1 Varjanta: z odstranitvijo tele bele posode in U cevi se doseže da orginal filtr zajame veè zraka, kar posledično pomeni da zadeva postane bolj glasna, vendar samo pri nižjih vrtljajih in ko gas do podna nabiješ.
2. Konusni filtr: če montirate konusni filtr (priporočljiva tudi tale alu cev) je zelo pomebno da filtr dobi dovolj zraka. Dokler nism napelu cevi od nape, je avto sicr mukal k zmešan, vendar pri nizkih obratih ni hotel it nikamor, pr 1500 rpm je clo mal cukal. Tko da je treba napelat cev-recimo od nape, ki lovi zrak pod odbijačem, direktno do filtra skozi lukno (kjer je bila prej una U cev-na zgornji sliki). Kor sm mal probavu prožnost (od 40-100 kmh) se 1 varjanta in konusni filtr z dovodom zraka enako obneseta. Vendar treba upoštevat da je sedaj zrak tut bl mrzu zunaj, po obèutku gre poleti avto z konusnim filtrom, kljub dovodu zraka mal slabš. Bom pa zadevo itak še testiral.
3. Možnost: naredu sm si ohišje-ki je primerno izolirano z posebno folijo, ki sm jo nataknu na alu cev, tako da je filtr v tem ohišju, na koncu pa je nataknjena še cev od nape. Ta varjanta se pri men najbolj obnese, saj je polet avtu tut v največji vroèini šel vsaj enako kot z orginal zračnim sistemom (po občutku), zdele se mi pa zdi da se kr hitrej zavrti vse skup. Edina prava slabost je le, da ohišje ful zvoka pobere (logično ker je filtr izoliran) vendar je še zmeraj glasneje kot v orginalu oz kot v prvi varjanti ki sm jo opisal.
4. varjanta: CAI. Kot se že na fotki vidi, je to "osnovna varianta" CAI-a kot vas ima veèina na VTI-jih. Filtr je v tem primeru z dvojnim konusom, ki je mogoče mal prevelik za moj motor (bo treba tut z malim K&N probat), tako da se mi poraja vprašanje če prevelik filtr slabo vpliva na dovod zraka??? Sama cev od CAI-ja precej slabše absorbira toploto, kar pomeni da se bistevno kasnej segreje kot tista iz ALU na prvi strani in jo komot z roko primš tut ko je motor konkretno segret
No zdej pa občutki (če ni meritev

): nekak je podobno kot z 3-im sistemom (z posodo) torej gre avto vsaj toliko dobr kot z orginal zračnim sistemom. Je pa bistevna razlika glede zvoka, saj pri nizkih obratih (2000 rpm) tut če gas do podna nabiješ nè ne zamuka in se mi zdi da posledično tut avto lepše pospeši, no pr 4300-4500 ko se vklopi VTEC je pa nenormalen prehod in se konkretno zadere

precej lepši zvok je tut ko hitro šaltaš v višjo prestavo in dodaš gas (oz gas sploh ne spustiš).
Ko sm polet sprobal pr+30 ga je preveč morilo v srednjih obratih.. Čez celo območje, recmo 40-110 pride enako vendar se šele nad 5500rpm bolj zavrti kar je za normalno vožnjo neuporabno, ker avto umes še slabš potegne, nad 6000rpm pa ne gre skos vozt, že zarad hitrosti 90+
Mnenja itd zaželjena
ZAKLJUČEK : najbolj se je obnesu un sistem k je filter v posodi!! To govorim za konusne filtre, sedaj na koncu sm dal vložni K&N in odstranil uno belo posodo, tako da je pod filtr speljana cev od nape (mate gor slike) torej isti kot prej ko je bil konusni filter v posodi.. Zvok je lepši ker je bolj globok in ne muka brezveze..
100% drži za tale moj motor, za ostale-vaše treba pač probat, mate par idej kaj se da narest, za konusni filtr res priporočam dobro izolacijo in velik zraka...
Se pa opravičujem, če je kej zmedeno napisano, ker je mal "štukan" ker sm tole temo pisal par let nazaj na H forumu in sm mal mesečno dodajal-tm k CAI omenjam...