sašo5 je napisal/-a:Tudi meni všečen avto pa še s tapravim motorčkom
Ko je ta linija Lancerja prišla ven, sem bil skoraj 100%-ten da bo kr lepo število prodanih, nekak v tem stilu kot Lancer konec devetdesetih let, vendar sem se uštel, pa ne vem kje je skrivnost: cena je bila ok, postavljena, servisna mreža solidna, mehanika preverjena in če ne druzga bivši lastniki bi lahko več posegli po njem, ampak kot pravim, nažalost nič od tega, res pa da bencinc ne prepriča, naftaš je pa odličen...
Sedaj, ko ga imam že nekaj mesecev, se nekako zavedam, zakaj se ni bolje prijel

Problem je predvsem končna obdelava (zelo trda plastika) in zvočna izolacija ter- seveda- prtljažnik:
- VW-jev Pump-Düse DPF motor je daleč od tega, da bi bil kaj posebnega. Vem, da bo vame zaradi tega udarila strela, a renaultov 1.9 dci v Carismi je bil za par razredov boljši motor in sedaj vem, zakaj je VW prešel na commonrail (pustmo emisije

). Vsako mrzlo jutro te dni se po zagonu sprašujem, kaj za eno satanovo rokodelstvo je pod pokrovom

verjetno se sprašujejo tudi ostali sosedje mojega bloka

motor je tudi v ogretem stanju dokaj nekultiviran in kljub 6 predstavam na avtocesti glasen- dolge vožnje so relativno neprijetne. Je pa sunek v hrbet nad 2000 obratov fantastičen- v splošnem zelo lepo paše karakterju avtomobila. Resno razmišljam o mapiranju na 170 konjev, ki bi avtu dodali še malo več živahnosti. Je pa to verjetno moj zadnji dizel. DPF in moja vožnja očitno ne gresta skupaj... Najboljša je pa ta, da se regeneracija skoraj vedno vklopi takrat, ko je najmanj treba

(ravno ko prideš pozen pred službo, ali pa po 300km avtoceste, ko že komaj čakaš posteljo- se vklopi prasec 50m pred blokom

)
- Prtljažnik je pri 4-vratni verziji sicer velik, a ima odprtino velikosti manjšega kovčka

Deljiva zadnja klop pri tem čisto nič ne pripomore. Dobro, da nimam družine in tega praktično nikoli ne rabim.
- Glede na to, da je večina prebivalcev naše dežele zelo konzervativne narave, mogoče zaradi svojih linij celo preveč izstopa.
- Avto je v celoti zelo simpatična kombinacija, ima pa nekaj malih površnosti, ki so potencialne kupce verjetno odvrnile od nakupa.
Sedaj pa dovolj jamranja:
- Lega je naravnost fantastična. Peljati se domov ob vikendih (Ljubljana-Gornji Grad čez Črnivec) je velik užitek. Avto je zelo stabilen in te kljub težkemu nosu navda z optimizmom. Naslednje leto bom kupil lažje 18" feltne (imam že naročene grafitno sive Enkei Yamato) in prešaltal na dimenzijo 225/45-18, saj je v tej dimenziji veliko več izbire.
Moj sodelavec je kupil bodobnega, le da je bencinar

Pred to sliko sva s kolegom, ki je prav tako mahnjen na avtomobile, avto spolirala in zvoskala. in sicer: Pranje s snowfoam-om, ironx proti leteči rji, plastelin, fino poliranje (le odprava hologramov), Wolf nano sealant in Collinite vosek. Efekt je fantastičen, žal pa imam samo eno sliko z mobitelom, ki ničesar ne pokaže

; sedaj je že na zimskih jeklenkah. Avto je spredaj oblečen v zaščitno folijo. Poliranje folije je zelo zahtevno, a nama je dobro uspelo


snafu je napisal/-a:Lep lep!

jz šparam za močenjšega brateca

če ne pride kaj umes...
Srečno vožnjo!
Preden sem kupil tega, sem imel ogledanih nekaj Evotov... Žal je prišlo nekaj vmes in sem se odločil za civilizirano verzijo. Bo pa takoj, ko bodo finance dopuščale, zamenjan za močnejšo verzijo
