Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind Po sep 11, 2006 1:59 pm

CupraR je napisal/-a:BTW katrca (un z hudo oranžno katrco) je neki omenjal da bi k nam u klub uletu 8) 8) 8)

ja je bil en preblisk enkrat ker sem mal opazval, pa tudi kar lepo delujete 8)
za enkrat ne bom se v enem klubu.... :-P
se pa strinjam da je zelo dobro sedaj ko so malo kategorije zrihtal ;)
ker ce ne moras imeti ravno demo car da sploh imas kaksno moznost....
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 11, 2006 9:24 pm

Ma ja ne, pač prej je blo več denarja več gor itd... Zdej če ti tak extrem stil že v osnovi ne sede si ga takoj popušil.. Zato tut nikol dejansko nism zravn hodu, ker bi pač sam plačeval vstopnino :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Po sep 11, 2006 9:29 pm

INFINITI je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:gume pa feltne maš identične mojim :D


In mojim tudi; kaj češ najboljši kombo v teh colažah :D


ti maš superturismo, midva pa granturismo :P

jst sm tut dobu te ugodno rabljene pa so mi tut zakon.. pa še dokaj lahke so.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 11, 2006 9:36 pm

Morm reč da OZ ma res kvalitetno robo :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To sep 12, 2006 10:46 am

Ena z showa :D

Slika
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind To sep 12, 2006 11:28 am

CupraR je napisal/-a:Ena z showa :D

nice ;) pa ceprav konkurenca :D hehe
lp
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To sep 12, 2006 11:38 am

Zelo lep tale tvoj japaner 8)
A ga prodaš :D
BMW E46
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To sep 12, 2006 11:47 am

MA tut če bi ga prodajal, velik ne bi za njega dobil (kdo bo dal 1,6-1,7 mio za tak avto) pa avto preveč uredu dela...

Me matra kej močnejšga ne rečem, sam zaenkat dokler sm še na faksu je že tole "preseravnaje" :D ko bom nejal bo pa itak trena za registracijo dost več dat :lol: :lol: Pa kokr sm reku avto dela bp, u 3-4 letih sm menjal samo ene 2 žarnice, kilometrov ma malo (70.000), zrihtal sm ga pa že tolk da mi ni več grd :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack To sep 12, 2006 12:22 pm

CupraR je napisal/-a:Slika

Maš kakšen filmček posnet s tem CAI-jem....ker me pa res zanima kako se V-TEC Honda zadere s 1.5 16V mašino.....???
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To sep 12, 2006 12:29 pm

Uf žal ne, je pa bolj umirejno, kot da je filtr pr motorju...
Ko se je elektronka naštelala (rab ene 100km po resetu ECU-ja) je bil tak CAi tut ob polnem gasu do 4500 rpm dost tih, pol se je pa drlo vendar manj kakor sm že omenil..

Sm pa dol vrgu, ker poleti ga je kr morilo v srednjih obratih... Čez celotno območje ne rečem je bilo po času (prožnost recimo 40-110 v 2gi) enako, vendar ne gre skos nad 5000rpm vozit..

Nekak sm sedaj pristal na vložnem K&N filtru + dovod zraka pod odbijačem in je fajn zadeva, je globok zvok, ni pa mukanja...

Če pa koga zanimajo tele CAI, SRI itd nej pove sm sprobal vse možne varjante oz kaj se da narest z filtri ve neme sprejemljivem cenovnem razredu do 100EUR... Mislm da v tej temi nism nč limal...
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack To sep 12, 2006 12:36 pm

CupraR je napisal/-a:Uf žal ne, je pa bolj umirejno, kot da je filtr pr motorju...
Ko se je elektronka naštelala (rab ene 100km po resetu ECU-ja) je bil tak CAi tut ob polnem gasu do 4500 rpm dost tih, pol se je pa drlo vendar manj kakor sm že omenil..

Sm pa dol vrgu, ker poleti ga je kr morilo v srednjih obratih... Čez celotno območje ne rečem je bilo po času (prožnost recimo 40-110 v 2gi) enako, vendar ne gre skos nad 5000rpm vozit..

Nekak sm sedaj pristal na vložnem K&N filtru + dovod zraka pod odbijačem in je fajn zadeva, je globok zvok, ni pa mukanja...

Če pa koga zanimajo tele CAI, SRI itd nej pove sm sprobal vse možne varjante oz kaj se da narest z filtri ve neme sprejemljivem cenovnem razredu do 100EUR... Mislm da v tej temi nism nč limal...

Ja sej zato sm te uprašu če maš kak filmček k sm celo temo pregledu pa ni nobenga filmčka....dej če maš pa pa kak filmček s tem novim sistemom filtra ga pa prlimi gor k me zanima zvok....
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To sep 12, 2006 12:42 pm

Bom probal ob priliki, je problem ker nimam nobene kamere itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 15, 2006 3:22 pm

Evo, men je dost lepš, u živo še lepš pride...

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Mini Me
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr okt 01, 2003 7:13 pm
Kraj: Sm pa tja...

Napisal/-a Mini Me Pe sep 15, 2006 3:33 pm

Lepo,lepo.Dobr jo rihtaš.
Ej Če te prav zastopm maš v original airboxu vložni filter.
Kako maš pa predelan dovod zraka?A maš kakšno sliko?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 15, 2006 4:24 pm

Bom nalimal vse kar se da narest pr teh Civich za dovod zraka, sam če se vam bo dal brat :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack Pe sep 15, 2006 4:42 pm

Dej raje slikico svoje predelave dovoda zraka pa malo zraven napiši pa se bo vsakemu lublo brat :D
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
civic 99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne avg 06, 2006 10:36 am
Kraj: mb

Napisal/-a civic 99 Pe sep 15, 2006 4:42 pm

CupraR a lahko poveš kakšen motor maš v tvoji hondi ( 1.4 ali 1.5) in pa kakšne so zmogljivosti od 0 do 100 km/h lp in koliko konjev ima ??
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 15, 2006 5:03 pm

Motor je 1.5, v osnovi 114ps, pospeški so tm tovarniško 10,2 do sto, torej ne dost hitreje kot pr 1.4 90ps (10,8).. Problem je preveč dolg menjalnik, ki je delan za relacije in zamori motor.. 1va do 60, 2ga do110 (po števcu), 3ta do 160.... To much..
Treba menjat menjalnik in uzet od esi-ja, glede na težo 1100kg in 114ps bo relanih 9,0 dos to...

Evo dovod zraka itd, je tole pisan za 1.5 Vtec motor:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 15, 2006 5:08 pm

1 Varjanta: z odstranitvijo tele bele posode in U cevi se doseže da orginal filtr zajame veè zraka, kar posledično pomeni da zadeva postane bolj glasna, vendar samo pri nižjih vrtljajih in ko gas do podna nabiješ.

Slika

2. Konusni filtr: če montirate konusni filtr (priporočljiva tudi tale alu cev) je zelo pomebno da filtr dobi dovolj zraka. Dokler nism napelu cevi od nape, je avto sicr mukal k zmešan, vendar pri nizkih obratih ni hotel it nikamor, pr 1500 rpm je clo mal cukal. Tko da je treba napelat cev-recimo od nape, ki lovi zrak pod odbijačem, direktno do filtra skozi lukno (kjer je bila prej una U cev-na zgornji sliki). Kor sm mal probavu prožnost (od 40-100 kmh) se 1 varjanta in konusni filtr z dovodom zraka enako obneseta. Vendar treba upoštevat da je sedaj zrak tut bl mrzu zunaj, po obèutku gre poleti avto z konusnim filtrom, kljub dovodu zraka mal slabš. Bom pa zadevo itak še testiral.

Slika
Slika
Slika

3. Možnost: naredu sm si ohišje-ki je primerno izolirano z posebno folijo, ki sm jo nataknu na alu cev, tako da je filtr v tem ohišju, na koncu pa je nataknjena še cev od nape. Ta varjanta se pri men najbolj obnese, saj je polet avtu tut v največji vroèini šel vsaj enako kot z orginal zračnim sistemom (po občutku), zdele se mi pa zdi da se kr hitrej zavrti vse skup. Edina prava slabost je le, da ohišje ful zvoka pobere (logično ker je filtr izoliran) vendar je še zmeraj glasneje kot v orginalu oz kot v prvi varjanti ki sm jo opisal.

Slika
Slika
Slika


4. varjanta: CAI. Kot se že na fotki vidi, je to "osnovna varianta" CAI-a kot vas ima veèina na VTI-jih. Filtr je v tem primeru z dvojnim konusom, ki je mogoče mal prevelik za moj motor (bo treba tut z malim K&N probat), tako da se mi poraja vprašanje če prevelik filtr slabo vpliva na dovod zraka??? Sama cev od CAI-ja precej slabše absorbira toploto, kar pomeni da se bistevno kasnej segreje kot tista iz ALU na prvi strani in jo komot z roko primš tut ko je motor konkretno segret :twisted:

No zdej pa občutki (če ni meritev :lol: ): nekak je podobno kot z 3-im sistemom (z posodo) torej gre avto vsaj toliko dobr kot z orginal zračnim sistemom. Je pa bistevna razlika glede zvoka, saj pri nizkih obratih (2000 rpm) tut če gas do podna nabiješ nè ne zamuka in se mi zdi da posledično tut avto lepše pospeši, no pr 4300-4500 ko se vklopi VTEC je pa nenormalen prehod in se konkretno zadere :twisted: precej lepši zvok je tut ko hitro šaltaš v višjo prestavo in dodaš gas (oz gas sploh ne spustiš).

Ko sm polet sprobal pr+30 ga je preveč morilo v srednjih obratih.. Čez celo območje, recmo 40-110 pride enako vendar se šele nad 5500rpm bolj zavrti kar je za normalno vožnjo neuporabno, ker avto umes še slabš potegne, nad 6000rpm pa ne gre skos vozt, že zarad hitrosti 90+
Mnenja itd zaželjena :lol:

Slika


ZAKLJUČEK : najbolj se je obnesu un sistem k je filter v posodi!! To govorim za konusne filtre, sedaj na koncu sm dal vložni K&N in odstranil uno belo posodo, tako da je pod filtr speljana cev od nape (mate gor slike) torej isti kot prej ko je bil konusni filter v posodi.. Zvok je lepši ker je bolj globok in ne muka brezveze..

100% drži za tale moj motor, za ostale-vaše treba pač probat, mate par idej kaj se da narest, za konusni filtr res priporočam dobro izolacijo in velik zraka...
Se pa opravičujem, če je kej zmedeno napisano, ker je mal "štukan" ker sm tole temo pisal par let nazaj na H forumu in sm mal mesečno dodajal-tm k CAI omenjam...
Zadnjič spremenil CupraR, dne Pe sep 15, 2006 5:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky Pe sep 15, 2006 5:12 pm

Bolš so že k lexuske, vendar te mi tudi nekak ful ne potegnejo...najbrž zato k so original :D
Nasplošno je pa zelo lepa honda... 8)
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov