SCH-MM: prej sem vozil cliota, ki je bil spuščen in zelo trd, kar za jeseniške ceste ni bilo ravno fino (kot veš, imamo v naši občini katastrofalno urejene ceste). Tako da sem iskal predvsem avto, ki bo uporaben in primeren za vse ceste (ima 17cm od tal). Vozil sem testnega belega 1.5 4x4 takrat pri Odarju v Stegnah (oz. pri maloprodaji Avtomotiv Rado - če prebereš nazaj pride - Odar hehe) in me sploh ni navdušil - bil je glasen, deloval nekam čudno v notranjosti... vseeno sva z mojo bila nad avtom navdušena zaradi voznih karakteristik in se tako odločila za GS 2-WD, ki je predvsem zelo lepo ga za vozit, pospeške ima zelo zadovoljive, tudi v hrib lepo "rine", poraba pa ostaja na 7 litrih. Lepo je tudi da ga na cesti z lahkoto obrneš (ne na streho), ker ima majhen obračalni krog, clio je npr. mel probleme s tem.
Beauty tega avta je da se ga lepo cruisa ob 2-3 obratih in ga ni treba gnat, da se kam premakne, lepo s tretjo pospešuje že od zelo malih hitrosti naprej. Za avtocesto pravijo lastniki znanci, da gre do max 180 (pri sicer abnormalni porabi +15l/100), kar zadostuje ko se ti mudi, mal se bo pa verjetno dalo mašino še spredenat. Sam ga zaenkrat vozim do 140. Zj ga lepo cruisam do nekaj tisoč kilometrov (kar bo zelo kmalu, hehe), februarja mal Francijo pogledat pa bo že lepo ulaufan

Clio mi je služil dobro, ga pa seveda mal pogrešam, ker je bil res lepo urejen brez da bi kaj pretiraval s stylingom - in šlo precej mojega časa v urejanje. Šel je v kompletu (orig. deli, felge+nove eagle F1...) je pa na žalost tako v Sloveniji, da urejen avto moraš prodat za ceno neurejenega... ven sem vzel samo amp+sub s pritljažnika, vse ostalo pustil novemu mlademu lastniku.
p.s. Včeraj sem namestil zimske Goodyear Ultragrip 7 - mucho mucho zadovoljn
