Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe jan 30, 2009 3:17 pm

@ Pancho - upam, da se spomnim (poslji GSM prek PMja)
 
cr00ky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 23, 2004 4:18 pm

Napisal/-a cr00ky Pe jan 30, 2009 4:50 pm

gofra: hvala za odgovore...

Da jih navržem še par :)

Če sem prav zastopil vso stvar, kupiš avto pri prodajalcu... potem pa lahko do 30.000km naročiš še "esseesse" kit, kateri pride v škatli... ampak ti ga v Abarth delavnici namontirajo. Cena je sicer res huda, samo morda niti ni toliko pretirana v primeru da obdržiš stare feltne, gume, in ostalo "kramo". To se da za kar lepe €€ kakšnemu Abarth wannabe-ju proda... Razmišljam v pravo smer?

Imaš kakšne cenike v elektronski obliki (ti italjani, na njihovih spletnih straneh se znajdet)? :roll:


Lp, Rok
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe jan 30, 2009 5:16 pm

hmm, zal je vecina tega c italijanscini - upam, da mi rata kaj zbrskat - povej konkretno kaj te zanima.

SS je meni predrag - ja, stara roba ti res ostane, vendar pokusi to potem prodat za spodoben denar. Na italijanskem forumu se dobijo deli za smesne cene (izpuh 100 EUR, turbina 200 EUR itn...). Sicer je cena upravicena upgradea, ki je res vrhunski, vendar potem iz avta nastane veliko bolj brezkompromisna zverina (naluknjani diski, druge ploscice, vecji IC, injektorji, druga turbina, trsi in nizji setup...), ki je bolj kot za na cesto primerna za kak track day...

Pa mislim, da je meja 20,000 km, ne 30...nisem pa preprican.


LpF
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy So jan 31, 2009 1:52 pm

Se opravičujem za OT:

HaMzO je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Čist tko glede Yokohame, Parada je skor semi slick (kot Toyo R888), torej odlična na suhem, na mokrem je pa k. (že samo slika profila svoje pove).

S-drive je za naše podnebje boljša izbira, ker je obična športna guma.


cupra nevem če je parada glih semi-slick, ima kr dost 'mesa' in ma tut kanale za odtok vode. nevem jz neb reku da je glih za k...c ker sm ga kr dost čez ovinke piću in me je kr dobr držal.

drugač pa tko čist iskren : pomojm nobena športna guma ki je odlična po skuhem nemore bit tut odlična tut po mokrem če guma ni narejena samo za po mokrem.


Informacije iz ''prve roke'' o Toyo R888. En uporabnik je napisal nekaj glede gume po dežju:

evo gume sprobane tud po dežju, ful sem bil presenečen, pozitivno :shock: na mokri cesti drži boljše kot marsikatera druga guma, edino stoječe vode se je pač treba izogibat zaradi aquaplaninga.... Na suhem pa itak brezveze sploh kej govort :lol:
Tisti ki je reku da guma tud slučajno ni za v dež... Na gumi maš podatke: Treadwear 100, Temperature A in Traction AA. Traction pomeni oprijem pri zaviranju na mokrem cestišču (lahko je AA, A, B, C), kjer je AA najboljše in C najslabše...


LP
 
Original-One
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jan 31, 2009 3:00 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a Original-One So jan 31, 2009 5:48 pm

Off>

Problem raynih semi slick gum je samo v t.i. aqua planningu (ali kakorkoli se ze napise) Dokler je samo mokro na cesti(brez da bi se voda kje zadrzevala), se gume super obnesejo.
Type R has a split personality, mental disorder begins at 3800rpm. Powered by Hondata, Pate and Quaife
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr feb 11, 2009 11:18 pm

Eto, Abarth je dobil naslednjo diagnozo:

Max moč motorja (DIN, s popravkom): 157,8 KM
Izmerjena max moč motorja: 150,4 KM (pri 4900 rpm)
Max moč na kolesih: 133 KM
Izguba pri prenosu moči: 17,4 KM
Max navor: 256 Nm (pri 3000 rpm)!

Še graf:

Slika

škoda, da nisem menjal se filtra pred testom...skatle nisem odpiral odkar ga imam...

LpF
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če feb 12, 2009 12:15 am

škoda k proizvajalci ne navajajo moči motorja na kolesih ..
drugač pa nimam filinga kok naj bi šu ta punto .. a kej lima :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če feb 12, 2009 12:23 am

Pha, navajajo 230 Nm navora, jaz ga imam merjeno 256Nm. Navajajo tudi, da naj bi imel standardni T-jet 120 konj, pa vem, da jih ima kakih 12-15 vec...Navajajo tudi pospesek vozil (AGP) 8,2 sec 0-100 km/h, pa so novinarji stestirali zadevo in prisli do rezultata 7,75...;)

Kako "lima" je relativno...Meni vec kot zadosca - sploh, vmesna pospesevanja navdusujejo. Se pa nikdar ne bi branil se kaksnega ekstra Nm ali Km :)
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Če feb 12, 2009 12:59 am

ja no, 7.75 ni ravno nek hud cajt. sm pričakoval več za te konje. verjetno je avto kr težak in 1.4 je mogoče premalo pa čeprav je turbo. drugače lep punto.
za gume pa ti povem tako. jaz sem iskal nek kompromis med ceno in kvaliteto. GY so hude, sam so precej drage. Brigestonke če hočeš dobre boš tudi dal precejšnjo vsoto. Michelin ne vem sploh kaj imajo. Dunlop niso bad. Na koncu sem se pa odločil za Toyo T1R. Guma je precej mehka, dobro drži po mokrem. edino kar je se malo hitro obrablja vendar opraviči ceno 70€ po gumi za 16" col.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Če feb 12, 2009 7:38 am

PiWPiW je napisal/-a:ja no, 7.75 ni ravno nek hud cajt.


Verjetno se zavedaš, da to ni edini pokazatelj, če se avto res premakne ali ne. S tem, da je nažalost treba 2x prestavit, ker 2. ne prileze do 100km/h in da kolesa kar rado suče v prazno v 1. in 2. je za mene to več kot lep čas za 150hp.

Npr. primerljiva pokalica - Ford Fiesta ST 150hp - in ima 8,4s ;)

Veliko bolj zanimiva so vmesna pospeševanja pri temu avtu :P
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če feb 12, 2009 8:33 am

PiWPiW je napisal/-a:ja no, 7.75 ni ravno nek hud cajt. sm pričakoval več za te konje. verjetno je avto kr težak in 1.4 je mogoče premalo pa čeprav je turbo. drugače lep punto.
za gume pa ti povem tako. jaz sem iskal nek kompromis med ceno in kvaliteto. GY so hude, sam so precej drage. Brigestonke če hočeš dobre boš tudi dal precejšnjo vsoto. Michelin ne vem sploh kaj imajo. Dunlop niso bad. Na koncu sem se pa odločil za Toyo T1R. Guma je precej mehka, dobro drži po mokrem. edino kar je se malo hitro obrablja vendar opraviči ceno 70€ po gumi za 16" col.


Mislim, da si gume malo prevec generalno popredalckal ;) Hvala za komentar glede Toyo!

Kar se tice pospeskov pa menim, da gre za zelo dober rezultat. 1160 kg ima sicer in v kombinaciji s tem menjalnikom je to to. Poglej podatke drugih avtomobilov ;)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če feb 12, 2009 10:05 am

O ja tam okoli 3000 mas dosti navora. Zakaj niso sli do limitatorja na testu?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če feb 12, 2009 10:40 am

...ker ni potrebe. Ce pogledas krivuljo bos videl, da zacne moc hitro upadati po 5800 rpm. Rdece polje motorja pa se sicer zacne pri 6500. Cez cas, ko potece garancija pa je treba naredit se en remap, da poflika tisto grbino ;)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če feb 12, 2009 12:45 pm

Zelo všečen avto, v vseh pogledih...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če feb 12, 2009 12:56 pm

vec kot vsecna zadeva...
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 6:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW Če feb 12, 2009 1:02 pm

1160 je kr malo za tak avto. golf 5 mislim da jih ima 1300 pa neki. ja ql. uživaj še naprej ;)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če feb 12, 2009 1:16 pm

Ekvivalenten Golf ima 1240 kg oz. tam nekje...je pa razred vecji avto, ne mores primerjat.


LpF
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Pe feb 27, 2009 11:29 am

gofra je napisal/-a:Kar se tice pospeskov pa menim, da gre za zelo dober rezultat. 1160 kg ima sicer in v kombinaciji s tem menjalnikom je to to.

Me zanima, kaj ga naredi tako lazjega od standardnega GPja. GP T-jet 120KM ima po tovarniskih podatkih namrec kar 1230kg.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe feb 27, 2009 11:45 am

S podatki o tezi je tako tako - nikjer ne bos naletel na povsem tocnega...najbolje je avtomobil enostavno stehtati, ce imas to moznost. Teza, ki jo navajam je zgolj eden od navedkov z neta...realno mislim, da je blizu 1200...
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Pe feb 27, 2009 12:05 pm

Tega se zavedam. Precej odvisno od opreme, tekocin ipd.
Sem pa mislil, da so mogoce na Abarthu uporabili kaksne lazje materiale na dolocenih delih.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov