoli 10 ali vec pri konkretn voznjii prenasam dizla, ker prevozim cca 40kkm na leto :?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Pe okt 15, 2010 5:07 am

Potrjujem. Polo 1.2 tsi komot zre 12-15l/100km. Sedaj, ko je utecen :twisted:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe okt 15, 2010 7:08 am

speedfreak je napisal/-a:to o porabi turbo motorjev oziroma razponu le-te pa je kr res, že sam mam pri dizlu razliko med ful varčno in dinamično vožnjo cca 4 litre, oziroma če gremo v extreme je bila maximalna razlika cca 14 litrov na 100km :shock: . Prej so NA motorji manj občutljivi na različne ritme voznje.

in ravno zaradi tega, ker večina teh malih turbobencinarjev zre okoli 10 ali vec pri konkretn voznjii prenasam dizla, ker prevozim cca 40kkm na leto :?


Ne bi sel posplosevat - ker je pri mojem TDCi Mondeu odmik med maksimumom in minimumom samo nekje 2 litra (zakljuceno na podlagi prevozenih 40 K km). Pravzaprav, ce sem iskren ne bi posploseval niti za turbo bencinarje, ker sem vozil samo dva dlje casa...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe okt 15, 2010 8:59 am

pinny je napisal/-a:joj kak znate nekteri temo uničt z pretiravanji pa nekoga čist dol potolč

vsem lep večer še naprej ;)


Amm...kje? :roll:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe okt 15, 2010 9:23 am

gofra je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:to o porabi turbo motorjev oziroma razponu le-te pa je kr res, že sam mam pri dizlu razliko med ful varčno in dinamično vožnjo cca 4 litre, oziroma če gremo v extreme je bila maximalna razlika cca 14 litrov na 100km :shock: . Prej so NA motorji manj občutljivi na različne ritme voznje.

in ravno zaradi tega, ker večina teh malih turbobencinarjev zre okoli 10 ali vec pri konkretn voznjii prenasam dizla, ker prevozim cca 40kkm na leto :?


Ne bi sel posplosevat - ker je pri mojem TDCi Mondeu odmik med maksimumom in minimumom samo nekje 2 litra (zakljuceno na podlagi prevozenih 40 K km). Pravzaprav, ce sem iskren ne bi posploseval niti za turbo bencinarje, ker sem vozil samo dva dlje casa...


Na 40kkm je res mogoče razlika max 2l, ampak kolikor jaz razumem speedfreak-a je on mislil drugače. Če greš dvakrat po isti poti rezimo 30-50km (pač ni vžno) in enkrat lepo voziš (umirjeno), drugič ga pa tiščiš do daske oz kolker se da glede na promet je res večja razlika kot 4l. Jaz sem pri mojmu prišel nekje na 5,8l na 100km lahko pa pridem tudi na 15l na 100km, je pa res da na 40km ne moreš prit do take razlike.
Nekje isto je bilo pri alfi mito 155, ki ima podobno (če ne isto) mašino kot punto abarth in se da priti tudi na 15l, drugače se nekje z 8l zelo lepo peleš.
Zadnjič spremenil pskoda, dne Pe okt 15, 2010 9:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe okt 15, 2010 9:27 am

Ne, narobe si razumel - na podlagi prevozenih 40 tisoc kilometrov sem prisel do tega sklepa. Ne govorim o long - term povprecjih, pac pa so bile to razlike med tankanji...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe okt 15, 2010 9:28 am

gofra je napisal/-a:Ne, narobe si razumel - na podlagi prevozenih 40 tisoc kilometrov sem prisel do tega sklepa. Ne govorim o long - term povprecjih, pac pa so bile to razlike med tankanji...


To ti pa čist verjamem :D
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ So okt 16, 2010 9:01 am

gofra je napisal/-a:Ne bi sel posplosevat - ker je pri mojem TDCi Mondeu odmik med maksimumom in minimumom samo nekje 2 litra (zakljuceno na podlagi prevozenih 40 K km). Pravzaprav, ce sem iskren ne bi posploseval niti za turbo bencinarje, ker sem vozil samo dva dlje casa...


Pustmo zdaj traktorje :vc

@pskoda - Corsa gre še na več kot 15L :wink: :EE
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So okt 16, 2010 12:45 pm

_Ozi_ je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Ne bi sel posplosevat - ker je pri mojem TDCi Mondeu odmik med maksimumom in minimumom samo nekje 2 litra (zakljuceno na podlagi prevozenih 40 K km). Pravzaprav, ce sem iskren ne bi posploseval niti za turbo bencinarje, ker sem vozil samo dva dlje casa...


Pustmo zdaj traktorje :vc

@pskoda - Corsa gre še na več kot 15L :wink: :EE


Kaj si pa mislu, mene bi blo sram z 15l vozit, more jih bit vsaj 32l na 100km da ne bo pomote. Včeraj sem se z minijem S ali JCW ne vem točno (temnejše barve, mislim da je bla KR tablica) proti krškem po avtocest mal tiščal za njemu, cager je takoj kazal 36l povprečje :woohoo :EE
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov