Torej tako kot je že nekdo prej omenil....2 karbonska nastavka prideta cca 440 evrov brez ddv-ja....torej slabih 500 evrov z davkom....Torej ima Slicker prav...se pa strinjam z Rainom....pol bi vse prdule gor tlačle nastavke,mislim pa da samemu Akrapoviču to ni v interesu.
V soboto sem se udeležil Track daya na Grobniku...
Moj namen ni bil rušiti rekorde ali postavljati najboljše čase...
želel sem poizkusiti,kje so meje avtomobila,kako se obnaša skozi ovinke,lega,pospeški....vglavnem kako se tak avto obnese tam kjer je doma:):):)
Z videnim in preizkušenim sem izredno zadovoljen...o sami legi sploh nima smisla izgubljati besed saj se avto resnično pelje kot po tirih in resnično moraš narediti veliko napako,da zapelješ ven....seveda...treba tudi zavirati,dodajati gas....pa gre...

Zavore....zelo pozitivno presenečen...po 20 krogih oziroma po 3 vhodih po 7 krogov so ostale takšne kot morajo biti...niti se niso pregrele...držale tko k morjo in odlično opravile svojo nalogo...še smrdelo ni iz njih:):)
Drugače pa sama vožnja zelo uživaška....z obilo nasmeha na obrazu..
Z avtomobilom sem nasploh prvič vozil na Grobniku...ko nimaš pojma o idealni liniji,ko neveš točno kdaj se zavira....o vhodih v ovinek in izhodih...
Vglavnem moj najboljši čas je bil 2.05..kar za moje pojme sploh ni tako slabo,glede na to,da prijatelj z Imprezo Type 25 (430 konjev) vozi 1.52...
Vozil sem na original Continental gumah,katere so se tudi odlično obnesle,a za doseganje boljšega rezultata,sploh pa lepše vožnje v ovinkih bom v prihodnje,vsaj za kakšen track day verjetno nabavil ali TOYO R 888 ali pa FEDERAL 595 RSR SLICK...
Akrapovič je pa tudi opravil nalogo tako kot mora...prekleto se dere in tudi avto neprimerno lepše in bolj zvezno pospešuje....zame je bil res vreden svojega denarja...definitivno...
Od danes se tudi legalno lahko peljem,saj sem ravno danes po pošti prejel homolomo kartonček;:)
pa še nekaj slikic:






