

Dj Big je napisal/-a:adis je napisal/-a:a ni 5w-50 malo preredeka gradiacija za turbo?
moje mnenje je, da če bi uporabil 5w-40 bi bilo to-to.
Ravno obratno..5w30 je scavnica..5w40 recimo za gti-ja... in pa za malo predelan avto kot je ta je pa 5w50 ker so malo večje obremenitve
ven0m je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:adis je napisal/-a:a ni 5w-50 malo preredeka gradiacija za turbo?
moje mnenje je, da če bi uporabil 5w-40 bi bilo to-to.
Ravno obratno..5w30 je scavnica..5w40 recimo za gti-ja... in pa za malo predelan avto kot je ta je pa 5w50 ker so malo večje obremenitve
Bo imel adis kar prav, že 5w40 je precej redek, 5w50 pa toliko bolj.
Če se ne motim je za GTIja predpisan VW502.00/504.00.
502 standardu ti ustreza 5w40
504 standardu pa 5w30
Oba sta polnosintetična.
ps: moj V8 (iz VAG koncerna) se zavrti na slabih 8250rpm, torej je serijsko dokaj obremenjen in ima predpisano VW504.00/507.00 kar je 5w30
NoF3ar je napisal/-a:Noro lepi je bil. Sedaj mi je pa samo: Ah še eden Golf
Matey_ je napisal/-a:Pozdrav
Zlo lep primerek GTI-ja moram priznat ... čeprav prej na 20'' je pa bil '' the shit ''
Zakaj se pa avto prodaja ?
LP
Matej
Patrik_A3 je napisal/-a:Avto je v nulo![]()
Eno vprašanje, kje se da v Sloveniji čipat vozilo z REVO tuningom?
ven0m je napisal/-a:Dj Big je napisal/-a:adis je napisal/-a:a ni 5w-50 malo preredeka gradiacija za turbo?
moje mnenje je, da če bi uporabil 5w-40 bi bilo to-to.
Ravno obratno..5w30 je scavnica..5w40 recimo za gti-ja... in pa za malo predelan avto kot je ta je pa 5w50 ker so malo večje obremenitve
Bo imel adis kar prav, že 5w40 je precej redek, 5w50 pa toliko bolj.
Če se ne motim je za GTIja predpisan VW502.00/504.00.
502 standardu ti ustreza 5w40
504 standardu pa 5w30
Oba sta polnosintetična.
ps: moj V8 (iz VAG koncerna) se zavrti na slabih 8250rpm, torej je serijsko dokaj obremenjen in ima predpisano VW504.00/507.00 kar je 5w30
lizard je napisal/-a:Prva številka (tista pred črko W) govori o viskoznosti olja ko je to hladno. Drugač številka pa o viskoznosti ko je olje segreto na delovno temperaturo. Višja kot je številka bolj viskozno je olje. Torej je 5W-50 ko je hladno enako viskozno kot 5W-30, a ko je motor na delovni temp je 5W-50 precej bolj viskozno in posledično tudi bolj odporno na strižne sile in obremenitve. Tule je članek in tabele ki to pokaže v številkah oz. kakšne viskoznosti so določene za katere oljne gradacije - http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/
Tako, da je DJ Big imel prav. Je pa zanimivo da ima Audijev V8 predpisano 5W-30 - je potemtakem motor že tako skonstruiran da bo v redu. Ferrariji imajo predpisano npr. 5W-40, pa se vrtijo še više. Možni razlogi za to so tudi v tem, da so z vedno strožjimi okoljevarstvenimi predpisi olja vedno manj viskozna ker se tudi na ta način lahko dobi kak % pri zniževaju porabe in izpustov.
Kar se pa tiče polne sintetike. Zakon omogoča, da se tudi olja ki spadajo v grupo III lahko prodajajo kot polna sintetika, čeprav to dejansko niso, saj je njihova osnova še vedno mineralno olje pridobljeno iz zemlje. Res prava sintetika so olja grupe IV (PAO osnova) in grupe V (ponavadi gre za esterska olja). Prej omenjen Mobil 1 5W-50 npr. je pravo sintetično olje in spada v grupo IV (oz. vsaj nekoč je, zdaj ne vem kako je). Je pa te informacije težje zbrskat. A za normlane uporabnike avtov to niti ne igra neke vloge, sploh če se avto servisira po predpisih.
Več o tem lahko prebereš na linku ki sem ga prilepil više pri zadnjjih dveh odstavkih oz. odgovorih. Pa tudi tu - http://www.kewengineering.co.uk/Auto_oi ... ic_oil.htm
http://www.machinerylubrication.com/Rea ... oil-groups
Upam, da je zdaj tole bolj jasno.
lizard je napisal/-a:@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.
lizard je napisal/-a:@adis: Moj odgovor se je nanšal zgolj informacije glede viskoznosti oz. katere številke pomenijo višjo in katere nižjo viskoznost. Žal ne poznam dovolj dobro VW-jev 2.0 turbo motor, da bi znal pravilno svetovat. Če bi si ga sam lastil pa glede na predpise za ta motor ne bi uporabljal več kot 5W-40. Konec koncev je uporabno območje turbo motorjev najboljše v srednjih obratih, zato ga niti nima smisla priganjat in vozit v najvišjih obratih.
Dejstvo še vedno ostaja, da za večino ljudi, tudi tistih ki radi kdaj stisnejo svoje avte, olje ki ustreza predpisanim standardom povsem zadostuje. Seveda pa ni nič narobe če daš notri kaj boljšega kot so olja grupe IV in V - dobi se taka olja tako v 5W-30 kot 5W-40 (npr. Fuchs Titan Race Pro S, Red Line, Motul 300V in ostala ester sintetika, ki predstavljajo sam vrh ponudbe na svetu). Sam bi tako v primeru Dj Big-a in venoma uporabil ta olja. Dobijo se pa vsa na opieoils.co.uk - kjer ti tudi znajo zelo dobro svetovat kaj vzet.
@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.
adis je napisal/-a:osredotočil sem se samo na mazalno sposobnost turbine, tudi z jedilnim oljem motor teče...ne perfektno ampak teče![]()
skratka moja 0.2 centa v tej temi. sicer pa vsak toči, kar mu "paše".
ven0m je napisal/-a:lizard je napisal/-a:@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.
Miscommunication. Zdaj mi je jasno, hvala za pojasnitev!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov