![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Energetik81 je napisal/-a:Preprost izračun pokaže, da bi pri tvojem Polotu pri 6000rpm rabil 7kW moči na osi turbota, da bi dosegel 1bar nadtlaka. Ker imajo turbine tam okoli 60-70% izkoristek (pri malih obratih še manj), bi rabil vsaj 12kW elektromotor. Ja, to je 1000A pri 12V...
dbsquared je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Preprost izračun pokaže, da bi pri tvojem Polotu pri 6000rpm rabil 7kW moči na osi turbota, da bi dosegel 1bar nadtlaka. Ker imajo turbine tam okoli 60-70% izkoristek (pri malih obratih še manj), bi rabil vsaj 12kW elektromotor. Ja, to je 1000A pri 12V...
Ahh kakšen 1bar. To je preveč. Sploh ne gledam v tej smeri. Če bi hotel takšen nadtlak, bi res vgradil pravo turbino tako pa hočem le malo boosta. (2-3Psi)
Tudi, če turbino poganja izpuh, se ogromno moči izgubi, vendar se jo še več pridobi. Neto je vedno pozitiven, jasno, saj zato sploh vgrajujejo turbine.pskoda je napisal/-a:Če bo poganjal 1kW motor bo izgubil več kot pridobil. Če bi blo z el. turbinami rešljivo bi se že zdavnaj vozili z njimi. Boljša varjanta bi bla, da bi jo nekako vpasal, da bi jo poganjal z jermenom, ampak potem pride še enkup stvari, da bo to delovalo
Tako je. Sicer je napredoval toliko, da ima vsaj vetrnico ta pravo, še vedno pa rabiš vsaj tisto, kar sem napisal, za nek učinek.dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM
Dobra ideja. Ampak bi rabil strašno prestavno razmerje, da bi iz unih 6000rpm od gredi dobil 100.000 na vetrnici. Če bi mel jermenico na vetrnici 5cm, bi rabil 85cm jermenico na gredi.J.McLane je napisal/-a:Sej če to turbino povežeš z jermenom pa dobiš kompresor os. supercharger, a ne? Izgub je manj ker ne pretvarjaš vmes mehanske energije v električno in potem še enkrat v mehansko. Kompresor je zanesljiv, da večjo moč ampak ne poveča izkoristka (mogoče celo pade), zato se v sodobnih motorjih praktično uporablja samo še turbo.
dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM
dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM
That's right, according to The Sydney Morning Herald, Subaru is working on an electric turbo, shades of those computer-fan-sourced "power adders" you used to see advertised in the back pages of Sport Compact Car a decade ago. Except we would assume Subie-parent Fuji Heavy Industries is developing a design that actually works. According to the report, heat from the exhaust would be captured, but instead of using the exhaust pressure to turn the turbocharger's turbine, the heat energy would be converted to electricity, which would then spin the impellers. This could be more efficient, as well as eliminating the piping and turbo lag.
pskoda je napisal/-a:dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM
Ja bolj naklada kot ne
Če si začel projekt ga še izvedi do konca in boš sam zvedel iz prve roke
Drugače ti osebno bolj priporočam, da poštimaš druge bolj preverjene stvari
Energetik81 je napisal/-a:2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.
Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik...
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.
Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota.
Bat_zajla je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.
Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik...
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.
Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota.
Ti si mu sedaj predlagau industrijski motor z 2860 obratov. On rabi motorček z okoli 80k obratov.
Jaz bi poizkusil s tako konfiguracijo:
Motorček: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24853
ESC: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12442__Turnigy_AquaStar_Monster_240A_Water_Cooled_ESC.html?strSearch=Turnigy%20Aquastar%20Monster
Baterije: Nekaj skup spacaš da imaš tm okol 44.4V
Pa nardiš še neko vodno hlajenje in imaš 5.3KW motor z 57k obrati .
Gregamax je napisal/-a:Mlo prej sem bral, da subaru za svoj wrx model razvija električni turbo, samo da elektriko za napajanje turbine pridobiva iz toplote izpušnih plinov!
http://www.autoblog.com/2012/05/03/next ... bocharger/That's right, according to The Sydney Morning Herald, Subaru is working on an electric turbo, shades of those computer-fan-sourced "power adders" you used to see advertised in the back pages of Sport Compact Car a decade ago. Except we would assume Subie-parent Fuji Heavy Industries is developing a design that actually works. According to the report, heat from the exhaust would be captured, but instead of using the exhaust pressure to turn the turbocharger's turbine, the heat energy would be converted to electricity, which would then spin the impellers. This could be more efficient, as well as eliminating the piping and turbo lag.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov