Evo k se mi je glih dal slikat, en miljon slik kako se menja sklopka pri 33-ki pa še kaka malenkost zraven...
Najprej sem snel izpušni kolektor
Potem sem odvil vijake na polosovinah
Malo sem odvil vijake sprednjega nosilca, da se motor lažje nagne navzdol
Zadnji nosilec sem odvil
Potem sem snel sesalni kolektor in privezal motor
Nato sem odvil še zgornji nosilec
Spodaj sem še menjalnik podprl z dvigalko
POtem sem rahlo spustil menjalnik in motor, ter snel sondo za števec hitrosti
Nato sem odvil vse vijake menjalnika in pločevinasto zaščito, ki je spodaj privita s tremi vijaki M6 na menjalnik in motor
Malo matranja in nekaj mišic, pa je menjalnik dol
Da sem lahko odvil vijake ki držijo košaro sklopke, sem z izvijačem zagozdil vztrajnik, da se ne vrti
Nova lamela, in pa centrirni trn, ki sem ga naredil kar iz osovine pokvarjenega menjalnika (lamela mora biti točno v sredini ko se zateguje košara, da se potem ujame os od menjalnika)
Evo tukaj se pa vidi doma narejen shortshifter (ne čudite se varom, saj sem popravljal zadevo na mobikrogu z elektro aparatom kar v avtu #-o )
Takole pa imam pritrjeno palico za prestavljanje na menjalnik, da mi ne pade ven, kar se rado dogaja 33-kam (vijak M8 in "šplenta")
Evo tukaj pa dobi ročica luft levo-desno ker se zatič in izvrtina obrabita.
Zadevo sem povrtal za pol milimetra ter naredil nov zatič ki gre zelo na tesno notri tako da lufta ni več spljoh

(okrogli kos pločevine je čez za varovalo da zatič ne pade ven
Nadaljevanje v kratkem....
