kaWsk je napisal/-a:kolk $ si dav?
Za avto 480k.
Pugi je napisal/-a:Bravo sosed, dvakrat greva drkat čez besnco, da vidva ker ma bolšo varnostno opremo. Tist ko zmaga dobi kuponček
lenivec je napisal/-a:eXtreme je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:btw
v kakem stanju je tista honda za dele?
kaj pa če od tam vzameš vrata, pa pasove pa vse pač da bo avto za evropo primern?
saj če že maš narazn nardiš kot je trebsa
ni treba nic narest, je ze 13 let registriran v evropi
sam vseeno, ni bolš emet evropskih pasov
eXtreme je napisal/-a:varnost pri tem avtu je dobesedno na psu. sem ze razmisljal o varnostni kletki, samo se moram pozanimati kako je to s homologacijo itd.
iKst je napisal/-a:eXtreme je napisal/-a:varnost pri tem avtu je dobesedno na psu. sem ze razmisljal o varnostni kletki, samo se moram pozanimati kako je to s homologacijo itd.
Kletka baje nobenga ne moti. Homologacija je potrebna samo za dirke, za na cesto pa ne. Prav tako nobenga ne motijo H pasovi, če imaš zraven vgrajene še originalne pasove. Če pa originalne ven daš ti pa lahko policaji težijo.
eXtreme je napisal/-a:Evo, mal update-a :![]()
Avto je ze kar nekaj casa v delavnici. Bilo je kar nekaj komplikacij z motorjem kako in kaj, sedaj pa je masina tik pred startom. Zal zadeva ne bo nastimana do 19.6..
Vec o samem poteku oz tuningu najdete na www.zup-racing.com
Avto poganja sledeci agregat:
-generalno obnovljen D16A9 motor - DOHC, 1.6l, 96kw, NON Vtec
-krajši menjalnik z D16A6 motorja
-zlajšan vztrajnik, glavna gred, lažja glavna jermenica
-troperesna dirkalna sklopka
-originalne ojnice z ARP vijaki
-ENDYN visokokompresijski kovani bati
-obdelana glava motorja
-Crespo Stage5 Drag&Track Racing ONLY odmične gredi z ACH-16 vzmetmi ventilov
-HM nastavljive jermenice odmičnih gredi
-HM posamične lopute plina, 40mm (CBR 929RR)
-4-2-1 izpusni kolektor
-60mm odprti izpušni sistem
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost