Polooo je napisal/-a:Aha, k sm brou u eni reviji da bo (mislm da Honda) začela uporablat podobne lake k delujejo na principu smole. Naj bi se ti praskice same popravle v nekem cajtu, če je to to...
To bo začel uporabljati Nissan in življenska doba zgornjega sloja naj bi bila 3 leta.
Cairbon pa ne deluje ravno po tem principu. Fantje ti avto najprej spolirajo do potankosti(pa čeprav je lahko čisto nov-ima lahko minimalne praske). potem pa dajo povrh ta sloj. saj je že bilo razloženo v parih temah, da površina laka pod povečevalnim steklom izgleda kot pomarančna lupina. No in oni to to "lupino" spolirajo in potem nanesejo čez laščitni sloj, ki nekako izenači oziroma poravna vse skupaj. če se pa karkoli spraska(seveda površinske praske ne pa do osnovne barve) se spraska ta zaščitni sloj. zato pa tudi ta preventivni pregled vsake tri mesece(priporočljivo). kar je pa tudi zelo pomembno-barva oziroma lesk ostane tak kot je bil zaščiten. torej avto se neprimerno bolj "sveti" kot pa neobdelan. sicer pa je na njihovi internetni strani vse razloženo.
Avto pa tudi spolirajo tako dobro, da lahko pozabiš na kakšne holograme, razne lise,.....
Vglavnem fantje znajo svoje delo opraviti zelo profesionalno in z mano so si pridobili novo lojalno stranko. Sicer pa če pogledate njihove referense in kakšne avtomobile so že obdelovali vam bo takoj vse jasno.
PODROBNA PREDSTAVITEV CAIRBON-a:
http://www.topfinish.si/main.php?showpa ... gory_id=77