Neptune je napisal/-a:Dragi Kekec!
Najprej eno enostavno vprasanje. Zakaj se toliko mucis s tem, kako bi twingota spravil na 190km/h in 90 konjev? Dejstvo je, da bos za predelave zmetal toliko, kot bi dal za novega CLiota 1.4 16V, ki brez tezav rukne do 200 km/h. Pa se 100hpjev ma.
Nadalje... odmicna gred. Pridobis najvec 10hp skupaj s cip tuningom. Odmicna gred stane vsaj 500eurov + cip tuning za renaulte do 1.4l stane pri meteor tuningu 70k sit. Ce sestejes... je to skoraj 200k sit (in to brez montaze gredi). Podobne zadeve so z izpusnimi kolektorji in katalizatorji. Po mojem je se najbolj pametno kar lahko naredis iz twinga... daj pobrusit glavo oz. povecaj kompresijo na razmerje 10:1 (zdaj je verjetno nekje 9:1 ali 9.5:1). S tem bi glede na ceno se najvec pridobil (vsaj mislim;). Drugace pa ce hoces konje... prodaj twinga in kupi williamsa ali pa 19ko 16V) Pa se dnar ti bo ostal za turbo kit
.
Neptune
P.S: Ce mislis, da bos imel masino registrirano 1.1 s 55 konji (zaradi manjse registracije), v resnici pa navito na 90 konjev... si ubral malce napacno pot. Twingo ni avto za take hece...
Anzi je napisal/-a:Se strinjam, pošten komentar. Nabavi si vsaj kako 16V mašinco, za začetek kakšno vsaj 1.8, kakšno lantrco, čez glavo za vsacga bučka, pa tudi tacga avta ni škoda za odpad
CockroaC je napisal/-a:Anzi je napisal/-a:Se strinjam, pošten komentar. Nabavi si vsaj kako 16V mašinco, za začetek kakšno vsaj 1.8, kakšno lantrco, čez glavo za vsacga bučka, pa tudi tacga avta ni škoda za odpad
hahahahahhahahahah za zacetek![]()
![]()
se dobro da nima ze 4 leta izpit od kar je napisal post
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov