Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a NoF3ar Sr maj 20, 2015 10:21 pm

Noro lepi je bil :D . Sedaj mi je pa samo: Ah še eden Golf :huh:
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a ven0m Sr maj 20, 2015 10:27 pm

Dj Big je napisal/-a:
adis je napisal/-a:a ni 5w-50 malo preredeka gradiacija za turbo?

moje mnenje je, da če bi uporabil 5w-40 bi bilo to-to.


Ravno obratno..5w30 je scavnica..5w40 recimo za gti-ja... in pa za malo predelan avto kot je ta je pa 5w50 ker so malo večje obremenitve :D


Bo imel adis kar prav, že 5w40 je precej redek, 5w50 pa toliko bolj.

Če se ne motim je za GTIja predpisan VW502.00/504.00.
502 standardu ti ustreza 5w40
504 standardu pa 5w30

Oba sta polnosintetična.

ps: moj V8 (iz VAG koncerna) se zavrti na slabih 8250rpm, torej je serijsko dokaj obremenjen in ima predpisano VW504.00/507.00 kar je 5w30
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Gyga Sr maj 20, 2015 10:36 pm

Ker norc tale Valle. Podobno, kot Robiform. Kaj vozi sedaj?
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a adis Sr maj 20, 2015 11:08 pm

ven0m je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:
adis je napisal/-a:a ni 5w-50 malo preredeka gradiacija za turbo?

moje mnenje je, da če bi uporabil 5w-40 bi bilo to-to.


Ravno obratno..5w30 je scavnica..5w40 recimo za gti-ja... in pa za malo predelan avto kot je ta je pa 5w50 ker so malo večje obremenitve :D


Bo imel adis kar prav, že 5w40 je precej redek, 5w50 pa toliko bolj.

Če se ne motim je za GTIja predpisan VW502.00/504.00.
502 standardu ti ustreza 5w40
504 standardu pa 5w30

Oba sta polnosintetična.

ps: moj V8 (iz VAG koncerna) se zavrti na slabih 8250rpm, torej je serijsko dokaj obremenjen in ima predpisano VW504.00/507.00 kar je 5w30


dobro ni to sedaj tak pojav, da bi preredko olje povzročilo problem, ker mazalo bo isto kot 5w-30, da se razumemo. problem bo nastal poleti ob visokih temperaturah in ob preganjanju motorja v obrate.

tam se zna zgoditi, da bo motor vrglo v zasilni program in izklopilo turbino v kolikor golf ta sistem ima. na dolgi rok ob preredkem olju in ob visokih temperaturah lahko gre rakom žvižgat turbina.

pri mojem sem naredil celo jeb*no študijo, katero olje uporabit in sem na podlagi izkušenj drugih z tem tipom motorja izbral motul 300v power. temperatura olja v motorju je padla za 6 stopinj ( iz 121 na 115) ob istem režim vožnje.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4410
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a xxl Sr maj 20, 2015 11:46 pm

NoF3ar je napisal/-a:Noro lepi je bil :D . Sedaj mi je pa samo: Ah še eden Golf :huh:

Ne bluzi,še eden golf 5 GTI DSG mogoče,ne pa samo Golf :roll:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Matey_ Če maj 21, 2015 5:43 am

Pozdrav :)

Zlo lep primerek GTI-ja moram priznat ... čeprav prej na 20'' je pa bil '' the shit '' :D

Zakaj se pa avto prodaja ?

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Dj Big Če maj 21, 2015 8:04 am

Matey_ je napisal/-a:Pozdrav :)

Zlo lep primerek GTI-ja moram priznat ... čeprav prej na 20'' je pa bil '' the shit '' :D

Zakaj se pa avto prodaja ?

LP
Matej


Avto sem dal na net bolj iz firbca, imam ponudbo za audija s5..samo vsak pravi da sem nor ce to naredim..tko da vrjetno bo kar ostal pri meni.. :-P oops
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Patrik_A3 Če maj 21, 2015 10:55 am

Avto je v nulo 8)

Eno vprašanje, kje se da v Sloveniji čipat vozilo z REVO tuningom?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Dj Big Če maj 21, 2015 11:12 am

Patrik_A3 je napisal/-a:Avto je v nulo 8)

Eno vprašanje, kje se da v Sloveniji čipat vozilo z REVO tuningom?


Hvala Patrik, sm gledu tvojo temo pa sm vidu da si tudi ti "picajzlast" in imas rad avto porihtan.

Revo technik, zastopa Uros bivsi SKN in se sedaj nahaja na vicu, takoj z obvoznice v smeri proti centru na desni strani.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a lizard Če maj 21, 2015 3:13 pm

ven0m je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:
adis je napisal/-a:a ni 5w-50 malo preredeka gradiacija za turbo?

moje mnenje je, da če bi uporabil 5w-40 bi bilo to-to.


Ravno obratno..5w30 je scavnica..5w40 recimo za gti-ja... in pa za malo predelan avto kot je ta je pa 5w50 ker so malo večje obremenitve :D


Bo imel adis kar prav, že 5w40 je precej redek, 5w50 pa toliko bolj.

Če se ne motim je za GTIja predpisan VW502.00/504.00.
502 standardu ti ustreza 5w40
504 standardu pa 5w30

Oba sta polnosintetična.

ps: moj V8 (iz VAG koncerna) se zavrti na slabih 8250rpm, torej je serijsko dokaj obremenjen in ima predpisano VW504.00/507.00 kar je 5w30


Prva številka (tista pred črko W) govori o viskoznosti olja ko je to hladno. Drugač številka pa o viskoznosti ko je olje segreto na delovno temperaturo. Višja kot je številka bolj viskozno je olje. Torej je 5W-50 ko je hladno enako viskozno kot 5W-30, a ko je motor na delovni temp je 5W-50 precej bolj viskozno in posledično tudi bolj odporno na strižne sile in obremenitve. Tule je članek in tabele ki to pokaže v številkah oz. kakšne viskoznosti so določene za katere oljne gradacije - http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/

Tako, da je DJ Big imel prav. Je pa zanimivo da ima Audijev V8 predpisano 5W-30 - je potemtakem motor že tako skonstruiran da bo v redu. Ferrariji imajo predpisano npr. 5W-40, pa se vrtijo še više. Možni razlogi za to so tudi v tem, da so z vedno strožjimi okoljevarstvenimi predpisi olja vedno manj viskozna ker se tudi na ta način lahko dobi kak % pri zniževaju porabe in izpustov.

Kar se pa tiče polne sintetike. Zakon omogoča, da se tudi olja ki spadajo v grupo III lahko prodajajo kot polna sintetika, čeprav to dejansko niso, saj je njihova osnova še vedno mineralno olje pridobljeno iz zemlje. Res prava sintetika so olja grupe IV (PAO osnova) in grupe V (ponavadi gre za esterska olja). Prej omenjen Mobil 1 5W-50 npr. je pravo sintetično olje in spada v grupo IV (oz. vsaj nekoč je, zdaj ne vem kako je). Je pa te informacije težje zbrskat. A za normlane uporabnike avtov to niti ne igra neke vloge, sploh če se avto servisira po predpisih.
Več o tem lahko prebereš na linku ki sem ga prilepil više pri zadnjjih dveh odstavkih oz. odgovorih. Pa tudi tu - http://www.kewengineering.co.uk/Auto_oi ... ic_oil.htm
http://www.machinerylubrication.com/Rea ... oil-groups

Upam, da je zdaj tole bolj jasno.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a adis Če maj 21, 2015 3:39 pm

@lizard: si tankal kdaj 5W-50 v turbača? ...

aja ko so se že primerjave delale... BMW M3 ( 4.0 V8) uporablja olje 5W-60 ;)

gleda se mazalna sposobnost olja pri določeni temperaturi in za turbo motor ni priporočljivo nad 40...

no to je moje mnenje, ki sem ga ustvaril iz izkušenj tistih, ki takšno viskoznost olja uporabljajo za svoje turbo motorje.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a ven0m Če maj 21, 2015 3:56 pm

lizard je napisal/-a:Prva številka (tista pred črko W) govori o viskoznosti olja ko je to hladno. Drugač številka pa o viskoznosti ko je olje segreto na delovno temperaturo. Višja kot je številka bolj viskozno je olje. Torej je 5W-50 ko je hladno enako viskozno kot 5W-30, a ko je motor na delovni temp je 5W-50 precej bolj viskozno in posledično tudi bolj odporno na strižne sile in obremenitve. Tule je članek in tabele ki to pokaže v številkah oz. kakšne viskoznosti so določene za katere oljne gradacije - http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/

Tako, da je DJ Big imel prav. Je pa zanimivo da ima Audijev V8 predpisano 5W-30 - je potemtakem motor že tako skonstruiran da bo v redu. Ferrariji imajo predpisano npr. 5W-40, pa se vrtijo še više. Možni razlogi za to so tudi v tem, da so z vedno strožjimi okoljevarstvenimi predpisi olja vedno manj viskozna ker se tudi na ta način lahko dobi kak % pri zniževaju porabe in izpustov.

Kar se pa tiče polne sintetike. Zakon omogoča, da se tudi olja ki spadajo v grupo III lahko prodajajo kot polna sintetika, čeprav to dejansko niso, saj je njihova osnova še vedno mineralno olje pridobljeno iz zemlje. Res prava sintetika so olja grupe IV (PAO osnova) in grupe V (ponavadi gre za esterska olja). Prej omenjen Mobil 1 5W-50 npr. je pravo sintetično olje in spada v grupo IV (oz. vsaj nekoč je, zdaj ne vem kako je). Je pa te informacije težje zbrskat. A za normlane uporabnike avtov to niti ne igra neke vloge, sploh če se avto servisira po predpisih.
Več o tem lahko prebereš na linku ki sem ga prilepil više pri zadnjjih dveh odstavkih oz. odgovorih. Pa tudi tu - http://www.kewengineering.co.uk/Auto_oi ... ic_oil.htm
http://www.machinerylubrication.com/Rea ... oil-groups

Upam, da je zdaj tole bolj jasno.


Glede viskoznosti sva oba z adisom povedala enako kot ti, da višja kot je številka toliko bolj viskozno/redko je olje.

Za ostali info pa najlepša hvala, lepo razloženo.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a lizard Če maj 21, 2015 4:06 pm

@adis: Moj odgovor se je nanšal zgolj informacije glede viskoznosti oz. katere številke pomenijo višjo in katere nižjo viskoznost. Žal ne poznam dovolj dobro VW-jev 2.0 turbo motor, da bi znal pravilno svetovat. Če bi si ga sam lastil pa glede na predpise za ta motor ne bi uporabljal več kot 5W-40. Konec koncev je uporabno območje turbo motorjev najboljše v srednjih obratih, zato ga niti nima smisla priganjat in vozit v najvišjih obratih.


Dejstvo še vedno ostaja, da za večino ljudi, tudi tistih ki radi kdaj stisnejo svoje avte, olje ki ustreza predpisanim standardom povsem zadostuje. Seveda pa ni nič narobe če daš notri kaj boljšega kot so olja grupe IV in V - dobi se taka olja tako v 5W-30 kot 5W-40 (npr. Fuchs Titan Race Pro S, Red Line, Motul 300V in ostala ester sintetika, ki predstavljajo sam vrh ponudbe na svetu). Sam bi tako v primeru Dj Big-a in venoma uporabil ta olja. Dobijo se pa vsa na opieoils.co.uk - kjer ti tudi znajo zelo dobro svetovat kaj vzet.

@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a adis Če maj 21, 2015 4:20 pm

sicer smo zasmetili temo z oljem a vseeno, dobro je, da so uporabniki seznanjeni z različnimi tipi olj.

@lizard: dobro spisano :tipk
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a ven0m Če maj 21, 2015 4:47 pm

lizard je napisal/-a:@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.


Miscommunication. Zdaj mi je jasno, hvala za pojasnitev! :)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Dj Big Če maj 21, 2015 5:54 pm

Glede olja se mi res neda prerekat, bom pa probal še enkrat razložit. Prva številka 5w pomeni za nizke temperature do katere ima pač dobre mazalne lastnosti, druga številka 50 pa pomeni za visoke temperature... zato je to olje top za ta avto... 5w30 je k*** in a ni malo čudno da imajo vsi avtomobili predpisano tako olje.. ali recimo do 1 liter olja na 1000km je še normalno... če že gledamo kaj piše v knjigi :shock: Recimo Robi na forumu "robiform" znan po projektu golf mk4, sedaj mk5 gti, ima tudi olje 5w50 in za njega lahko rečem da ima res znanje o tem, tudi v tujini ker dajo malo več na avte imajo na stock 5w40 na malo bolj predelanih 5w50... pa v tujini je konkretno več gti-jev z konkretno kilometrino in fantje z izkušnjami.. ne pa kot pri nas 10 zjahanih gti-jev ki so itak bili 5x razbiti..servisirani pa itak sploh ne ;)

Adis, olje 5w30 praviš da je bolj gosto kot 5w50.. eno vprašanje imam zate, zakaj recimo ljudje ko imajo "zjahan avto" veliko km.. in im začne piti olje recimo 5w30 1 litr na 5000km.. pa avto seveda normalen motor 1.4 recimo.. začnejo tankat 5w50 in avto čudežno neha pit olje..avto seveda vožen normalno nič športno naravnan.. po tem po tvoji logiki mogu pit še več olja :?:

http://www.team-vw.si/viewtopic.php?f=8 ... 75#p272376
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Dj Big Če maj 21, 2015 6:03 pm

lizard je napisal/-a:@adis: Moj odgovor se je nanšal zgolj informacije glede viskoznosti oz. katere številke pomenijo višjo in katere nižjo viskoznost. Žal ne poznam dovolj dobro VW-jev 2.0 turbo motor, da bi znal pravilno svetovat. Če bi si ga sam lastil pa glede na predpise za ta motor ne bi uporabljal več kot 5W-40. Konec koncev je uporabno območje turbo motorjev najboljše v srednjih obratih, zato ga niti nima smisla priganjat in vozit v najvišjih obratih.


Dejstvo še vedno ostaja, da za večino ljudi, tudi tistih ki radi kdaj stisnejo svoje avte, olje ki ustreza predpisanim standardom povsem zadostuje. Seveda pa ni nič narobe če daš notri kaj boljšega kot so olja grupe IV in V - dobi se taka olja tako v 5W-30 kot 5W-40 (npr. Fuchs Titan Race Pro S, Red Line, Motul 300V in ostala ester sintetika, ki predstavljajo sam vrh ponudbe na svetu). Sam bi tako v primeru Dj Big-a in venoma uporabil ta olja. Dobijo se pa vsa na opieoils.co.uk - kjer ti tudi znajo zelo dobro svetovat kaj vzet.

@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.


Imam občutek da opisuješ dizelski motor, turbo dizel ima v srednjih obratih najboljši izkoristek... Malo poglej Dyno.. benzinski turbo motor ima moč do blokade.. Zakaj bi potem pri DSG menjalniku v programu S "sport" in tudi po optimizadiji DSG-menjalnika..bil programiran da šalta brzine pred samo blokado... Mislim da so fantje ki so zadevo spravili skupaj veliko bolj podkovani z znanjem kot mi ;)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a adis Če maj 21, 2015 6:18 pm

osredotočil sem se samo na mazalno sposobnost turbine, tudi z jedilnim oljem motor teče...ne perfektno ampak teče :mrgreen:

skratka moja 0.2 centa v tej temi. sicer pa vsak toči, kar mu "paše".
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Dj Big Če maj 21, 2015 6:25 pm

adis je napisal/-a:osredotočil sem se samo na mazalno sposobnost turbine, tudi z jedilnim oljem motor teče...ne perfektno ampak teče :mrgreen:

skratka moja 0.2 centa v tej temi. sicer pa vsak toči, kar mu "paše".


Tukaj se strinjam s tabo, teče tut 150.000km pri nekaterih brez servisa+priganjanje potem pa daš dol karter in imaš puding namesto olja :lol: :twisted:
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: Golf MKV GTI DSG revo technik

Napisal/-a Dj Big Če maj 21, 2015 6:28 pm

ven0m je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:@venom: možno, da sem narobe razumel prebrano - redko/gosto pomeni sicer čisto drugo lastnost kot bolj/manj viskozno. Se pa v pogovornem jeziku uporablja redko/gosto. Bolj kot je neka tekočina viskozna bolj se upira gibanju, torej bi jaz rekel v pogovnrem jeziku da je bolj viskozno olje bolj "gosto" in ne "redko". Najbrž smo se tu narobe razumeli.


Miscommunication. Zdaj mi je jasno, hvala za pojasnitev! :)


:pivo To so modre besede ;)







Sedaj je bila cela študija okoli olja, čakam samo še da se začne okoli porabe :cry
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov