Sej v bistvu zgleda kul sam una Topla vse zajebe. Predlagam ti, da nardiš en ohišje el pa sam eno pleh ploščico pa jo preštrihaš pa fuknš čez akumulator pa bo kul. S čem si farbu notranje reže za ventilator? Jst sm neki probavu z nekim silver sprayem (najprej na eni iks plasitiki) pa se ni glih dobr obnesl - ni gladko pa tud kkšna kaplca se je nardila. Ne upam se še spravt na avto. No napiš kako si to kej delu.
Notranje reže sem pobarvu s sprejem za plastiko sam je fora. Najprej morež polastiko pomočit v razrečilo nato se dobi sprej ki naje plastiko da se ima barva kam prijet nato pobarvaš in nato polakiraš z toplotno odpornim lakom.
kr dost zajebancije.
kar se tiče pa prečke, sem v A3M-u uprašu kok pride pa je (reku pazi to) 140 EUROV. poleg tega ni nobene koristi od nje kot samo izgled. jest sm jo naredu sam (mal za foro) je pa ravnokar v izdelavi nova katera bo dejansko funkcionalna. vprta bo na notranje stene prostora za motor ter z dvema možnostima prilagajanja......
če te še kej zanima glede barvanja ali avta sem na voljo
Ja pa glede funkcije dejte mal pomislt prečka prišravfana na dva vijaka??? Prečka mora bit dobr vpeta na notranjo stran predela za motor.. Pa pomislite kaj se zgodi v primeru prometne nesreče če je samo prišravfana ali pa če je podprta
kakšno kotrst ima pa lahko pol prečka ki je samo privijačena... tak vijak zdrži približno 300 kg pritiska...
cak ti mas na desni volan? al kako je mozno da je zavorni sistem na levi strani ko odpres havbo?? un zavorni ojacevalnik pa cilindrcek pa rezervarcek je praviloma zmer na tisti strani k volan.
ce nebi meu hladilnik pokrovcka na levi strani bi biu js preprican da je zrcalna slika.
drgac pa una stanga strut brace ma namen to da naredi karoserijo bolj togo, ker se v ovinkih sprednji del karoserie precej manj razteguje, zato je avto lazje vodljiv.
pa strut brace bo cist funkcionalen ce ga bos prisraufal na tiste sraufe ki drzijo amortizerja na karoserijo.