No, da malo obnovim temo:
Trenutno je še vse v prafaktorjih, vendar je že pripravljeno na sestavljanje.
Turbina Garrett GT35R dual ballbearing, anti surge valve
Maksimalna moč okoli 700 konjev na motorni gredi
Compressor:
-T04S 82mm compressor wheel
-0.70AR T04S compressor housing
- Flow Rate 65lb/min
Turbine Specifications:
-84 Trim
-68mm
-0.82, A/R. turbine housing
Primerjava z originalno turbino:
Primerjava z mlekom (Dean_S2 TM)
Nov blok:
Glava, poravnana, 3 angle cut sedeži ventilov, vodila berilij-brom,
povečani kanali
Spesso racing tesnilo glave grupa A debeline 1.9 mm + jekleni obročki okoli zgorevalnih komor:
Balansirana polirana glavna gred in olajšan vztrajnik
CPS kovani bati in polirane in balansirane ojnice
Custom made sesalni kolektor, ki je trenutno v barvanju:
Oljna črpalka, pobrušen pokrov in preverjena toleranca zračnosti
med zobniki in ohišjem
Inox cev premera 84 mm in prirobnica za downpipe
Brembo 4 batne čeljusti in 308 mm diski od Alfe 166 3.0 V6, Roesch karbonske
racing ploščice
Števec temperature izpušnih plinov
Innovate širokopasovna lambda+dataloger in modul, preko katerega
lahko beležim pet senzorjev
Originalni ECU Magneti Marelli P8, ki ima kljub starosti
dovolj funkcij in nastavitev, da lahko nadzira vbrizg,
vžig in pritisk turbine tudi pri takšni predelavi.
Še notranjost:
