Vceraj smo sli opravit skupinsko merjenje moci k Avtoelektroniki v Crnucah (Andraz, hvala). Tule je rezultat:
Za ilustracijo sem dodal se prejsnjo meritev, izvedeno sicer na isti napravi, vendar ob drugacnih pogojih (predvsem bolj hladno, manjsa kolesa...)
Je pa zanimivo, moc kar 3x naraste in 3x pade. Tudi med voznjo se obcuti podobno - zdaj ko je vroce. Ko je hladno je obcutek doziranja moci dosti bolj linearen.
Spremembe so torej:
- več navora v povprečju, bistveno večji največji navor
- bistveno več moči v nižjih obratih in kasneje v visokih
- ...in najslajše = dlje razpoložljiva moč in navor. Prej se je vse veselje nehalo že pri cca 5700 RPM, zdaj gre nekoliko dlje...
Se par stevilk:
- največja moč (DIN korektura) = 162,7 KM (5175 RPM)
- največja izmerjena moč = 155,3 KM
- največja moč na kolesih (DIN korektura) = 147,3 KM
- največja izmerjena moč na kolesih = 140 KM
- največji navor = 287 Nm (3300 RPM)
Je pa potrebno upoštevati, da je bilo svinjsko vroče (32C!
LPF