Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Master7
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: To jun 08, 2004 11:30 am
Kraj: Okolica Ljubljane

Napisal/-a Master7 So jun 20, 2009 12:03 pm

Aha, hvala za opis. Kaj naj recem, vsa cast, da so (ste) nekateri tako predani takoimenovani legendi. Spostovanja vredno. :shock:

Lastnici pa zelim cim manj stresnih situacij ter veliko varno prevozenih kilometrov.

Grem jaz zdaj z mojo makino en krog pa masazo sedezov si bom vklopil, neki me spika v hrbtu. :D
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So jun 20, 2009 12:11 pm

mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.

Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans. :oops:



No dej prpel ti tega tvojga 330xd počipanga da te mal na realna tla postavmo...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So jun 20, 2009 12:25 pm

LoCo je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.

Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans. :oops:



No dej prpel ti tega tvojga 330xd počipanga da te mal na realna tla postavmo...


Prosim če se debata glede tega BMW ja zaključi ker ne mislim sprožati kregarije. Sem povedal svoje mnenje in ne trditve.
P.S 330xd z običnim čipom ima 600NM navora, tako da...in da o najbolj naprednem 4wd ne izgubljamo besed. Aja si ga ne lastim in si ga tudi nebom, ker mi je stran vržen denar.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So jun 20, 2009 12:38 pm

Aja na pamet neki govoriš... Another internet superhero.


Ontopic: svaka čast, upam da te srečam kje kdaj :D
Učeri vidu belo supro v lj z desnim volanom, dons pa preberem da mamo še r34. Sweet :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon So jun 20, 2009 12:38 pm

mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.

Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans. :oops:

Vsekakor tudi vozniških sposobnostih in performanc-ev ne boš morala doseči zaradi volana, ki je nekako po motoričnih izkušnjah vsekakor na napačni strani. Da ne govorimo o raznih preglednostih na križiščih, ko res ne boš videla ničesar.

Me veseli da imamo v SLO takega fena, še posebej ker si ženska. :lol:


E, lepo da vprašaš. Prej se mi je malo mudilo na kosilo, tako da nisem čisto vsega napisal :) .
Prava legenda vseh treh GT-Rov 90tih (r32, r33 in r34) je motor RB26. Zaradi "gentlemenskega" dogovora, naj bi ta uradno proizvedel 280KM, v resnici pa je ta številka že v osnovi bila okoli 311KM, samo da so pri Nissanu to zadržali zase. Je pa že z odpravo restriktorjev v motorju, zamenjavo izpuha in filtrov možno RB26 nabiti na 400KM. Pri prvemu modelu, r32 so celo v tovarni označili z rumeno barvo komponente v motorju, da jih je lahko kupec odstranil in si tako na varen način povečal moč. Tu pa se tuning potencial še ne konča, namreč popolnoma predelan motor GT-Ra z dirkalnimi deli zdrži tudi preko 1000KM (!) in tako vzdržljive motorje redko najdeš v serijskih avtomobilih.
Volan na desni sploh ni problem, nekaj časa bo verjetno trajalo samo privajanje na prestavljanje menjalnika z levo roko, vendar se navadiš. Če lahko tako vozijo v VB, Avstraliji, na Japonskem in še marsikje drugje, zakaj pa mi ne bi mogli. Meni je celo lažje držat volan z desno roko kot levo in se tako večkrat vozim, ko sedim v avtu z avtomatikom, ali pa je dolg raven odsek in ni treba menjavat brzin. Polek tega ATTESA štirikolesni pogon, ki s senzorji 100krat na sekundo meri bočne pospeške za vsako kolo posebej, odpravi večino napak voznika. Preprosto, tudi če delaš največje neumnosti v ovinkih, te vedno zravna nazaj na ravno linijo. To je sicer tudi najbolj kritiziran del GT-Ra, da je rahlo pust in nezanimiv za vožnjo, ker elektronika opravi večino dela namesto tebe.
Kar se pa preglednosti tiče, v določenih ovinkih imaš z desnega sedeža še boljši razgled. Res pa da bo morala lastnica pri prehitevanju biti previdna.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So jun 20, 2009 12:44 pm

@paragon: tako se odgovarja na poste. Brez pregrevanja (alla @loco). Hvala za pojasnilo.

Itak da je drugače zadeva raketa samo desni volan pa je res bed.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So jun 20, 2009 12:53 pm

Čestitke. To je taprava ženska s tapravim avtom... še več takšnih.
Srečno vožnjo in veliko varnih kilometrov.
Kaj pa prehitevanje... na začetku bo malo težav ampak najboljše, da imaš enga
dec'a zraven, da ti govori kdaj je prosto, heh (se ponudim).
Pa prosim čim več prehitevanj, še posebej voznikov Audijev ala Q7 in BMW-jev.

@Par@gon - zelo dobro napisano.
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu So jun 20, 2009 1:13 pm

Pitu je napisal/-a:
ManIAK je napisal/-a:Brez zamere, ampak jaz bom vrjel ko bo avto predstavljen na forumu, tak ko se spodobi... ;)


2x


Vzamem besede nazaj in morem rečt da svaka čast! Čestitke za nakup.
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan So jun 20, 2009 1:29 pm

mihaing je napisal/-a:@paragon: tako se odgovarja na poste. Brez pregrevanja (alla @loco). Hvala za pojasnilo.

Itak da je drugače zadeva raketa samo desni volan pa je res bed.


kvečjemu ti nekaj klobasaš tle z nekimi primerjavami in čipiranim 330xd ki ga sploh zraven nemoreš primerjat...

Loco pa kvečjemu ve kaj govori saj si lasti "podobno" japansko mašino in se mu najbrž sanja mal več kot tebi ki praviš da je 330xd stran vržen denar.

in dam roko v ogenj da nisi še nikoli vozil avtomobila z desnim volanom zato ne pametuj nekaj brezveze..

pa brez zamere
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So jun 20, 2009 1:37 pm

Super, Lexy, svaka cast!

Ampak prva investicija mora biti obvezno nek spodoben bodykit - ker tale je obupen!

@ Loco: tista supra je imela "samo" par minusov:

- automatik
- stock :twisted:
- NA
- trikraka platišča

Sicer pa ja, cimvec tega pri nas! In seveda Lexy, vso sreco z njim!

Btw, ne vem kdo je omenjal masazo sedezev...men osebno ze pogled na tako zverino sprosti vse hrbtne (pa se kaksne druge) misice :lol:


LpF
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So jun 20, 2009 1:45 pm

lextasy je napisal/-a:
GTA lover je napisal/-a: Mar bi se odločla za kakega Audita TDI, chiptuning pa gas :D


ironija.... 8) pazi alfa lover, ker zarečenega kruha se največ poje..da ne bomo sproti še kej iz domačega rajona Audita pripeljal.. :lol: zate seveda..
sama bom imela največji nasmeh na ustih v vožnji mimo tebe k te bom spekla in pojedla še vročega in krvavega..muahahaha :twisted:


Čakamo slikce..... GT-T ali GT-R?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx So jun 20, 2009 2:07 pm

ja nevem kakšenvody kit je to ampak tale mi ne deluje originalem... najpšije od GTRV spec II Nür
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So jun 20, 2009 2:27 pm

gofra je napisal/-a:
@ Loco: tista supra je imela "samo" par minusov:

- automatik
- stock :twisted:
- NA
- trikraka platišča


- Une feltne so cist ql. Dejanski JDM stil, sm tut ze na japonskih avtih vidu iste feltne.
- Automatik - jebiga, men ne bi pasal ampak ce je cloveku kul, why not? Pa še mnogo lažje se bo na desni volan navadu ker je ena stvar manj k ti gre na živce.
- NA - turbo supre so some serious bling, pa makar letnik 94...
- stock - stock pa ni s tistim auspuhom ce ne druzga kr dobr zalaja ;)

Bistvo je pa to da je avto ko si mimo pripelje svetoven, in preprican sm da bom isto pomislu k bom skylinea vidu enkrat k se bo mim pelu. :)

damjan je napisal/-a:Loco pa kvečjemu ve kaj govori saj si lasti "podobno" japansko mašino in se mu najbrž sanja mal več kot tebi ki praviš da je 330xd stran vržen denar.


Hvala.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_HellMan_
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: So avg 12, 2006 12:53 pm

Napisal/-a _HellMan_ So jun 20, 2009 2:40 pm

O madona 8) 8) 8) oči so mi skor vn padle ko sm zagledu klaj se bo po nove furalo po slovenskih cestih. Res zelo lep avto.
Bolj Star Bolj Nor!!!
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ So jun 20, 2009 4:56 pm

super avto...kaj cmo. pa tudi volan na desni sploh ni nek problem. se ga da kar lepo vozit. ;)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So jun 20, 2009 5:49 pm

Par@gon je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Super zadeva. Čestitam.

Samo prosim nekaj pa tudi meni ni jasno: kot je @paragon povedal nekaj karakteristik se meni osebno ne zdi resnično nič pomembnega. Če ima avto v osnovi 300KM+ in šririkolesn pogon se mi nezdi nič posebnega še posebej ker se ga ima za kao streetracer-ja. Mislim, da proti čipani BMW330xd nima šans. :oops:

Vsekakor tudi vozniških sposobnostih in performanc-ev ne boš morala doseči zaradi volana, ki je nekako po motoričnih izkušnjah vsekakor na napačni strani. Da ne govorimo o raznih preglednostih na križiščih, ko res ne boš videla ničesar.

Me veseli da imamo v SLO takega fena, še posebej ker si ženska. :lol:


E, lepo da vprašaš. Prej se mi je malo mudilo na kosilo, tako da nisem čisto vsega napisal :) .
Prava legenda vseh treh GT-Rov 90tih (r32, r33 in r34) je motor RB26. Zaradi "gentlemenskega" dogovora, naj bi ta uradno proizvedel 280KM, v resnici pa je ta številka že v osnovi bila okoli 311KM, samo da so pri Nissanu to zadržali zase. Je pa že z odpravo restriktorjev v motorju, zamenjavo izpuha in filtrov možno RB26 nabiti na 400KM. Pri prvemu modelu, r32 so celo v tovarni označili z rumeno barvo komponente v motorju, da jih je lahko kupec odstranil in si tako na varen način povečal moč. Tu pa se tuning potencial še ne konča, namreč popolnoma predelan motor GT-Ra z dirkalnimi deli zdrži tudi preko 1000KM (!) in tako vzdržljive motorje redko najdeš v serijskih avtomobilih.
Volan na desni sploh ni problem, nekaj časa bo verjetno trajalo samo privajanje na prestavljanje menjalnika z levo roko, vendar se navadiš. Če lahko tako vozijo v VB, Avstraliji, na Japonskem in še marsikje drugje, zakaj pa mi ne bi mogli. Meni je celo lažje držat volan z desno roko kot levo in se tako večkrat vozim, ko sedim v avtu z avtomatikom, ali pa je dolg raven odsek in ni treba menjavat brzin. Polek tega ATTESA štirikolesni pogon, ki s senzorji 100krat na sekundo meri bočne pospeške za vsako kolo posebej, odpravi večino napak voznika. Preprosto, tudi če delaš največje neumnosti v ovinkih, te vedno zravna nazaj na ravno linijo. To je sicer tudi najbolj kritiziran del GT-Ra, da je rahlo pust in nezanimiv za vožnjo, ker elektronika opravi večino dela namesto tebe.
Kar se pa preglednosti tiče, v določenih ovinkih imaš z desnega sedeža še boljši razgled. Res pa da bo morala lastnica pri prehitevanju biti previdna.


Par@gon, pri tem ti dam vse prav...je res da je imel r34 gt-r v osnovi vec konjev, vendar ne za japonski trg, ker so se tega resno drzali, nebi vedel kateri best motoring sem gledal, kjer so imeli avto na valjih...in so razlagali glede tega...je pa tako kot si napisal, oznacili so dele katere si menjal, oz blindiral da je avto pridobil na konjih... za usa, novo zelandijo itd, kjer so se te zverine prodajale, tega niso imeli in je avto v osnovi proizvedo cez 310hp...zato pa je za njihovo trzisce prisel V-spec...brez omejevalcev...predvsem izpuh in sesalni del... =)

lp, dominic...

p.s. lep avtek, vidim pa, da ni najlepse sestavljen...potreben lepotnih popravkov...drugace pa kapo dol...nekaj novega v slo...varne km...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
GTA lover
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To maj 31, 2005 9:06 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GTA lover So jun 20, 2009 6:24 pm

Lextasy, čestitke še tukaj, čeprav jih je bilo že v živo dovolj, prav tako kot vzklikov ekstaze in skupnih nasmehov.

Sicer pa iz prve roke: avto je avion! Neverjetno dober filing v vožnji, desni volan ni problematičen, povratnih informacij imaš vsak trenutek v rokah in zadnjici za en srednje velik hard disk, grip pa je absolutno neverjeten. Hvala lastnici za ogromno kilometrov včeraj ter nekaj zabavnih ovinkov danes! Hope it wasn´t last time ;)
Alfa Romeo - Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga So jun 20, 2009 6:48 pm

Videl danes v Škofljici.

Ze od 500m sem opazil, da je skyline, ampak nisem popolnoma verjel, dokler se nisem preprical odblizu spredaj in zadaj.

Srecno voznjo in upam, da vaju bom se veckrat videl...

Lp,
D
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So jun 20, 2009 8:11 pm

Ko se strasti pomirijo, pa malo več o njem napiši ;)

Motor je najbrž RB25DET in RWD?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii So jun 20, 2009 8:13 pm

Danes sem videl tvojega bivsega leksusa v lj, je lep sicer mi črna hauba ne paše ampak nasplošno pa lep :)
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost