Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če mar 01, 2007 3:32 pm

Preberte celo temo folk pa boste vidl da je od Dareta motor.
Wolf vse pohvale, končno ena alfa ki res uveljavlja slogan Cuore Sportivo :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če mar 01, 2007 3:40 pm

:shock: :shock: Kak vleče! :shock: :shock:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če mar 01, 2007 4:17 pm

1Pugi=1n00b 8]
Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če mar 01, 2007 4:20 pm

Pugi Van Ka Noobi :noro :noro :rofl :rofl
the brand with the three stripes :)
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če mar 01, 2007 10:37 pm

Tudi šele sedaj opazil tole. Stari čestitke in res upam da te vidimo na kakšni dirki.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
wolf66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To okt 31, 2006 7:12 pm

Napisal/-a wolf66 So mar 03, 2007 12:39 am

Mogoče Darkov graf res deluje zavajujoče, če ne prebereš cele teme. Prilepil sem ga zato, ker je dober indikator, kolikšno moč ima avto zdaj, ko sem zvišal pritisk turbine. Ko bo vse nastavljeno, bom itak dal moč zmerit še enkrat.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So mar 03, 2007 12:59 am

ni kaj , pravi stroj. kaj ma to kake 3 ali 4 sekunde do sto.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So mar 03, 2007 6:48 am

No ja 3 ali 4, ta je dobra... :lol:

Mislim da ob idealnem štartu ima ta zverina s temi konji sedaj lahko okoli 4,0s kar je res nori čas! Če pa štart ne uspe, pa zna biti tud 5,5s ali 6+. :oops:

Tak je, ura teče nič ne reče - za vsako malo napakico te kaznuje. :P
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR So mar 03, 2007 5:52 pm

Dejan_S2 je napisal/-a:Tak je, ura teče nič ne reče - za vsako malo napakico te kaznuje. :P


jp jp. in pol folk govori da fun isn't a straight line pa da je dragat čist na simpl, to zna vsak :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Sr sep 05, 2007 10:26 pm

No tale tema pa že kar nekaj počiva v nasprotju z Janijem ki se je zadeve "tunanja alfice" lotil profesionalno! :D

Sem bil v pon pri njemu in si pogledal THE STROJ ki se še šraufa ter komponente ki pridejo vgrajene! Lahko rečem samo še 1x več KAPO DOL!!!

To bo zverina in pol vam povem... zdaj ne mislim sam kaj preveč govorit in "izdajat" komponent itd... naj se kar sam Jani razpiše če se želi, čeprav vem da ima ogromno dela. :oops:

Slik pa žal nimam.

Mož, upam da avto čimprej sestaviš, ker to bo NOOOORO!!! :D
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
urbn
Uporabnik
 
Prispevkov: 1184
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:22 pm

Napisal/-a urbn Če sep 06, 2007 1:38 pm

Dejan_S2 ne bi tolk skrivnostn :lol:
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če sep 06, 2007 5:40 pm

super zadeva res ti si isti k jst ki moram vse predelat,upam da kaj kmalu 500+ps potem pa nardiva kakšn filmček skupaj
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če sep 06, 2007 9:58 pm

Naj kar v miru sestavi pa bodo potem kaki filmcki govorili namesto njega :twisted:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Če sep 06, 2007 10:27 pm

napetost raste :D
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So sep 08, 2007 5:09 pm

Napetost bo čutil tisti ki se bo vsedel v ta stroj - v pravem pomenu besede! ;)
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned So sep 08, 2007 5:38 pm

Sm slišu da bo elektrošoker montiru v sedež.



Za dodaten filing :)
 
Uporabniški avatar
K@TJA
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: So jun 02, 2007 11:37 am

Napisal/-a K@TJA So sep 08, 2007 5:44 pm

res je huda tale alfa ,zelo všeč pa so mi tile usnjeni sedeži not ,a to si jih dal ti delat not al kdo drug prej
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So sep 08, 2007 5:44 pm

Ne bo potrebno!

Itak pa bo vstop na sovozniški sedež dovoljen le po predhodnem črpanju želodca za varnost! :twisted:
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To sep 11, 2007 12:30 pm

naj gdo wolfa opomne na to temo da bo malo napiso okol avta :D
LP Rok
 
Uporabniški avatar
wolf66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To okt 31, 2006 7:12 pm

Napisal/-a wolf66 Pe sep 14, 2007 9:26 pm

No, da malo obnovim temo:
Trenutno je še vse v prafaktorjih, vendar je že pripravljeno na sestavljanje.


Turbina Garrett GT35R dual ballbearing, anti surge valve

Maksimalna moč okoli 700 konjev na motorni gredi

Compressor:
-T04S 82mm compressor wheel
-0.70AR T04S compressor housing
- Flow Rate 65lb/min

Turbine Specifications:
-84 Trim
-68mm
-0.82, A/R. turbine housing


Slika


Slika


Slika


Primerjava z originalno turbino:

Slika

Primerjava z mlekom (Dean_S2 TM) :D



Slika


Nov blok:

Slika


Glava, poravnana, 3 angle cut sedeži ventilov, vodila berilij-brom,
povečani kanali

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Spesso racing tesnilo glave grupa A debeline 1.9 mm + jekleni obročki okoli zgorevalnih komor:




Slika


Slika


Balansirana polirana glavna gred in olajšan vztrajnik

Slika


Slika


CPS kovani bati in polirane in balansirane ojnice

Slika


Custom made sesalni kolektor, ki je trenutno v barvanju:

Slika


Oljna črpalka, pobrušen pokrov in preverjena toleranca zračnosti
med zobniki in ohišjem

Slika


Inox cev premera 84 mm in prirobnica za downpipe

Slika


Brembo 4 batne čeljusti in 308 mm diski od Alfe 166 3.0 V6, Roesch karbonske
racing ploščice

Slika

Slika


Števec temperature izpušnih plinov

Slika


Innovate širokopasovna lambda+dataloger in modul, preko katerega
lahko beležim pet senzorjev


Slika

Slika

Originalni ECU Magneti Marelli P8, ki ima kljub starosti
dovolj funkcij in nastavitev, da lahko nadzira vbrizg,
vžig in pritisk turbine tudi pri takšni predelavi.


Slika

Še notranjost:

Slika

Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov