
Lastnici pa zelim cim manj stresnih situacij ter veliko varno prevozenih kilometrov.
Grem jaz zdaj z mojo makino en krog pa masazo sedezov si bom vklopil, neki me spika v hrbtu.

mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.
Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans.ops:
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.
Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans.ops:
No dej prpel ti tega tvojga 330xd počipanga da te mal na realna tla postavmo...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.
Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans.ops:
Vsekakor tudi vozniških sposobnostih in performanc-ev ne boš morala doseči zaradi volana, ki je nekako po motoričnih izkušnjah vsekakor na napačni strani. Da ne govorimo o raznih preglednostih na križiščih, ko res ne boš videla ničesar.
Me veseli da imamo v SLO takega fena, še posebej ker si ženska.
mihaing je napisal/-a:@paragon: tako se odgovarja na poste. Brez pregrevanja (alla @loco). Hvala za pojasnilo.
Itak da je drugače zadeva raketa samo desni volan pa je res bed.
lextasy je napisal/-a:GTA lover je napisal/-a: Mar bi se odločla za kakega Audita TDI, chiptuning pa gas
ironija....pazi alfa lover, ker zarečenega kruha se največ poje..da ne bomo sproti še kej iz domačega rajona Audita pripeljal..
zate seveda..
sama bom imela največji nasmeh na ustih v vožnji mimo tebe k te bom spekla in pojedla še vročega in krvavega..muahahaha
gofra je napisal/-a:
@ Loco: tista supra je imela "samo" par minusov:
- automatik
- stock![]()
- NA
- trikraka platišča
damjan je napisal/-a:Loco pa kvečjemu ve kaj govori saj si lasti "podobno" japansko mašino in se mu najbrž sanja mal več kot tebi ki praviš da je 330xd stran vržen denar.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Par@gon je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.
Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans.ops:
Vsekakor tudi vozniških sposobnostih in performanc-ev ne boš morala doseči zaradi volana, ki je nekako po motoričnih izkušnjah vsekakor na napačni strani. Da ne govorimo o raznih preglednostih na križiščih, ko res ne boš videla ničesar.
Me veseli da imamo v SLO takega fena, še posebej ker si ženska.
E, lepo da vprašaš. Prej se mi je malo mudilo na kosilo, tako da nisem čisto vsega napisal.
Prava legenda vseh treh GT-Rov 90tih (r32, r33 in r34) je motor RB26. Zaradi "gentlemenskega" dogovora, naj bi ta uradno proizvedel 280KM, v resnici pa je ta številka že v osnovi bila okoli 311KM, samo da so pri Nissanu to zadržali zase. Je pa že z odpravo restriktorjev v motorju, zamenjavo izpuha in filtrov možno RB26 nabiti na 400KM. Pri prvemu modelu, r32 so celo v tovarni označili z rumeno barvo komponente v motorju, da jih je lahko kupec odstranil in si tako na varen način povečal moč. Tu pa se tuning potencial še ne konča, namreč popolnoma predelan motor GT-Ra z dirkalnimi deli zdrži tudi preko 1000KM (!) in tako vzdržljive motorje redko najdeš v serijskih avtomobilih.
Volan na desni sploh ni problem, nekaj časa bo verjetno trajalo samo privajanje na prestavljanje menjalnika z levo roko, vendar se navadiš. Če lahko tako vozijo v VB, Avstraliji, na Japonskem in še marsikje drugje, zakaj pa mi ne bi mogli. Meni je celo lažje držat volan z desno roko kot levo in se tako večkrat vozim, ko sedim v avtu z avtomatikom, ali pa je dolg raven odsek in ni treba menjavat brzin. Polek tega ATTESA štirikolesni pogon, ki s senzorji 100krat na sekundo meri bočne pospeške za vsako kolo posebej, odpravi večino napak voznika. Preprosto, tudi če delaš največje neumnosti v ovinkih, te vedno zravna nazaj na ravno linijo. To je sicer tudi najbolj kritiziran del GT-Ra, da je rahlo pust in nezanimiv za vožnjo, ker elektronika opravi večino dela namesto tebe.
Kar se pa preglednosti tiče, v določenih ovinkih imaš z desnega sedeža še boljši razgled. Res pa da bo morala lastnica pri prehitevanju biti previdna.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost