čare je napisal/-a:Originalne amortizerje spravi! Ne sprašuj zakaj ampak jih samo pospravi.
Jih niti nisem imel namena zavreči, ker so razen zadnjega levega (zaenkrat minimalno masti) vsi OK.
Hvala za nasvet

dzuro.na.izi je napisal/-a:Namesto Dinitrol-a 3125 lahko pri CSF-u kupiš Bilt hamber Dynax UC
Vem, mi je ponudil, a ostajam zvest Dinitrolu že kakšnih 20 let

Vosek 3125 je predhodni nanos pred finišem trdega voska 4941, zato ga tudi iščem.
Druge variante so 3M Dynatron, 3M rubber undercoating, Plasti dip, Impa avtozaščita v Mavrici ki deluje tudi protihrupno. Tudi 2k prozorni lak je ena rešitev na konc koncev.
Res so tudi te možnosti, ampak ne pri meni. Namen je avto temeljito zaščititi po votlih delih, kolotekih, celotnem dnu. Praktično ga imam namen "impregnirat". Osnova za votle dele je pri starih vozilih ML in, če je prisotna rja se vanje predhodno nabrizga meglica pretvornika rje. Za finiš gre lahko čez še 3125. Tako ML, kot 3125 imata v sebi zaviralce rje, s tem, da je ML dejansko penetracijsko olje z možnostjo prodiranja v vse špranje (pri špranji 50 mikronov med dvema pločevinama ima sposobnost prodiranja 7 cm globoko), 3125 pa je dejansko vosek, s penetracijo nekje 3cm.
Okvirno me bo prišel material okrog 200€, "naredi si sam" pa sledi s točno tole pištolo za katero sem pred leti v tujini odštel cirka 200€ in mi ni žal niti centa.

Druga opcija bi bila le grobo pranje in zaščita z oljem Krown, ki je tudi odlična zadeva, le da ne nudi zaščite proti udarcem letečega kamenja izpod koles.
Ima pa to odlično lastnost, da zgrize umazanijo in s tem prodre do površine in jo zaščiti, tako da podlage ni potrebno v "nulo" očistiti.
@primozek68: Se zavedam morebitnih posledic in tudi sam se bolj nagibam stran od tovrstnih čistil. Zaenkrat bom ostal na Power-ju, čopičih, krtačah in Karcher pralniku za dno vozila. Hvala
