Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic To jan 19, 2010 8:59 pm

ker...?? tole me pa res zanima...da slisim...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To jan 19, 2010 9:17 pm

Men se tud čudn zdi. Neenake dolžine rorov, pa prekratki se mi zdijo...
Maš kake podatke, katera firma to dela, me prav zanima kake buče zraven prodajajo o prirastkih.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike To jan 19, 2010 9:18 pm

Mislim, da leti tole na dolžino cevi. Če se ne motim mora biti za prirastek moči, pri tej zadevi, posamična izpušna cev čim daljša in način združevanja (čim bolj proti zadku) 4-2-1. Potem pa še fi cevi itd. Naj to obrazloži nekdo, ki zadevo obvlada. :lol:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic To jan 19, 2010 9:28 pm

4-2-1 sitemi, delani za ps, visji obrati...4-1 za navor spodaj...do zdaj se nisem slisal ene same graje...izpusni kolektorji so vzdrzlivi...prirastek pa je tukaj povsem odvisen, koliko imas predelano samo masino...no turbo...NA fun...

serijski izpusni kolektor z katalizatorjem je prevec zaprt...tukaj pa je narejen z majn celicnim...avto ima 2 labda sondi, ena spredaj, ena zadaj...tako da...koliko bo drzal bo...

Slika

tole pa je orginal... gre se mi predvsem, da bolj odprem izpusni sistem...ce bo dalo kaj zraven, ok...ce pa ne, pa tudi ok...tako ali tako imam pocen stari kolektor...ali orginal ali tole...

alanq4 je napisal/-a:Men se tud čudn zdi. Neenake dolžine rorov, pa prekratki se mi zdijo...
Maš kake podatke, katera firma to dela, me prav zanima kake buče zraven prodajajo o prirastkih.


buce...cisto realni prirastki, kolikor sem zasledil...od 7ps na navadni masini, izmerjenih pred tem 125ps, po 132ps...nato pri menajvi odmicnih ter tega izpusnega...(268°) do 145ps...najvec kar je bilo ven potegnjeno z tem...ob dbilas sesalnem kolektorju, dbilas zaprti sporni filter, odmicne 288°, obdelana glava.. se pravi kanali, sedezi, fedre, ventili, seveda je tukaj zraven se zlajsan vztrajnik, na serijskem ECU...190ps+...

sam ne silim tako visoko...niti malo...

drugace pa jih dela to tip, ki je vcasih delal za courtenay sport (priznan gb tuner za vauxhall)...oz. se vcasih pomaga...mislim da nisem kje zgresil...lexmaul pride dobrih 800€ z eu norm 4 (tale pa 600€ majn)...pa slabo narejeni so..zaradi daljsi zgornji izpusnih cevi, in prevec zaprtega kata, prevec zabija pline in se pred katom cevi prevec segrevajo, posledica, pokanje na zvarih, je pa tudi 4-1 sistem...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr jan 20, 2010 12:51 am

dominic je napisal/-a:ker...?? tole me pa res zanima...da slisim...


To je samo malo polepšan originalni kolektor. ;)

Cevi so mnogo prekratke, ker max moč verjetno nimaš pri 15000 obratih.
Cevi niso enako dolge, torej nobene pametne pomoči pri sesanju.
Moč boš pa pridobil samo zaradi bolj pretočnega katalizatorja.
Tvoj novi kolektor je samo za lepoto, pa tut vprašanje časa kdaj bo kakšen zvar popustil.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Sr jan 20, 2010 11:48 am

pa zavraga, zakaj pa se tukaj sploh gre...ja, povecanje pretocnosti, in posledicno je to ?? povecanje moci...

lej, ce ga vgrajujo fantje po celem eu...in pravijo samo dobre stvari on njem (7ps do 15ps zraven, glede na kaj imas narejeno oz. boljse receno skupaj z tistm, ker se ta moc ne sesteva)...v cem pol meni nebi sluzil...menjan sesalni kolektor, odmicne, dovodni zracni sistem (sp. filter)...nekaj je treba razumet. da ta kolektor ze ima vgrajen katalizator...

v vseh primerih kaj sem se pogovorjal, vsi imajo raje 4-1 sistem...zal, to je taksen model masine z dvema lmdama...ena pred in ena za...da bom metal ven se € za ms mi ni, poleg tega zraven se za nov izpusni kolektor 4-2-1, nima smisla...kar sem naredil na avtu, je tako ali tako ok...me bo drzalo kolko me bo, pol pa se bo naredil pac nov...ce tale poci...ali pa se na novo zavari...bom pol studiral o tem, ko pride do tega...


nevem kdo pravi, in kje je bilo to slisat, da ima dolzina veze...najvecjo vezo imamo kako je stvar speljana in kaksen je notranji premer...se pravi tukaj je povecanje napram orginalu veliko...iz 33mm orginal na 44mm tale...izpusne cevi ??

porocam ko noter naredim, da nebo kreganja...

p.s. sorry ker vozim opla...:bonk
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So jan 30, 2010 6:15 pm

dominic je napisal/-a:nevem kdo pravi, in kje je bilo to slisat, da ima dolzina veze...najvecjo vezo imamo kako je stvar speljana in kaksen je notranji premer...se pravi tukaj je povecanje napram orginalu veliko...iz 33mm orginal na 44mm tale...izpusne cevi ??

Ne da se mi razlagat... malo poguglaj o teorijah izpušnih kolektorjev.
Verjemi, da bo povečanje moči napram pravem 4-1 ali 4-2-1 kolektorju miniaturno.
Po tem, ko si zapravil veliko denarja za drug sesalni kolektor bi bilo dobro, da bi zaključil s spodobnim izpušnim kolektorjem.
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly So jan 30, 2010 6:16 pm

Kot jaz vem, so 4-2-1 sistemi namenjeni temu da ne izgubiš v nizkih, medtem ko je 4-1 sistem namenjen čimvečjem prirastu na viskoih :roll:
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo So jan 30, 2010 6:19 pm

iz.kolektor 4-2-1 je meni prinesel cca.7hp ..pa mam tud dve l.sondi 8)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So feb 20, 2010 12:12 pm

tak, izpusni je zmontiran...lepo sede, se lepse se slisi, odzivnost motorja v spodnjem obmocju je boljsa...

z dr. Cebejom operacijo cez cel dan =)...prvo jaz z demontazo, nato pa on z montazo...eni pa so se naslanjali ob pivu =), ce prav ni komentirano =)

tak nekak se je zacelo...odstranitev lovilca zraka, toplotne zascite za stari kolektor...ter manjse malenkosti...


Slika Slika Slika

sledi se odstranitev pokrova motorja...ter spodnjega dela izpusnega sistema...

Slika Slika Slika

vse je bilo treba malo zalit z sprejem za rjo, nato se z shock mrzlim sprejem...se ni potrebno mucit z odtegovanjem, ceprav je lamda naredila svoje =)...

kolektor dol =)

Slika Slika

pa da se spravimo k stvari...

Slika Slika Slika

majster direkt od remusa...ja ce mas € se da vse zrihtat =)

se primerjava novi in stari i.kolektor

Slika Slika

takole nekak pa tole zgleda v koncni podobi...

Slika Slika Slika

tak, pa se malo delovnega prostora =), na prvi sliki pa majster ob obdelavi l.sonde...

Slika Slika Slika Slika

tak da to je to, za 1x...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
MaTe0
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1670
Pridružen: Sr jan 26, 2005 2:08 pm
Kraj: MB

Napisal/-a MaTe0 So feb 20, 2010 12:31 pm

Kaj zvok bo skozi isti v prostem teku ? :) Pol je pa že druga pesem :D
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So feb 20, 2010 12:38 pm

hmmm, v prostem ko je mrzli ima malo rezkajoc zvo, meni osebno se dopade...ni glasen... ko pa se ogreje, pa ima cisto normalen zvok...kot stari izpusni...je pa zdaj malenkost glasnejsa zadeva...zaradi prepustnosti...ampak samo ko gre avto v obrate...in to samo zadnji lonec, ker pridejo plini hitreje po cevi...do zadnjega lonca...

osebno vsecna zadeva...

p.s. kaj ti zvok nea lezi... ??
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So feb 20, 2010 2:08 pm

No lepši je že kot serijski, pa bolj pretočen ker ni kata, škoda pa vseeno, da nisi dal kaj boljšega gor, bi se konkretno poznalo pri konjenici.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
MaTe0
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1670
Pridružen: Sr jan 26, 2005 2:08 pm
Kraj: MB

Napisal/-a MaTe0 So feb 20, 2010 3:35 pm

dominic je napisal/-a:hmmm, v prostem ko je mrzli ima malo rezkajoc zvo, meni osebno se dopade...ni glasen... ko pa se ogreje, pa ima cisto normalen zvok...kot stari izpusni...je pa zdaj malenkost glasnejsa zadeva...zaradi prepustnosti...ampak samo ko gre avto v obrate...in to samo zadnji lonec, ker pridejo plini hitreje po cevi...do zadnjega lonca...

osebno vsecna zadeva...

p.s. kaj ti zvok nea lezi... ??


Ne če ruži tak kot da bi po 3 celindrih laufal :D Sej pol ko stisneš te pa da od sebe :D Nisem pa še slišal kak je ko je ogret :P
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So feb 20, 2010 11:23 pm

mnja, neogret se slisi, kot da bi nekaj ropotalo =)...taki zvenketajoc zvok...osebno mi je blo na zacetku smesno, zdaj se mi kar dopade...sicer mi je bolj vazno kaj da od sebe...

iskreno povem, da sem pricakoval majn, oz bore malo...tako da me je zadeva presenetla...avto je veliko bolj odziven spodaj, povecan navor...

to pa zato ker so bili komentarji zelo negativni, in ste me res prepricali v nasprotno...da bo to en olos...

no, izkazalo se je v nasprotni smeri...morm potrkati... =)

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne feb 21, 2010 11:30 am

Če bi pri serijskem kolektorju odstranil katalizator oz. ga zamenjal z bolj pretočnim, bi bil na istem. ;)
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Ne feb 21, 2010 12:13 pm

lepo zgleda ta zadeva pod havbo :)

pa še glas je malo bol brutaln pri nižjih obratih ;)

lepo :-P
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne feb 21, 2010 12:16 pm

No sej to sem mislil, pač avto gre bolje ker je decatan, ne toliko zaradi wanabe 4v1.
Je pa važno da je prirastek in pa da je poceni :D (mogoče pa kdaj zamenjaš za kej hujšega hehe)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So feb 27, 2010 7:09 pm

ja, so neke ideje...bomo videli, sem pa za 1x zelo, zelo zadovoljen...masina se toli lazje zavrti, mislim da ce bi se zlajsal vztrajanik, da bi se to pripomoglo k odzivnosti...

so pa ideje glede ECU...ter zamicnih jermenic, dodelava glava, mocnejse fedre..itd. itd...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Sharky90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po sep 29, 2008 1:11 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Sharky90 So feb 27, 2010 7:44 pm

lepa astrica...mene zanima kje pa si nabavil colector??? pa če se ne motim je bila cena 200€?? ker sam imam počenega na vectri pa bi rabil novega...hvala
ABRAKADABRA!! f***..You are still ugly
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov