Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Energetik81 Pe mar 29, 2013 12:09 pm

Preprost izračun pokaže, da bi pri tvojem Polotu pri 6000rpm rabil 7kW moči na osi turbota, da bi dosegel 1bar nadtlaka. Ker imajo turbine tam okoli 60-70% izkoristek (pri malih obratih še manj), bi rabil vsaj 12kW elektromotor. Ja, to je 1000A pri 12V... :twisted:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe mar 29, 2013 1:33 pm

Drugače si si dober tole zamislu, samo na žalost bo to dobro samo za suženje las ko bosta šla z punco na morje ali pa kaj podobnega. Za kakšen pameten podatek na moči bo baubau
Lp
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Pe mar 29, 2013 2:30 pm

Energetik81 je napisal/-a:Preprost izračun pokaže, da bi pri tvojem Polotu pri 6000rpm rabil 7kW moči na osi turbota, da bi dosegel 1bar nadtlaka. Ker imajo turbine tam okoli 60-70% izkoristek (pri malih obratih še manj), bi rabil vsaj 12kW elektromotor. Ja, to je 1000A pri 12V... :twisted:


Ahh kakšen 1bar. To je preveč. Sploh ne gledam v tej smeri. Če bi hotel takšen nadtlak, bi res vgradil pravo turbino tako pa hočem le malo boosta. (2-3Psi) =P
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a abbe Pe mar 29, 2013 2:41 pm

dbsquared je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Preprost izračun pokaže, da bi pri tvojem Polotu pri 6000rpm rabil 7kW moči na osi turbota, da bi dosegel 1bar nadtlaka. Ker imajo turbine tam okoli 60-70% izkoristek (pri malih obratih še manj), bi rabil vsaj 12kW elektromotor. Ja, to je 1000A pri 12V... :twisted:


Ahh kakšen 1bar. To je preveč. Sploh ne gledam v tej smeri. Če bi hotel takšen nadtlak, bi res vgradil pravo turbino tako pa hočem le malo boosta. (2-3Psi) =P

kako boš pa zavore uredil,da bojo delala,
ko boš mel v kolektorju nadtlak,nebo vakuma za zavore.
sj ves da zavore delajo na vacum ki ga motor povzroča z sesanjem zraka vase iz sesalnega kolektorja?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Energetik81 Pe mar 29, 2013 2:47 pm

2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.

Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik... :twisted:
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.

Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota. :D
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe mar 29, 2013 2:57 pm

Če bo poganjal 1kW motor bo izgubil več kot pridobil. Če bi blo z el. turbinami rešljivo bi se že zdavnaj vozili z njimi. Boljša varjanta bi bla, da bi jo nekako vpasal, da bi jo poganjal z jermenom, ampak potem pride še enkup stvari, da bo to delovalo
Lp
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Pe mar 29, 2013 3:07 pm

Potem tale "mojster" naklada na veliko? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Energetik81 Pe mar 29, 2013 3:10 pm

pskoda je napisal/-a:Če bo poganjal 1kW motor bo izgubil več kot pridobil. Če bi blo z el. turbinami rešljivo bi se že zdavnaj vozili z njimi. Boljša varjanta bi bla, da bi jo nekako vpasal, da bi jo poganjal z jermenom, ampak potem pride še enkup stvari, da bo to delovalo
Tudi, če turbino poganja izpuh, se ogromno moči izgubi, vendar se jo še več pridobi. Neto je vedno pozitiven, jasno, saj zato sploh vgrajujejo turbine.

Da se izvesti, ampak kot sem napisal je prvi problem, da hoče imeti le 20.000rpm, ko turbina ne daje praktično nič od sebe:
Slika

Naslednji je, da ima verjetno zelo prešvoh motor, potem ni mazanja in na koncu še problem napajanja takega motorja.

dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM
Tako je. Sicer je napredoval toliko, da ima vsaj vetrnico ta pravo, še vedno pa rabiš vsaj tisto, kar sem napisal, za nek učinek.
Za tak učinek, kot če je montirana na izpuh, pa bi cena šla v višave. 10 kW motorji in napajalci _so dragi_.
Zadnjič spremenil Energetik81, dne Pe mar 29, 2013 3:15 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a ~toMmy~ Pe mar 29, 2013 3:12 pm

Na yt lahko vsak ne vem kako prepričljivo razlaga kar hoče, pa to še ne pomeni, da govori resnico! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a J.McLane Pe mar 29, 2013 3:17 pm

Sej če to turbino povežeš z jermenom pa dobiš kompresor os. supercharger, a ne? Izgub je manj ker ne pretvarjaš vmes mehanske energije v električno in potem še enkrat v mehansko. Kompresor je zanesljiv, da večjo moč ampak ne poveča izkoristka (mogoče celo pade), zato se v sodobnih motorjih praktično uporablja samo še turbo.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Energetik81 Pe mar 29, 2013 3:21 pm

J.McLane je napisal/-a:Sej če to turbino povežeš z jermenom pa dobiš kompresor os. supercharger, a ne? Izgub je manj ker ne pretvarjaš vmes mehanske energije v električno in potem še enkrat v mehansko. Kompresor je zanesljiv, da večjo moč ampak ne poveča izkoristka (mogoče celo pade), zato se v sodobnih motorjih praktično uporablja samo še turbo.
Dobra ideja. Ampak bi rabil strašno prestavno razmerje, da bi iz unih 6000rpm od gredi dobil 100.000 na vetrnici. Če bi mel jermenico na vetrnici 5cm, bi rabil 85cm jermenico na gredi. :lol:
Namenski supercharger je skonstruiran drugače, tako da že pri bistveno nižjih obratih daje ustrezen nadtlak.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Vikking Pe mar 29, 2013 6:46 pm

dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM


Jup, naklada, hej človek prodaja cd-je z navodili. Hej, isto kot bi ti jaz prodajal bučke če daš na svoje vozilo havbo od subaruja wrx sti, pridobiš 20KM.

Poslušaj uprabnika Energetik81. Potrebuješ nekaj kw elektromotor, z celo zalogo baterij, saj alternator ne bo zmogel direktne obremenitve (nit pod razno). Kar pomeni da lahko pričakuješ boost ki bo trajal nekaj sekund odvisno od kapacitete baterij.

Mislim da so celo nekaj delali na električnih trubo polnilnikih, ravno kot zamenjava NOS-a. Potreba po kratkem boost-u je ceneje pri elektru TP, kot kupovati NOS plin.


dodam:

Sem najdu, tale tip se ukvarja s tem, Thomas Knight (poglej si slike spodaj, napeljavo.. ko ti začne nekdo opletati z tankimi žičk je škoda besed): http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... ewall.html
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe mar 29, 2013 7:18 pm

dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM



Ja bolj naklada kot ne

Če si začel projekt ga še izvedi do konca in boš sam zvedel iz prve roke ;)
Drugače ti osebno bolj priporočam, da poštimaš druge bolj preverjene stvari
Lp
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Gregamax Pe mar 29, 2013 7:35 pm

Mlo prej sem bral, da subaru za svoj wrx model razvija električni turbo, samo da elektriko za napajanje turbine pridobiva iz toplote izpušnih plinov!
http://www.autoblog.com/2012/05/03/next ... bocharger/
That's right, according to The Sydney Morning Herald, Subaru is working on an electric turbo, shades of those computer-fan-sourced "power adders" you used to see advertised in the back pages of Sport Compact Car a decade ago. Except we would assume Subie-parent Fuji Heavy Industries is developing a design that actually works. According to the report, heat from the exhaust would be captured, but instead of using the exhaust pressure to turn the turbocharger's turbine, the heat energy would be converted to electricity, which would then spin the impellers. This could be more efficient, as well as eliminating the piping and turbo lag.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Pe mar 29, 2013 8:24 pm

pskoda je napisal/-a:
dbsquared je napisal/-a:Potem tale "mojster" naklada na veliko? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=rKDYqAoVblM



Ja bolj naklada kot ne

Če si začel projekt ga še izvedi do konca in boš sam zvedel iz prve roke ;)
Drugače ti osebno bolj priporočam, da poštimaš druge bolj preverjene stvari


Projekt se definitivno izvede do konca. Če bo delovalo, okei ... če ne, pa ne. To mi je hobi. ;)
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a =swen= Če apr 04, 2013 10:00 pm

Kako kaže? :)
So se stvari zakomplicirale in je izvedba prezahtevna? Sena projektu kaj dogaja?
Res me firbec matra kje si ostal s projektom in kaj si novega spoznal... :mrgreen: :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Če apr 04, 2013 11:09 pm

Energetik81 je napisal/-a:2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.

Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik... :twisted:
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.

Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota. :D


Ti si mu sedaj predlagau industrijski motor z 2860 obratov. On rabi motorček z okoli 80k obratov.

Jaz bi poizkusil s tako konfiguracijo:

Motorček: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24853
ESC: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12442__Turnigy_AquaStar_Monster_240A_Water_Cooled_ESC.html?strSearch=Turnigy%20Aquastar%20Monster
Baterije: Nekaj skup spacaš da imaš tm okol 44.4V

Pa nardiš še neko vodno hlajenje in imaš 5.3KW motor z 57k obrati .
 
SR20DEh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr nov 09, 2011 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a SR20DEh Pe apr 05, 2013 11:37 am

Za ta denar, ki ga bos dobesedno vrgel vstran, bi raje 1.4 16V 100ps motor vzel in naredil swap, se lahko prav tako smatra kor hobby samo da bos celo nekaj mel od tega ne pa fena za lase na mlincku za poper, ker tocno tak izgleda zaj tvoj Polo
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe apr 05, 2013 11:51 am

Bat_zajla je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.

Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik... :twisted:
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.

Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota. :D


Ti si mu sedaj predlagau industrijski motor z 2860 obratov. On rabi motorček z okoli 80k obratov.

Jaz bi poizkusil s tako konfiguracijo:

Motorček: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24853
ESC: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12442__Turnigy_AquaStar_Monster_240A_Water_Cooled_ESC.html?strSearch=Turnigy%20Aquastar%20Monster
Baterije: Nekaj skup spacaš da imaš tm okol 44.4V

Pa nardiš še neko vodno hlajenje in imaš 5.3KW motor z 57k obrati .


Ta "motorček" vleče 128A toka pri 41V, ki je tudi max voltaža za ta motorček. Zdaj pa računaj, koliko časa bodo zdržale tiste tvoje batarije.
ps.:kolikor sem jaz gledal je to bolj mišljeno za kakšno majhno ladico ali avijonček, da vrti tist propelerček. Moč tega motorčka je zelo majhna in ni šans, da bo filal 1bar tudi 0,1bar zelo zelo dvomim
Lp
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe apr 05, 2013 12:11 pm

Gregamax je napisal/-a:Mlo prej sem bral, da subaru za svoj wrx model razvija električni turbo, samo da elektriko za napajanje turbine pridobiva iz toplote izpušnih plinov!
http://www.autoblog.com/2012/05/03/next ... bocharger/
That's right, according to The Sydney Morning Herald, Subaru is working on an electric turbo, shades of those computer-fan-sourced "power adders" you used to see advertised in the back pages of Sport Compact Car a decade ago. Except we would assume Subie-parent Fuji Heavy Industries is developing a design that actually works. According to the report, heat from the exhaust would be captured, but instead of using the exhaust pressure to turn the turbocharger's turbine, the heat energy would be converted to electricity, which would then spin the impellers. This could be more efficient, as well as eliminating the piping and turbo lag.


Kar je veliko boljše kot gnani z elektriko. Z elektriko trenutno nima prihodnosti oz porabiš več kot ti ta stvar da ven
Lp
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov