

nebivedu je napisal/-a:Začnimo pri podvozju - vsak terenc (tut samurai) ma skor debelejše polosovine, s tem da je hummer za tono težji od vseh ostalih. Polosovine se na malo težjem terenu lomijo kot za stavo in še predrage so.
nebivedu je napisal/-a:Hummer je en izmed največjih bedarij, kar so jih nardil američani - to je potrošna roba in nekvalitetno izdelan avto.
Začnimo pri
podvozju - vsak terenc (tut samurai) ma skor debelejše polosovine, s tem da je hummer za tono težji od vseh ostalih. Polosovine se na malo težjem terenu lomijo kot za stavo in še predrage so. Podvozje je sicer dost masivno, ni pa dost zaščiteno - reduktor je tok nizko, da ga niso uspel spravit pod zaščitno ploščo, ampak gleda 5 cm nižje od te plošče. Ko se polomi(kar je zelo hitro na terenu) čakaš 4 do 5 mesecev na novega - starih se ne da varit, ker so iz ene čudne litine.
Šasija je aluminijasta na nekaterih delih - drugje je plastika (ja dobr ste prebral - plastika - če ne verjamete pejte na edini servis v sloveniji in bližnji okolici slovenije - viator zraven leklerka - so pooblaščeni in edini servis za humerje daleč naokoli)
Mašina je zastarela 6.5TD in ne da prave moči za 3,5 tonsko zverino. Poleg tega, če si na malo bolj zahtevnem terenu poraba ne pade pod 40 litrov.
Poglejmo mal stvari kako se avto obnaša na terenu.
Mašina - ker je tako velika in ji manjkajo prečni prekati v karterju velikokrat ob velikih nagibih zariba, ker je olje ne maže povsod.
Stabilnost - na počku so ga zvrnl in je pokopal vojake, ki so bili notri, pa sploh ni bil zahteven teren, poleg tega je težko vozit po naših kolovozih, ker so še največji traktorji vsaj pol metra ožji od njega, tko da imaš povsod probleme. po mokrih tleh maš pa problem zaradi teže - vdira se kr dost globoko - podobne težave so imeli tudi po neutrjenih terenih po puščavi - stalno so jih moral vlečt iz peska.
Če koga še kej več zanima mu lahko pa še kej več napišem.
Tazga avta v sloveniji ne rabiš.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov