
Nejko87 je napisal/-a:če se boš okrog kranja, loke ali LJ vozu mi sporoč... greva za hec en drag....
drugače pa lep... pa super je ker ma za razliko od mojga vso opremo.
js še centralca nimam:(
pazi nanj...
lp
Nejko87 je napisal/-a:drugače pa lep... pa super je ker ma za razliko od mojga vso opremo.
js še centralca nimam:(
pazi nanj...
lp
Blinder je napisal/-a:106 Gti 120km:
- tovarniski podatki: 0/100: 8"7s; max hitrost 205 km/h
- revija auto: 0/100: 8"31s; max hitrost 200,0 km/h, test je bil narejen 11/96
Tale 106 so uporabljali tudi v eni dirkalni seriji, v kateri so nastopali samo izenaceni rahlo predelani 106 16v, se ne spomnem kako se rece tem dirkamops:
Punto Gt 133km:
-tovarniski podatki: 0/100: 7"9s; max hitrost 200 km/h
-revija auto: 0/100: 7"95s; max hitrost 204,1 km/h
Tisti posnetek brez katalizatorja je najboljsi. Naredi se kakega
SMAJL je napisal/-a:Symon: na 150 konjev se natuna z "osnovnimi" predelavami, (filter, komplet izpuh, odmične ter čip) ker je zelo odziven motor za take predelave. Angleži ga tunajo tam na 170+ konjev...
Symon je napisal/-a:SMAJL je napisal/-a:Symon: na 150 konjev se natuna z "osnovnimi" predelavami, (filter, komplet izpuh, odmične ter čip) ker je zelo odziven motor za take predelave. Angleži ga tunajo tam na 170+ konjev...
Če dobro premislim je 120 konjev za takšno gajbico zvrhano preveč.
![]()
Takle N/A tuning bi bil pa totalen "odfuk".
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov