TheStuff je napisal/-a:Kdo pozna sistem razume, ker z metanolom je sesalni del masine skoraj hladen . Prej in potem razlika je neprimerljiva.
TheStuff je napisal/-a:Dejatvo je da je seslni del precej manj vroc pri delovanju kot pa brez metanola(mesanice). Spoznam se pa na tuning in predelave ker imam kar nekaj predelav za sabo/tuningov.
Sj pravim ko najdem malo vec casa se malo razpisem tukaj.
Sm se pa jst narobe izrazu metanol injection imam mesanico, sam metanol pa res ne hladi.
venOm: vidim da mas kr hudo zadevo, sam osebno sm zaljubljen v audi rs modele. Napisal si da studiras da bi dal zadaj spero na RS-u, smatram da mas 4x4? Sicer ne vem kako ima audi narjene pogone vem pri npr Evolution ima spred in zadi spero, potem si jo pa lahko tut sam stelas in zategnes npr.jst sm imel na Evolutionu zategnjene na 5kg, kar je blo malo ze na meji. Je pa fajn k se lahko igras z ritko avta . Lahko tut driftas ce mas vsaj neki vec konjev in dobro nastavljeno podvozje...
lizard je napisal/-a:Saj Torsen T3 (kot tudi T1 in T2) je pravtako samozaporni diferencial - http://en.wikipedia.org/wiki/Limited-sl ... Geared_LSD
Front and rear axle differentials are conventional "open" types, with a final drive ratio of 4.111.[5]
Traction is assisted by way of Audi's "Electronic Differential Lock" (EDL)
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 16 gostov