Evo,da mau obudim temo po nekajtedenskem premoru.
Avto dela kot urca.Nasploh sem z njim zelo zelo zadovoljen in vsakič se z nasmeškom usedem vanj.
Trenutno je edina novost na avtu gume...Federal RSR 595,katere občasno uporabljam tudi za kakšen hiter krog na Grobniku.
Gume so za cestno uporabo super,edino pred priganjanjem je priporočljivo da se jih segreje,saj takrat začnejo najbolj optimalno delovat.
Tudi po mokrem se ob NORMALNI vožnji obnesejo dokaj dobro...
Za dirkališče so pa super zadeva. Priporočam...
drugače imam trenutno 15.000 prevoženih,čaka me drugi servis na 20.000 kar pa bo itak verjetno počakalo do spomladi saj čez zimo avta nebom uporabljal in bo lepo na toplem...na parketu:):)
Predvidenih imam še nekaj modifikacij...
Verjetno že naslednji teden dobim nastavljivo podvozje KW varianta 3 s čimer bom do konca zjebal CUP podvozje katero so inženenirji v Renault sport oddelku razvijali kar nekaj let.....tako da...iskreno sožalje....
Sarkazem off....
Ker pa mi vrag neda mira in mi je všeč nekaj kar ni glih vsakdanje a še vedno original se bom lotil tega postopka ki je prikazan v linku....nebom preoblačil sedežov...le tiste zadnje lupine bom pobarval v barvo avta in luknje za H pasove oblekel v karbon ali pa tudi njih pobarval v kaj temnejšega...
http://www.youtube.com/watch?v=8030HgVfhSgSpomladi pa razmišljam o vgradnji LSD-ja....Torej Quaiffe...
To je to zaenkrat,avto služi namenu,vožnja je več kot odlična,Igorček lepo poje,občasno ga pa zapeljem tudi v kraje kjer je doma...Grobnik:)



Pa še da se tema razvije v pravo smer...
PORABA:):):):):)
Črnomlj-Ljubljana (normalna vožnja brez priganjanja in 120 avtocesta).....7.4 litra
Črnomelj-Ljubljana (dinamična vožnja z nekajkratnim hitrim pospeševanjem in avtocesto do 150).....8.9 litra
Črnomelj-Ljubljana ( no limit)..... 11.3 litra
Grobnik (cca 20 krogov= slabih 100 kilometrov na polno.....15.7 litra
Črnomelj-ljubljana je mišljeno kot trasa 100 kilometrov 50% avtoceste in 50% navadne
Kurcanje in pametovanje zaželjeno:)