Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Pe okt 31, 2008 10:30 pm

Voith je napisal/-a:hudo dvomim da pase od starejsi menjalnik not.


Pa tudi če ima samo pet prestav je hudo lep......pa saj to ni avto mišljen za avtobahn da rabiš šesto ali...to je avto za pošrek skozi ovinek

kak bo imel zdaj lepo raznobarvno temo
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Pe okt 31, 2008 11:06 pm

nora stvar a maš kak video kako potegne od 0-200 recimo.. :D :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe okt 31, 2008 11:16 pm

roberto-82 je napisal/-a:nora stvar a maš kak video kako potegne od 0-200 recimo.. :D :D
Bi bilo zanimivo videt ja :) Sicer je verjetno že kšn na youtube, pa vseeno..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 31, 2008 11:42 pm

boy36 je napisal/-a:Kontaktiral sem RSR in AVtoelektronika pa mi je bilo rečeno da zaenkrat še nimajo v planu kakih predelav,za Peljhana sicer ne vem.
Imam pa nekaj variant iz ZDA ,ena je Plug-and-play,ki obljublja 106hp in 99 navora :shock: -kolk je to realno ne vem.
Bom pa verjetno z Tadejeom najprej malo predebatiral stvari.

kontaktiraj se SKN Slovenija,mislm da bi oni moral imet kaj zate...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 So nov 01, 2008 8:47 am

abbe je napisal/-a:
boy36 je napisal/-a:Kontaktiral sem RSR in AVtoelektronika pa mi je bilo rečeno da zaenkrat še nimajo v planu kakih predelav,za Peljhana sicer ne vem.
Imam pa nekaj variant iz ZDA ,ena je Plug-and-play,ki obljublja 106hp in 99 navora :shock: -kolk je to realno ne vem.
Bom pa verjetno z Tadejeom najprej malo predebatiral stvari.

kontaktiraj se SKN Slovenija,mislm da bi oni moral imet kaj zate...


Ja sva v navezi z Urošem.
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx So nov 01, 2008 7:01 pm

SKN ma veliko stvari ki se jih da dobavit...mislim da vse kar obstaja za ta avto.

bojč kak si pa ti kaj? nič se ne javiš več :)
Evo IX MR In Working Progress
 
OREST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So sep 04, 2004 3:10 pm
Kraj: SlovenijA

Napisal/-a OREST So nov 01, 2008 7:42 pm

boy36 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
boy36 je napisal/-a:Kontaktiral sem RSR in AVtoelektronika pa mi je bilo rečeno da zaenkrat še nimajo v planu kakih predelav,za Peljhana sicer ne vem.
Imam pa nekaj variant iz ZDA ,ena je Plug-and-play,ki obljublja 106hp in 99 navora :shock: -kolk je to realno ne vem.
Bom pa verjetno z Tadejeom najprej malo predebatiral stvari.

kontaktiraj se SKN Slovenija,mislm da bi oni moral imet kaj zate...


Ja sva v navezi z Urošem.



Kaj imas pa vse recim v mislih da bos postimal pr masini? sam cip-tuning al tud kaj vec?
"No pain , no braiN"
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So nov 01, 2008 10:18 pm

OREST je napisal/-a:
boy36 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
boy36 je napisal/-a:Kontaktiral sem RSR in AVtoelektronika pa mi je bilo rečeno da zaenkrat še nimajo v planu kakih predelav,za Peljhana sicer ne vem.
Imam pa nekaj variant iz ZDA ,ena je Plug-and-play,ki obljublja 106hp in 99 navora :shock: -kolk je to realno ne vem.
Bom pa verjetno z Tadejeom najprej malo predebatiral stvari.

kontaktiraj se SKN Slovenija,mislm da bi oni moral imet kaj zate...


Ja sva v navezi z Urošem.



Kaj imas pa vse recim v mislih da bos postimal pr masini? sam cip-tuning al tud kaj vec?

s cipanjem bi pri tem avtu dobil okoli 100+ps.so tok tovarnisko zaprti ker na japonskem majo tak azkon....al neki v tem smislu
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 So nov 01, 2008 11:45 pm

Prvo imam v planu Milltek-ov auspuh(ki naj bi me že čakal v Ljubljani) in AEM filter ,bencinska pumpa in pa čip.

Aja naj povem še da sem ga imel na valjih in ima zelo lepo krivuljo in skoraj 15 Hp več kot je deklariran 310 HP/7250 obratih in 399 Nm pri 4478 obratih :).
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So nov 01, 2008 11:49 pm

ja zj je uprasanje a verjet tovarniskim podatkom al valjem...
sj ves kako je z valji...pa kok dejavnikou upliva na podatke.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Ne nov 02, 2008 12:11 am

abbe je napisal/-a:ja zj je uprasanje a verjet tovarniskim podatkom al valjem...
sj ves kako je z valji...pa kok dejavnikou upliva na podatke.

ja to je zanimivo primerjat ali pa dejansko na csti :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Ne nov 02, 2008 12:49 am

abbe je napisal/-a:ja zj je uprasanje a verjet tovarniskim podatkom al valjem...
sj ves kako je z valji...pa kok dejavnikou upliva na podatke.

Ja se strinjam. So pa bili res skoraj idealni pogoji pa mislim da nekaj da tudi več oktanski bencin ker američani naj bi večinoma imeli 91 oktanov.
Imam pa s tem istočnico ,da bom videl koliko bo prirastka ko bom dodajal razne stvari.
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne nov 02, 2008 1:19 am

A je priporočen usa 91 oktanski za tega? Bi si mislil da je bolj 93 (enako kot naš 98okt.)
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne nov 02, 2008 10:29 pm

Lep avtek,nore feltne.Mirkej ga.Drgač pa naj bi bla devetka dosti bolša od Xa,drži?Usaj MR različica.Sm slišou da so stem avtm šli kr par korakov nazaj kar se tiče voznih lastnosti.
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 To nov 04, 2008 12:31 pm

nightmare je napisal/-a:Lep avtek,nore feltne.Mirkej ga.Drgač pa naj bi bla devetka dosti bolša od Xa,drži?Usaj MR različica.Sm slišou da so stem avtm šli kr par korakov nazaj kar se tiče voznih lastnosti.

Ja mogoče je res nekaj resnice na tem,da je bila devetka res bolj športnik ,bolj robustna,desetka pa naj bi bila namenjena širši množici.Glede primerjave ne morem reči ker sem z devetko naredil le par kilometrov.
Če si pa ogledaš zadnji AUTO BILD pa naj bi prav destka največ napredovala pri voznih lastnostih.V mokrem ni imela konkurence in je bila celo pred Porsche-jem.
l.p.
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 To nov 04, 2008 7:35 pm

W|zz je napisal/-a:A je priporočen usa 91 oktanski za tega? Bi si mislil da je bolj 93 (enako kot naš 98okt.)


Ali to res drži ? Se pravi,da je potem ameriški 91oktanski enak našemu 95 in ameriški 93 oktanski našemu 98?
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR To nov 04, 2008 8:05 pm

Res prava strupenjaca, mora bit ustrasujoc pogled v vzvratno ogledalo ko se priblizuje ta stroj ;) Upam da te/ga kdaj srecam kje na cesti :) Drugace pa skoda da na tako lepem avtu malce pokvari lepo simetrijo registrska tablica, ne bi bilo slabo ce bi kot v USA lahko furali samo z zadnjimi. Veliko srecnih, varnih ter zabavnih km ti zelim ;)


LP :hi
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To nov 04, 2008 9:56 pm

boy36 je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:A je priporočen usa 91 oktanski za tega? Bi si mislil da je bolj 93 (enako kot naš 98okt.)


Ali to res drži ? Se pravi,da je potem ameriški 91oktanski enak našemu 95 in ameriški 93 oktanski našemu 98?

da da to jer res.oni mal drgac stejejo oktane oziroma ma drgacno vrednost.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To nov 04, 2008 10:49 pm

@boy36, če te zanima bolj natančno in uradno :) :

In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane rating, shown on the pump, is the RON, but in the United States, Canada and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, the octane shown in the United States is 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" petrol in the US and Canada, is 91-92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "regular", equivalent to 90-91 US (R+M)/2, and some even deliver 98 (RON) or 100 (RON).
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Sr nov 05, 2008 12:56 am

W|zz je napisal/-a:@boy36, če te zanima bolj natančno in uradno :) :

In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane rating, shown on the pump, is the RON, but in the United States, Canada and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, the octane shown in the United States is 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" petrol in the US and Canada, is 91-92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "regular", equivalent to 90-91 US (R+M)/2, and some even deliver 98 (RON) or 100 (RON).


Hvala za info.
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 3 gostov