Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
ervin30
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: Pe okt 13, 2006 2:52 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a ervin30 Sr feb 06, 2008 6:13 pm

:pop: :tomidelej:
Dobra ko bbska.
stara,okrogla, malo bolj siroka ..v svojih najbolsih letih pregresno draga .. zaj parkrat rukjena pa ze dostopna...
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Sr feb 06, 2008 6:30 pm

lep, kaj naj rečem!
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr feb 06, 2008 7:20 pm

nevem, zakaj ljudje nemorejo rect, alo ne hodi, ker ti nimam namena kazat avta! ceprav avto prodajajo javno?!! in pol ti kot mutec po moznosti prefuras pol Slovenije, da lahko gres pol v kroznega pa nazaj domu! Nevem, kaj imajo od tega..


drugace pa zanimivo branje, bom prebiral se naprej.. :pop: 8]
 
Uporabniški avatar
urbn
Uporabnik
 
Prispevkov: 1184
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:22 pm

Napisal/-a urbn Sr feb 06, 2008 7:52 pm

Mi je blo prov zanimiv tole prebrat in lepo da si pol le najdu Cliota :D Tud feltne mu zelo lepo pašejo in predvidevam da je zdej tak kokr maš slikco u avatorju :D

Lp
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Pe feb 08, 2008 12:54 am

@urbn: Res je to Clio iz avatarja, sam da zdej ni več tak kot v avatarju :).

Kot omenjeno mi na prejšnjem Cliotu ni uspelo izvesti kar sem hotel. Zato sem s tem "novim" malo pohitel.
Skupno v dveh tednih mi je uspelo iz že tako suhega šparovčka (mojega in bratovega :)) iztisnit še za nove gume v dimenziji 195/45/15. Ko so bile gume na felgah bi jih najraje še tisti dan montiral, ampak je bil avto veliko previsok. Zato sem še isti dan začel razmišljati o vzmeteh.
Pri kolegu sem videl kako zgleda spuščen za cca. 35mm, pa mi ni blo najbolj všeč. Zato sem se odločil za -55mm. Naslednji dan smo že montirali vzmeti, par uric kasneje pa na moje začudenje avto še vedno ni bil dovolj nizek za moj okus. Nedolgo zatem so bile na avtu že spet druge vzmeti, tokrat -75mm, slučajno pa sem v trgovini zasledil še nek nastavek za izpuh, ki mi je bil prav simpatičen, seveda je tudi ta odšel z mano domov.
Avto mi je bil dejansko všeč. Ampak se je pojavil problem, kajti gume so pri obračanju drgnile po blatnikih. Glede na to, da sem na vsak način hotel imeti tako nizek avto, je bilo potrebno nekaj ukrenit.
Po nekaj bojnih posvetih med kolegi in na netu (mogoče se kdo še spomni), sem se znašel pri takratnem "mojstru" za širjenje blatnikov. Par uric kasneje sem z mešanimi občutki opazoval "poširjene" blatnike, ki mi nikakor niso bili najbolj pri srcu, ampak se je pač bilo treba sprijazniti, samo da ni več drgnilo. Na poti domov sem se ustavil še pri bljižnemu "izpuharju" in si privoščil še nov izpuh v rahlo športnejši različici (seveda s svojim nastavkom :)).

Končno doma je stvar izpadla nekako takole (aja pa bele smernike sem očitno tud nekje našel :)):
Slika

Slika

Fotke niso ravno najboljše, ampak so vsaj končno v digitalni obliki :).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
ervin30
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: Pe okt 13, 2006 2:52 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a ervin30 Pe feb 08, 2008 8:04 am

:tomidelej:
Dobra ko bbska.
stara,okrogla, malo bolj siroka ..v svojih najbolsih letih pregresno draga .. zaj parkrat rukjena pa ze dostopna...
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Pe feb 08, 2008 10:19 am

Kar precej je počepnu. Lep Clio, sploh v tej barvi. :)
 
Uporabniški avatar
martin e36
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So jul 28, 2007 2:20 pm

Napisal/-a martin e36 Pe feb 08, 2008 11:39 am

lep je ja 8)

mislim da sem te zadnič videl nekje v bližini Planet tuša :?:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če feb 14, 2008 11:33 am

@martin e36: Možno, da si me videl pri Planetu. Samo je pa težko verjetno, da si videl ta avto :).

Pa nadaljujmo, tokrat bolj zares:

V tistem času, sem se odločil še za nekaj tehnike od R5 GTturbo. Spredaj sem navadne diske zamenjal s prisilno hlajenimi od GTT, seveda s čeljustimi. Samo zaviranje je bilo od tedaj dosti bolj zanimivo. Še vseeno pa mi ni dalo miru, ker se je kolegova 5ka ustavljala še vedno bolj agresivno, zato je sledila menjava zadnjega mosta. Seveda je tudi ta bil od R5 GTturbo z dvojno torzijo (kao trša "fedra") in z diski namesto bobnov (za tiste čase je to bil kr projekt, medtem ko so nekateri lepili nalepke "disk look" na bobne :)). Ko sem bil ravno pri zadnjem delu avta sem mu zamenjal še zadnje amortizerje, od katerega avta sedaj verjetno ni več treba omenjati.
Privoščil sem mu tudi volan od 16V modela in prestavno ročko od GTT (ker je od 16Vja nisem našel).
Sledilo je temnenje vseh stekel (razen sprednjega) na takrat uradno dovoljene max. vrednosti (kje so tisti časi, ko se je to še dalo :D).
Takrat so mi bili DTM dirkalniki zelo pri srcu (zato tudi tako nizek avto) in sem od njih skopiral tudi bolj ali manj posrečen enojni brisalec. Malo sem se poigral tudi s sprednjmi smerniki in zadnjimi lučmi, tako da so sprednji smerniki ob vklopu goreli kot pri ameriških avtomobilih (kao pozicija), v zadnji luči pa so goreli vsi rdeče obarvani prostori.
Lotil sem se tudi števca oziroma podlag zanj. Takrat so bile blazno moderne bele podlage števcev, zato so seveda nastale bele. Ko sem izdeloval podlage, sem se hotel čimbolj približati originalu oziroma, da bi podlage izgledale kot, da so "serijske", zato tudi original Renaultov font pisave/številk in nasploh originalen izgled številčnice. Spremenjeno je bilo samo ozadje, barva pisave in dodana Renault Sport logo, ter Clio Cup logo.

Kmalu po zgoraj opisanih predelavah me je začelo motiti kako se avto vozi (razna zabijanja, hopsanja, v glavnem čudne stvari). Zato sem se odločil, da obiščem (takrat nisem poznal drugega kot) Turnška. Po daljšem pregovarjanju mi je uspelo prepričati fante, da mi je poleg potrebnega tršanja in krajšanja amortizerjev, avto še malo previsok in da bi ga iz zdajšnjih -75mm spustili še za kakšnih dodatnih cca. 20-30mm (kolikor bo pač dopuščala višina gume) :). Kazalci na uri so naredili nekaj krogov in fantje so končali. Z rezultatom sem bil zadovoljen (no ja mogoč avto ni bil ravno najbolj udoben, ampak tega si tako ali drugače nisem želel).

Mislim, da je to od predelav v grobem vse (pozabil sem tudi na takrat obvezen k&n "športni" zračni filter, ki sem si ga privoščil).

Pa da pokažem kako je izpadlo (tokrat izjemoma radodaren z malo več slikami :)):

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Zgoraj zamolčano, mi takrat v času prvega F&F ni bilo tako zelo napačno, če je imel avto neonke :D (res pa takrat ni bilo toliko tega)

Slika

Kupil sem tudi komplet MS Design podaljškov za sprednji in zadnji odbijač, pragove in strešni spojler, ampak jih očitno nisem hotel nikoli zmontirat na avto, ker mi je bilo to dovolj....

Takrat je ta moj Clio bil skoraj vedno in povsod v spremstvu podobno urejene kolegove R5 "GT" (1.7).:

Slika

Slika

Slika

To so bili časi, je kr fajn takole spomine obujat :). Ko že ravno obujam spomine, sem našel temo o širjenju blatnikov in kako sem se spravljal zraven :D TUKAJ

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
martin e36
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So jul 28, 2007 2:20 pm

Napisal/-a martin e36 Če feb 14, 2008 11:59 am

lep clijo je tole ja.

ja takšne barve avto je bil pri planetu, le da je zadaj bilo nekaj podobnega lexus lučem.
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Če feb 14, 2008 2:06 pm

Res lepo upedenan clio ampak preveč spuščen. Zadaj mi izgleda poseden, kot da nekaj voziš v prtljažniku in ne vizualno lepo spuščen v neki liniji.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Če feb 14, 2008 3:50 pm

Res je, avto glisira (vsaj po slikah). Zadaj bi ga blo treba mal dvignit.
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Po feb 18, 2008 1:24 pm

Na nekatere komentarje za tega vijola Clia, ki se nanašajo na višino, češ da je avto prenizek in da visi nazaj. Kaj naj rečem? Včasih smo bili mladi pa nismo imeli pojma, pa tudi zdaj ni kaj preveč drugače :D.
Takrat ni bil prenizek (sploh sem avto imel takrat za uživanje), zdaj bi mi pa verjetno bil (vsakodnevna vožnja). Sploh bi me motilo delovanje podvozja, ker še nismo dovolj pametni, kako narediti nizek avto (ne nujno tako nizek, tudi recimo -30mm), ki bo dobro vozen (tako da trenutno prisegam na original višino :oops: :)).
Res zgleda avto na slikah, da visi nazaj, v resnici pa je avto visel naprej (tako kot bi naj) po spominu za cca. 20mm (merjena oddaljenost praga od tal spredaj za kolesom in zadaj pred kolesom). Optično res deluje da visi nazaj zaradi zadnjega boka, ker ni narejen na okroglo tako kot spredaj ali pri večini tudi zadaj in je zato del gume skrit pod bokom. Pa tudi streha je spredaj višja in se proti zadnjemu delu spušča. Vseeno pa je bil avto spredaj nižji kot zadaj.

Pa da nadaljujem svojo zgodbo oziroma plane za naprej(pozor bluzenje in bolj malo pametnega :)). Za tiste, ki bi gledali fotke jih verjetno vsaj v tem in naslednjem mojem postu ne bo.

Kaj mi ni dalo spati:

Ves čas (že pred prvim Cliom, ki sem si ga lastil) sem imel veliko željo po Cliu Williams, katerega (sploh ohranjenega) pa ni tako enostavno najti. Zato je Clio 16V v tem pogledu dosti bolj enostaven nakup. V našem kraju je bil pred leti (takrat je bil tako kot danes Clio III RS) srebrn z vso opremo, v katerega sem se takoj zagledal (takrat sem se podil okoli še s kolesom :)).

Dokaj redno sem kar tako čisto iz firbca prelistoval oglasnike in sledil ponudbi raznih 16Vjev in Williamsov. Situacija je bila takšna, da je obeh bilo zelo malo, sploh 16Vjev je bilo napram ponudbi zadnjih dveh let skoraj nič. Dočim Williamsa pa je bilo včasih dosti lažje najti kot danes.

Leta so minila in tako sem si prihranil nekaj denarja za zgoraj predstavljenega 1.4 Cliota. Z njim sem bil več kot zadovoljen, avto je bil zanesljiv, poceni kar se tiče vzdrževanja, mala poraba, še vedno pa sem imel željo po 16Vju. Vsi kolegi in znanci pa so mi ga zbijali iz glave, češ da so sami problemi s temi avti, da so neznosno dragi nadomestni deli, da motorji ribajo kot po tekočem traku, da je poraba goriva nenormalno visoka, torej na splošno drago vzdrževanje. Od kje jim te informacije mi takrat ni bilo pomembno (verjetno baba čula, baba rekla), tako da sem si ta avto (Clio 16V) zbil iz glave.

Vseeno pa mi je zmanjkalo idej, kaj še narediti na tem 1.4 Cliotu. Že prej omenjeni kolega je v navadno 5ko Campus (tisto zgoraj) vgradil 1.7 motor in kot omenjeno večino ostalih stvari (kompletno podvozje, sedeže,...) vgradil od R5 GTT. Zato sem se hotel tudi jaz podati na podobne poti.
Že v začetku mi tisti moji poširjeni blatniki niso najbolj sedli, zato sem začel razmišljat, da bi jih zamenjal s 16Vjevimi. Tudi razni podaljški mi niso bili všeč, zato sem hotel kupit odbijače prav tako od 16V modela. Da bi sedel bolj izgledu avta primerno je bila želja 16V športnih sedežev, za pogled na dogajanje pa bi si želel še komplet 16V števcev. In seveda, kako bi lahko pozabil na tisto havbo, s katero se v začetku sploh nisem mogel sprijazniti (bolj kot sem jo gledal, manj mi je odgovarjala tista totalno nesimetrično postavljena izboklina), ampak če že kaj spreminjam, potem naj bo vsaj original.

Pojavilo se mi je vprašanje, kje naj to sploh dobim. Po razno raznih pogovorih sem dostikrat zasledil omenjanje avto odpadov. Seveda optimističen kot sem, sem se vsedel v avto in se podal na pot proti Celju do prvega avto odpada :D. Začuda se mi možakar tam ni smejal :) in je pač povedal, da nima delov katere sem iskal. Ker se mi ni smejal, ali da bi mi drugače deloval čuden, sem se podal na naslednji odpad :). Podobna zgodba, s tem da je tu šel celo iskati v skladišče (kaj sicer, nimam pojma), seveda ni našel ničesar, zato sem se podal še na zadnji odpad. No, če ne prej, me je tu čakalo polno smeha :D :oops: . Ja kaj pa naj jst vem, slišal sem, da se te stvari kdaj najdejo na kakšnih odpadih, sam nikjer prej pa nisem zasledil, da mogoče v kakšni Italiji :D.

No ker jst pa tujina (sploh Italy) no go, sem začel prek kolegov iskati koga, ki bi mi mogoče našel koga, ki bi mi lahko kaj pripeljal iz IT :D zelo komplicirano :). In ker baje v naši Kuri v povprečju preko dveh ljudi najdeš tisto kar iščeš/rabiš (ali kako je že bilo rečeno :)), sem tudi sam na moje začudenje kar hitro našel človeka iz Laškega, ki se je pretežno ukvarjal s tem, da je hodil v IT na odpade in potem pri nam prodajal dele (takrat si sploh nisem mislil, da to kdo počne). Ko sem mu omenil kaj iščem ni bil noben problem, nekaj bi naj imel celo doma, ostalo pa bi mi lahko ob naslednjem "izletu" pripeljal. :shock: Glede na odzive, ki sem jih ob iskanju doživljal prej, sem bil cel šokiran. Kakšne so pa kaj cene? (sicer se ne spomnim točnih zneskov, ampak je bilo tu nekje: )
-"Hja, havba bi bla ene 60k bivših SIT, spr. odbijač 40k bivših, zadnji 25k, blatniki pa po 20k komad, sedeži 25k/kom, števci 40k"
-Se pravi ene 250k bivših vse skupaj. Hmm, sam pri sebi sem malo tuhtal, da to sploh ni poceni špas. Seveda pa me je pri vsem začel malo grivati še 1.8 16V motor (če je kolega menjal, ga bom pa še jaz, kako tipično slovensko :)). Spet bojni posvet z "dobaviteljem"
-"hmm, motor bi bil 120k bivših, inštalacija (kabli) motorja 35k bivših, računalnik 30k, menjalnik 50k, polosovine 20k/kom, hladilnik 30k, črpalka za bencin 25k..."
-pa se mi je že pri 300k zaletelo. Hitra kalkulacija, da je to skupaj skoraj 600k SIT (oziroma zdaj cca 2500€) za material, kje je potem še ves trud in čas, da bo vse skupaj delovalo. No, seveda pa tudi nisem imel toliko denarja, tako je ta moja ideja propadla. Pa tudi iz drugega pogleda mi je bilo neumno kupiti 16V dele za 600k, če so se pa takrat prodajali celi 16Vji tam nekje okoli 700k in bi me prišlo ceneje prodati tega RTja in kupit 16Vja, ampak to pa ne, ker so mi vsi utepli, da se ful kvarijo :D (sej vem, da če bi prestavil 1.8 motor v tega RTja, bi bilo praktično isto kot, če bi imel 16Vja :)).

No in to je bilo to, projekt je propadel, jst pa sem se še naprej vozil bolj ali manj zadovoljen s svojim 1.4 mlinčkom (vsaj do nadaljnega).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
urbn
Uporabnik
 
Prispevkov: 1184
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:22 pm

Napisal/-a urbn Po feb 18, 2008 8:46 pm

Tole je pa prou fajn brat :D ti bi mogu knige pisat :D
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr feb 20, 2008 10:29 am

Me veseli, da je komu všeč zgodovina mojega voznega parka, čeprav je fotk bolj malo :) (po resnici sem pričakoval drugačen odziv na moje bluzenje :)).
O pisanju nisem nikoli razmišljal, ker so mi vse tršice, pa profesorce z ocenami nazorno dale vedet, da tega ne znam :D.

Kaj mi sploh ni dalo spati:

Bolj ali malo manj zadovoljen s svojim 1.4 Cliom, me je še vedno močno mučil (vsaj) 16V izgled. V naši okolici, 16Vja (niti izgleda :)) takrat ni imel nihče, da bi jaz vedel zanj, tako da se je bilo potrebno prav potrudi kje na kakšnem srečanju ipd., da sem si lahko pasel oči. Avto mi ni dal spati, ampak vseeno me je držalo nazaj kar je bilo povedanega o teh "športnih" avtih.

Po drugi strani pa me je sosed ves čas rajcal z Suzuki Swiftom GTI, ki ga je nato zamenjal za Hondo CRX VTi. Oba avta sta mi bila všeč in že sem se nekako ogrel za Swifta. Sosed je imel prenovljeni (zadnji stari, to mislim da je Mk.III) model GTIja, za katerega sem bil prekratek, prejšnji model mi pa nikakor ni potegnil (sploh notranjost), zato sem kmalu obupal nad njim (sploh takrat, ko je sosed začel razlagati ceno nadomestnih delov :)).
Ker se je pri sosedu kasneje vedno nekaj dogajalo okoli Hond (kakšna skupinska "šraufanja", montaže kakšnih plastik, manjša in srednje velika srečanja, ipd.) in ker je bilo meni všeč vse kar vsaj malo diši po bencinu, je tudi meni ob stalnem pogledu predvsem na tiste Civice l.92-95 začel ta avto postajati všeč. Ampak se je ponovno pojavila težava z notranjostjo, ki mi v Civicu ni bila niti malo všeč (sploh, ker sem bil navajen sosedove CRXove in seveda svoje Cliotove :)). No ja, seveda mi tudi cenovno VTIji niso bili dosegljivi, razni 1.5 mlinčki s kateremi sem se preganjal ob boku s svojim 1.4 Cliom pa seveda niso prišli v poštev. Sploh pa je bilo takrat teh Hond toliko, da kljub temu, da so po večini skoraj vse bile predelane po okusu svojih lastnikov, so si bile podobne kot jajce jajcu.

In spet sem pristal na začetku pri svojem francoskem rogljičku, katerih je bilo vsaj v naši okolici dosti manj.
Nekega dne je kar na lepem zgornjega kolega s sivo 5ko "GT" prijelo, da ga že predolgo časa moti zadnji (odvečni) par vrat. Slučajno je imel srečo in pri njemu se je pojavila čisto prava R5 GTturbo v zelo solidnem stanju (kakšnih podpovprečnih je bilo v okolici sicer kar nekaj). Takrat mi je navadna 5ka bila všeč (sploh tista siva kolegova), GTT pa mi zaradi odbijačev ni bila posebej posrečena (no na srečo se okusi spreminjajo :)). Tako da osebno nisem bil nevem kako navdušen nad kolegovim nakupom, ker sem vedel, da se poslavljamo od bivše "GTjke".
Par dni kasneje pa je tudi enemu drugemu kolegu uspelo najti avto, ki si ga je dolgo časa želel, tako je takratnega Nissana zamenjal za VW Corrado 1.8 (jaki motor za tisto težko kravo :)).
Jst pa, da bi revček moral tiščati v nedogled tiste obrate, ko bi hotel dinačmično slediti prometu, to pa ne (sploh, ker sem prvi hotel menjat :)). Še isti teden sem si šel v živo pogledat stanje 16Vjev, ki so se prodajali. Napram mojemu 1.4 so bili takrat vsi KATASTROFALNI. In spet moja nepotrebna osebna težava, ja vsi 16Vji so bili prve faze, ker pa sem sam imel takrat prenovljenega Clia, mi starejši ni bil več všeč. Kaj sedaj? Tako ali drugače ni bilo takrat kakšnega solidnega, ki bi se prodajal, zato sem bil prisiljen čakati.

Med tem časom, pa sta se prej omenjena kolega lotila obnove svojih dveh "strojev". Pri obeh sem vtikal svoj nos zraven, sploh pri 5ki skoraj ni bilo dneva, ko bi ne bil zraven, ko se je obnavljala. To sodelovanje pri obnovi je za sabo potegnilo tudi razne izlete (sploh proti Kamniku), ko so se kupovali razni deli za 5ko. In tako sva se tudi nekega dne s kolegom odpravila po neke dele za GTTjko. Na cesti skozi Kamnik na desni bežno opazim "sumljivo" modrega Clia, ker sem bil prepozen sem zregistriral samo to, da je "sumljivo" moder. Vredu bom na poti nazaj bolj pozoren. Seveda sem na poti nazaj bil zaposlen s pogovorom in sem nanj pozabil. Naneslo je, da sva morala še isti dan spet v Kamnik po dele. Tokrat bolj pozoren ugotovim, da sem zares z barvo sumil na 16Vja. Firbca kot sva skleneva, da si ga bova na poti domov malo pobližje ogledala. In spet sva nanj pozabila :), ampak tokrat sva na pol poti obrnila.
Že ko sva se pripeljala je avto deloval lušten in sploh proti ostalim zelo dober. Poiskal sem lastnika s katerim sva malo poklepetala, tudi on je bil proti ostalim lastnikom ful OK. Načeloma bi avto bil naprodaj, pa tudi cena bi bila neka normalna, mislim da nekje 750k bivših. Na avtu me je motilo samo to, da je bil model pred prenovo, ampak nič bo treba čez to. Vzel sem si telefonsko in povedal, da bom poklical, ko bom spravil denar skupaj, če ga seveda ne bo prej prodal.

Pojavila se je težava, kako iz danes na jutri prodati dober avto, v katerega je vloženega kar nekaj denarja. Avto posredniki so po Eurotaxu metali takšne cene, da ga bi ne dal, tudi če bi bil popolnoma serijski. Avto sem dal v oglasnik, na začetku s ceno po dogovoru, ker nisem niti vedel koliko lahko zanj pričakujem ampak samo koliko približno sem jaz dal zanj in nanj. Večina mi je zanj ponujala manj kot sem samo za avto plačal jaz (s tem da sem ga že jaz kupil pod ceno). Povsod sem poslušal, da kar daš na avto ni vredno nič in zato ni cena nič višja. Hm kaj naj naredim? Saj sem verjel, da razni dodatki ne zvišajo cene, samo potem mi je neumno vso to kramo šenkati zraven, če jo pa lahko prodam posebej. Sam pri sebi sem malo preračunal koliko me je avto prišel in vsakemu sem povedal svojo predstavo o ceni, da pa seveda lahko avto naredim tudi nazaj serijski in bi bila cena nižja. Nekateri so metali dol, nekaterih izbruhe pa sem moral še par minut poslušati :?: ??? (pa kaj te BK, kaj in za koliko prodajam) in glede na grožnje (med njimi ene takšne da bom razkosan ??????!!!!!!) sem bil prav srečen, da govorim samo preko telefona. Kasneje sem k oglasu pripisal ceno in umaknil telefonsko. Odziva je bilo manj, izbruhi pa so se nadaljevali, zato sem avto umaknil iz prodaje, in dal tistega kamniškega 16Vja na stran.

Med vsakodnevnim kroženjem po Celju pa sem takrat slučajno nekje v okolici AMZSja spet naletel na odkritje. Skrit nekje zadaj na parkirišču pri blokih je stal moder Ph.2 16V. Bilo je sploh prvič, da sem ga videl in izvedel, da obstaja pri nas kak Ph.2 (nikjer do tedaj ga nisem zasledil). V glavnem bil je točno tak, kot je moral bit, enostavno popoln za moj okus, pa še serijski je bil povrhu. Takoj sem mu zataknil listek za brisalec, in cel nestrpno čakal. Nič. Naslednji dan ponovimo postopek. Še vedno nič. Spet naslednji dan se sparkiram zraven avta in čakam :), nič. Obupan sem ljudi, ki so tam parkirali, spraševal, če vedo čigav je avto :). Informacije nisem dobil.
Nato kak teden kasneje zazvoni telefon. Bil je lastnik tega Clia. Pove mi, da se avto zaradi nakupa stanovanja iz nuje prodaja samo preko vez in poznanstev za 1.2Mio bivših. Uff ti mater, v najboljšem primeru, če prodam svojga RTja, sem še vedno vsaj za pol miljončka prekratek. Tako kot sem tist dan tuhtal, ne pomnim da bi še kdaj. Po celem dnevu tuhtanja, preračunavanja, kreganja, pregovarjanja, tečnarjenja, kesanja, obljubljanja, ...................................................................... sem zvečer zbral po zaslugi brata, mamčike in naše, obljubljen miljonček v primeru nakupa. Sledil je klic, da se dogovoriva za ogled (tisti pravi). Nekako sem dobil odgovor, da je tisti dan oz. večer že prepozno/pretemno, tako da naslednji dan, po 12i, ker dopoldne ob 10ih ga pride en njegov znanec gledat. Pa menda ja ne :(. Bolj ko sem mu tečnaril, da imam denar pa da pridem ponj, da si resnično želim ta avto, bolj se me je otepal. Ni preostalo drugega kot, da počakam na naslednji dan in na odločitev drugega kupca. Naslednji dan nisem zdržal in sem ga klical že dopoldne :), ampak se mi ni oglasil. Pomoje sem bil takrat tako napet kot zdaj ti mladci ob izdaji nove knjige Harrya Potterja :D. Zato je sledil ljubosumno/jezen obhod po Celju :D. Malo čez poldne mi je zazvonil telefon.

Uff sem se spozabil in sem spet preveč nabluzil, bom naslednjič nadeljeval.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious Sr feb 20, 2008 10:55 am

ej svaka ti čast...mi je popestrilo čas na šihtu, hehe...ampak končaš ko je najbolj napeto...mater kot kakšen konec dela prison break-a ali česa podobnega :lol: :jao: :lol:

vsekakor ti super ratuje s pisanjem 8)

lp
 
Uporabniški avatar
ervin30
Uporabnik
 
Prispevkov: 1423
Pridružen: Pe okt 13, 2006 2:52 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a ervin30 Sr feb 20, 2008 11:41 am

ko se začne najbolj zanimivo za brat rečeš da nadaljuješ prihodnjič :cry: :)
Dobra ko bbska.
stara,okrogla, malo bolj siroka ..v svojih najbolsih letih pregresno draga .. zaj parkrat rukjena pa ze dostopna...
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Sr feb 20, 2008 12:28 pm

:shock: doro pises nadaljuj .... :D
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če feb 21, 2008 4:09 pm

:D Kako se je odvila situacija s celjskim Ph.2 16Vjem?
Kot omenjeno mi je malo čez poldne zazvonil telefon. Res je bila oseba katero sem pričakoval. Mogoče se bo kdo (sploh od tistih, ki vedo kakšen avto sem potem kupil) sedajle malce začudil. Res sem imel veliko željo po tem avtu, ampak me je vseeno doletela novica, da je avto prodan nekomu iz Celja.

Takrat mi je res padlo v vodo vse in še malo več. Eden in edini 16V druge generacije, za katerega sem kadar koli vedel, se mi je prodal pred nosom. Vsaj tako sem takrat bil prepričan. Dejansko pa sem enkrat malo pred tem (ko še sploh nisem vedel, da obstaja kakšna prenovljena verzija tega avta) na netu zasledil enega prav takšnega, za katerega sem mislil, da je pač zmontiral platišča od 19ke 16V, pa da se mu je malo sanjalo, ko je pripisoval ceno (po spominu tam nekje na tričetrt poti proti 2MIO exSIT). Torej, ker pred tem nisem vedel, da je to kak novejši model + cena, nanj nisem bil pozoren, oglasa pa kasneje tudi ni bilo nikoli več.

Sklenil sem, da bom obupal z iskanjem 16Vja :(. Kot nalašč, me je celega razočaranega tudi tisti konec tedna, ko sem šel po punco v LJ kjer je takrat še študirala, dražil (tako kot že preteklikrat) bel 16V parkiran nekje med LJ-Rudnik - LJ-Center.
Ah, tiste vožnje iz LJ v CE so bile ob petkih popoldne kdaj pa kdaj prav mučne (takrat avtocesta še ni bila končana). Da sem se izognil Trojanam in stoječim kolonam, sem večkrat kot mnogi ubral daljšnice bodisi čez Litijo, Kamnik, ali pa kje drugje. Kljub temu, da sem se Kamnika ponavadi v teh urah prav tako raje izogibal, sem se tisti vikend vseeno odločil za tisto pot. In spet sem se peljal mimo tiste mehanične delavnice, kjer sem takrat zasledil tistega (kamniškega) 16Vja. Mimogrede sem opazil, da je tudi tokrat moder 16V pred delavnico. Kaj se pa zamudim, če obrnem in še punci pokažem tega 16Vja (do takrat je videla samo tistega v Celju), pa da ji pokažem razlike med novim in starejšim modelom (in da si spet malo lušte nardim :)). In že sem obračal. Še preden sem ugasnil avto in stopil iz njega, sem opazil, da avto ni več tak kot je bil nazadnje. Pa menda ga ja ni razbil? Tako kot je bil lep. Stopim iz avta. No pa sej ne zgleda, dosti drugačen kot zadnjič. Le zakaj so ga motile zadnje luči, da jih je zamenjal? Je njemu tudi bolj všeč prenovljen model :)? Pa saj so stranske letvice tudi zamenjane? Sigurno mu je novejši model bolj všeč :D.

In kot ponavadi, sem se ob 16Vju spet navil kot ura in punci začel razlagati in kazati vse nepomembne stvari :). Zaposlen z blablablablabla avtu sploh nisem posvečal pozornosti, dokler nisem punci hotel pokazati, zakaj me moti notranjost (predvsem števci in vzorec blaga).
No notranjost, ki mi ni všeč in ostale razlike med starejšo in novejšo generacijo 16Vja, sem ji pokazal doooosti kasneje. Preveč zaposlen z blebetanjem enostavno nisem opazil, da niso druge samo zadnje luči in stranske letvice ampak celoten avto, ki sem ga gledal ni več tisti kot takrat :?: :). Presenečeno začuden sem spet našel "šivanko v senu" (prenovljenega 16Vja). In tudi ta ni bil videt tako neroden.






No da skrajšam, končno mi je uspelo pripeljati 16Vja (takšnega kot sem si ga želel) domov :)
(kasneje sem med brskanjem po računalniku ugotovil, da je to isti Clio, kot tisti takrat iz avtoneta).

Kako je zadeva zgledala:

Slika
Pokrovček volana sem takrat nekaj menjal, tako da na fotki ni originalen

Na zimski obutvi:
Slika

Slika

Za tiste ki ne vedo, je to Clio 16V Ph.2 (kratek opis: 1800ccm, 136KM, 950kg, 8.0s-100km/h, 208km/h)

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 05, 2008 1:34 pm

Vidim, da nad 16Vjem večina ni tako navdušena kot sem takrat bil jaz :D. Pa da malo osvežim temo.


No v glavnem, imeti oba zgornja Clia mi je bilo takrat več kot odlično, ampak preveč denarja je bilo v tistem RTju in dveh "tako dragih" avtomobilov nisem bil sposoben imeti. Ponovno sem moral stisniti zobe in oddati oglas za tistega 1.4 vijola. Spet se je zgodba s klicatelji ponavljala, in ko sem že mislil obupati, me je poklicala neka punca. Avto je ves navdušen kupil njen fant in ga odpeljal proti KK :(.


In ostal sem sam s 16Vjem. Kaj sedaj? Nekaj bi rad "predeloval" pa ne vem kaj in kako. Po eni strani mi je bil všeč izgled prejšnjega Clia, po drugi strani mi pa tudi ta "novi" ni bil napačen. Imel je Eibach vzmeti (skoraj serijska višina) s kombinacijo Turnškovih amortizerjev, tako da sama vožnja ni bila napačna, zato sem sklenil podvozje pustiti pri miru. Kaj naj potem spreminjam? Kupil sem še en komplet stekel z namenom, da avto zatemnim. Vsa stekla sem dal enakomerno zatemniti na max. Nekako teh stekel nisem nikoli zmontiral na avto, ker mi to kasneje ni bilo več všeč (tukaj se je začelo, da sam za sebe nisem vedel kaj hočem :)). Na avto sem nataknil originalna platišča, ki sem jih kasneje nameraval zamenjati za večja.


Sčasoma mi je postalo zelooo doolgčaaas. Oba kolega s katerima sem takrat preživljal večino svojega časa, sta obnavljala svoji novi pridobitvi (kot omenjeno R5 GTT in VW Corrado). Nič več ni bilo tistih vsakodnevnih brezveznih voženj in "srečanj" na 5rolu, ampak samo postopanja po "delavnicah".
Sploh pri prvem kolegu z GTT sem pri obnovi (predvsem moralno :)) sodeloval praktično od prvega odvitega vijaka pa vse do zadnjega zabitega živca :). V tem času sem se tega avta nagledal podolgem in počez, in ker so me od nekdaj obkrožali razni francoski avtomobili, mi je tudi ta postal moramgaimeti všeč.
Naključno pa sem zasledil, da se ga je v nekdo ravno takrat naveličal, kar pa tako kot sedaj tudi takrat ni bilo pogosto. Dejstvo je, da podobnih avtomobilov ni ravno za vsakim vogalom, torej ga načeloma ne moreš kupit takrat, ko si to želiš, ampak takrat, ko/če se slučajno prodaja (ponavadi so takšni trenutki kot zakleti najbolj neugodni za nakup).

Da ne zavlačujem, zaradi dokaj redke priložnosti, sem praznino, ki je nastala ob prodaji RTja, zapolnil s skoraj identično R5 GTturbo kot je kolegova.

Za približno predstavo kako je zadeva takrat izgledala, ko se je kolegova počasi bližala koncu obnove (srednja) in moja ob nakupu (desna):


Slika

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov