Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 12:30 am

sam si pa trmast....lej pri fazi 1 mas cinspulo nad turbino....no pri fazi dve jo mas za vezno steno....torej so mogli 3 dodatne luknje vanjo zvrtat.....kaj z bormasino :D :D :D potlej prvi odbijac ni posirjen od navadne petke ampak je kr podobn fazi 2 samo da nima tistega rilca spredaj....pa se faza 2 ma 3 km vec kot faza1 :D :D :D....zaradi druge cinspule ter posledicno zaradi tega tudi vec oratov...mislim da ima 500 obratov vec...
Zadnjič spremenil matijagtt, dne Pe maj 04, 2007 12:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 12:38 am

matijagtt je napisal/-a:sam si pa trmast....lej pri fazi 1 mas cinspulo nad turbino....no pri fazi dve jo mas za vezno steno....torej so mogli 3 dodatne luknje vanjo zvrtat.....kaj z bormasino :D :D :D potlej prvi odbijac ni posirjen od navadne petke ampak je kr podobn fazi 2 samo da nima tistega rilca spredaj....


Sej sem ti dal slikce pa si poglej - faza 1 ima enak odbijač kot navadna petka, samo da ima 2 meglenki notri - anakodbijač je potem imela petka baccara 1.7i(sem jo tudi imel).

Vezna stena je od letnika 1985 naprej enaka za vse petke, razen, kar imata turbak ali pa 1.7 več lukenj kot 1.1 in 1.4 navadna - od navadne 900ccm, pa do 1.7i, pri kateri moraš polosovine odstranit, če hočeš zamenjat štarter.

Sem petke kr dolgo časa šraufal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 12:42 am

Obratov imata obe petki enako - rdeče polje pri 6500 obratih - pozna se pa te 3 kW več zarad turbine.
Faza 1 ima 85kW, faza 2 pa 88kW.

Sem pa imel na moji 1987 letniku faza 2 cinšpulo pred vezno steno - očitno je to bolj odvisno od serije.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 12:58 am

joj no raj se ne grem vec pregovarjat k si mel ze 3 krat narobe pa spet neki novga najds....odbijac od faze 1 ni oblika od navadne 5ke pa da so meglenke not.....ni materjal isti pa drgacn je ful...prej je fazi 2 podobn,sam da je visji ker nima pluga uspred...ne vem kaj si mel ti gor eno corbo...obrati so pa razlicni pri faza 1 in 2 zaradi cinspule...faza 1 ima 208 faza 2 pa 209....faza 2 ma vec obratov preverjeno...
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 1:01 am

cinspulo so pa prestavl za vezno steno v fazi 2 ker je bila v fazi 1 direkt nad turbino in so dost crkvale,oz je rado prslo do vziga...prasi turbobitcha....je to dozivu :D :D :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 1:04 am

Vsaka serija petk, ki je prišla v jugoslavijo je imela kaj drugače poštimanega. Pri teh avtomobilih so velikokrat govorili, da so bili razbiti in so potem tovarniško obnovljeni prišli h nam. Meni se zdi to čisto mogoče, ker še nisem dveh videl, da bi imeli čisto vse enako pod pokrovom motorja.



Eno vprašanje - ali imaš ti za navadno petko te iz novega mesta, ali tiste iz francije?
Ker naterial za odbijač na GTturbo ali francoski R5 1.4 (60KM) je iz istega materiala, v sloveniji na campus in five pa je odbijač iz čisto drugega materiala.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 1:19 am

glede sestav 5k turbo sm istega mnenja kot ti sam so pa smernice kako naj bi bilo original...mam dost materjala tut od iz renaultovih servisov pa je mal ksna 5 ka sestavlena tko kot bi mogla bit...jst vem sam za 1no....da je cist original...na gtt je odbijac iz vlaken stisnenih kr dost debel....debelejsi kot pri navadni....pa mislm da je kr dost bl krhk k pri navadni ...
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Pe maj 04, 2007 1:30 am

no sm najdu faza 1 ma 165 navora pri 3000 oratih faza 2 pa 165 navora pr 3750 obratih
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky Pe maj 04, 2007 6:51 am

fantje ne se kregat :lol: :lol: :lol:
sta pa poznavalca petk :bow
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Pe maj 04, 2007 11:10 am

Ampak res :D . Kere nianse najdeta..

Sicer pa Matija, če boš res Maxi usposobil (kar ne dvomim glede na odlično obnovljeno 5ko turbo, ki jo imaš zdej) pa lahko vstopnice začneš prodajat in bom z veseljem plačal, da si ogledam tako makino.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 04, 2007 7:13 pm

Jah, eni smo se komaj ločili od turbaka. Kasnej sem imel še petko baccaro, ampak to ni to, turbak je še vedno pojem, sploh ker je bil predelan za N-grupo in po williamsovih standardih za R5GTT N-cup(150KM) in je letu ko sneta skira. Še zdej bi jo imel.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe maj 04, 2007 7:42 pm

Nebivedu glej da pridš 13.maja
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Pe maj 04, 2007 9:37 pm

sam res sta zabluzla malo.kr neka. no drugače pa mi je že malo bolj jasno zakaj je tak draga
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Napisal/-a TurboMan Pe maj 04, 2007 11:20 pm

tkole se pa turbača parkira 8)

http://youtube.com/watch?v=BZWeue-NPhY

ragnotti 8)
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky So maj 05, 2007 9:53 am

TurboMan je napisal/-a:tkole se pa turbača parkira 8)

http://youtube.com/watch?v=BZWeue-NPhY

ragnotti 8)

:shock: :shock: legenda... :shock: :shock:
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch So maj 05, 2007 7:47 pm

lepa:D
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 Če maj 17, 2007 12:47 pm

lepo predelana z veliko okusa pa potrpežljivostjo dobra mašina
citroen berlingo 2,0 HDI
 
Uporabniški avatar
crash1@siol.net
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne jul 01, 2007 6:28 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a crash1@siol.net Ne jul 01, 2007 7:07 pm

Živijo! A je to mogoče tista petka, ki si nam prodal sedeže pa še par malenkosti (ne vem točno kaj) iz nje oz. iz ta bele ki je na sliki, blo je pa leta 2003/2004 (poleti), nism točno sigurn kdaj, vglavnem okoli GHD u Ilirski Bistrici??? :D Če se spomneš slučajno, pa če si sploh ta pravi, hehe??? :D :D

Lp
 
Tu_Nera
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:10 pm

Napisal/-a Tu_Nera Po jul 02, 2007 4:34 pm

kako kaj napreduje nakup/iskanje maxi 5ke
Slika :ewil:
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Po jul 02, 2007 5:53 pm

ufff,samo cena ni švoh
http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=78957530

sicer je prvi lastnik, nikoli ni dirkala, nikoli karambolirana, prva barva
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov