Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
androkol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne mar 16, 2008 9:18 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a androkol Ne jun 08, 2008 8:40 pm

Želeli smo pozdraviti neko prijateljico in smo se izgubili tam v tistih ulicah :/ Nato smo vprašali kje do merkurja in so nam pokazali to ozko enosmerno pot, ki ima povrhu vsega še ležeče policaje in krožni promet, kjer se je zataknilo :( Ker so bili avtomobili parkirani okoli "otoka" nisem mogel po desni strani (pravilni strani), zato sem krožišče kar sekal po levi oz. nasprotni strani :P za sabo pa sem naredil cel zastoj, ki mu ni bilo konca, kolikor je bilo videti v stranskih ogledalih :)
I`ll be back!

Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 08, 2008 8:43 pm

hehe si kar predstavljam kaj so si mislili o vas :P ...sam tisti ki vas je napotil po tisti poti s prikolico je tud mutant svoje vrste...veliko lazjih poti je do merkurja..ampak vazno da se je vse lepo izslo ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne jun 08, 2008 8:45 pm

lepo napisano. Ste meli srečo, da ste sploh prišli skozi, ker tista ulica je včasih že s kombijem težko prevozna, ne pa s tako prikolico :D
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jun 08, 2008 10:25 pm

No d še dokončamo to zgodbico za lahko noč. Dobil smo se na bencinski, ker bi blo na parkerplacu mal problem obračat kj biu dost povn. No, robo uzamemo, dil zdilamo in gremo proti ljubljani. Pred odhodom smo si vzeli se nekaj za pit ker smo to prej pozabili. Po kratki pavzi in požirkih pijače smo krenili proti ljubljani. Med potjo je avtomobil začelo čudno zanašati. Ko smo ustavili je bil avtomobil začuda čisto naprej. Vsa teža je bila na vležni kljuki, zadek čisto v podnu, sprednje gume pa v zraku in so zgubljale trakcijo, s tem tudi vodljivost. Okej, vredu, gurtne na novo nastavimo in cliota primerno namestimo, tako da je pribljižno na težišču. Se peljemo naprej in nevem če ni bilo pet minut, zgodba se je ponovila. Parkrat smo to ponovili, potem je bilo pa že nesmiselno. A vseeno smo avto varno pripeljali do ljubljane. Raztovorili smo ga in prva stvar, ki je bla ta, da sem odstranil vetrobrane na sprednjih vratih. Prikolica se je odpeljala nazaj na rudnik, mi pa ponovno vsak po svoje... domov


Slika


Dejstvo, ki je bilo tisti momemnt najpomembnejše je bilo to, da smo končno lahko pričeli z delom... dokler nismo prišli do.....
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jun 08, 2008 10:47 pm

Fantje, da nebo kdo preveč posnemal načina zepenjanja na prikolco. Prvo vzameš 2 gurtne pa avto spredaj in zadaj zapneš na prikolico, da stoji na mestu in ne more ne naprej ne nazaj, potem pa šele zapenjaš bočno, da ga ne zamika levo desno.

Mel ste srečo ampak res srečo, da vam ni prednjega dela vlečnega avta dvignilo v kakem ovinku in vas obrnilo za 90 stopinj - sem že popravljal tak avto in prikolico in avto na prikolici zarad tega.

Ne teg aveč počet, ker na kaki avtocesti je to lahko smrtno nevarno za vas in za ostale.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne jun 08, 2008 11:10 pm

@nebivedu: vsaka čast, da iz teh dveh slikic vidiš kak je bil avto zvezan , ker men zgleda kot da tu gor sploh še ni zvezan :) Je pa res, da je treba na taki prikolici avto mal bol zvezat, kot pa na prikolici, ki nima ravne nakladalne površine.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po jun 09, 2008 5:26 am

Nebivedu, zgleda d je v trenutni situaciji tvoj nick čist primeren. Iz slik NI razvidno ampak sprednji konc je bil privezan z vitolom s prikolice, zadnji pa z dvema gurtnama iz obeh strani na zadnjo premo. ;) Taka, da avto ne bi smel ne v levo ne v desno pa tudi naprej ali nazaj ne. Sam kt sm že omenu so ble gurtne bolj švoh in so popuščale

Vrjam de se zavedamo vsega kar lahko nastane... In v tej situaciji smo našli najboljšo rešitev vpetja glede na prikolico, ki ni ravno najbolj primerna za vozila ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
androkol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne mar 16, 2008 9:18 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a androkol Po jun 09, 2008 2:39 pm

Žiiga je napisal/-a:Nebivedu, zgleda d je v trenutni situaciji tvoj nick čist primeren. Iz slik NI razvidno ampak sprednji konc je bil privezan z vitolom s prikolice, zadnji pa z dvema gurtnama iz obeh strani na zadnjo premo. ;) Taka, da avto ne bi smel ne v levo ne v desno pa tudi naprej ali nazaj ne. Sam kt sm že omenu so ble gurtne bolj švoh in so popuščale

Vrjam de se zavedamo vsega kar lahko nastane... In v tej situaciji smo našli najboljšo rešitev vpetja glede na prikolico, ki ni ravno najbolj primerna za vozila ;)


Točno tako :D Je pa tudi res, da je ta prikolica malo "nerodna", saj je večnamenska in se ne uporablja zgolj za prevoz avtomobilov ;) Tudi poden je temu primerno čisto raven in gladek, brez zatičev za prednja kolesa :(

Je pa bila vožnja vsekakor zanimiva in razburljiva, tako kot vse nadaljne :lol: Pa tudi nekaj več izkušenj smo imeli kasneje, tako da se je vedno vse končalo srečno, pa čeprav je bilo nekaj trenutkov zelo grozljivih :( Smo pač mladi in neumni in smo opravili marsikateri prevoz, ki se ga nebi lotili niti profesionalci :P :lol:
I`ll be back!

Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 09, 2008 7:59 pm

Kolega je s svojim avtom in tako prikolico peljal skoraj novega mondeota na štrihanje(1 mesec star avto pa že butnjen). V blagem ovinku je bilo treba malo zabremzat, gurtni zadaj sta popustili in avto je prbil v vitel. Teža je bila vsa na kljuki in vlečnemu avtomobilu je dvignilo prednji del, ga zasukalo za 90 stopinj in vse troje se je odpeljalo s ceste. Škode je bilo ogromno. Vlečni avto zadaj čisto razbit, ker je pri izletu s ceste odtrgalo kljuko prikolice in je ta priletela v avto ter povaljan en mesec star mondeo.

Ne govorim kr tko, videl sem kaj se je naredilo pri kolegu, zato pa samo opozarjam, da ne bo kdo na tak način ponavljal, ker je lažje ustavit na prvem klancu in počakat, da kak kolega še 2 gurtni pripelje, kot pa se vozit in uničit avto in nedaj bože še kakega, ki se takrat nasproti pelje.

Zato pa pravim, da ste imel resnično full srečo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po jun 09, 2008 9:16 pm

sam v opozorilo. z vitlo ni glih fajn španat avto med prevozom, je bolše na dva kolesa na isti strani ga zvezat z tapravimi gurtnami. bom nalimal sliko, če mi bo jutri uspelo slikat, da pokažem kak mislim.

EDIT: tak sem mislo, je pa ta kombi še na drugi strani tak privezan.
Priponke
P6100092.JPG
reklame zakrite, da modi nebojo meli dela s tem ;)
Zadnjič spremenil Drocky, dne Sr jun 11, 2008 8:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To jun 10, 2008 8:58 pm

No pokaž k boš utegnu, sicer pa gremo naprej. Ker sem imel ves material potreben za obnovo doma, tako tudi orodje smo se lahko lotili dela. Motorj je bil čisto oguljen. Izpušni kolekotr je bil odšraufan, nosilcev štarterja sploh ni bilo, mankala je tudi inštalacija. Kasneje sem tudi to začev precej aktivno iskati, saj brez nje nimam kaj početi. Tudi hladilnik ni pasal od prejšnjega 1.4, ker so bili plastični moduli povsem drugačni. Pa smo bili spet tam. Potrebno je bilo iskati dele. A to še ni bilo vse. Tudi alternatorja, servočrpalke in teh nosilcev ni bilo ob motorju. Ampak ker se šenkanemu konju ne gleda v zobe sem se s tem sprijaznil. Čakalo me je še precej letanja in klicarjenja. A kljub vsemu smo vseeno začeli rastavljati motor. Na veliki mizi sem najprej razgrnil belo rjuho, da je bilo dobro vidno kakšne opilke ali nezaželjene dele. Po odstranitvi menjalnika in štarterja smo prišli do golega motorja. Sam niti ni izgledal na zunaj tako slab. Predvsem je bilo potrebno najprej odstraniti vse malenkosti, kar je najbolj zamudno opravilo. Skupni vod goriva in injektorje smo previdno odstranili in jih očistili. A pustimo sedaj to. Najbolj me je zanimalo, kaj se v resnici skriva pod pokrovom ventilov. Me bo čakalo ponovno presenečenje ali bolje rečeno razočaranje? Ko smo odvijačili pokrov me je kar presenetila ohranjenost odmičnih gredi. Kot nove...

Slika

Slika

kasneje smo odstranili tudi zgornji del so bili uležajani deli v zelo dobrem stanju, semeringi so bili sigurno najmanj enkrat menjani a vseeno preventivno jih bomo zamenjali. .... nadaljevanje spet kasneje
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač To jun 10, 2008 11:29 pm

mogoce ti pa lahko jaz pomagam kaj okoli instalacije in podobnega.poklic moja kolega borisa na 031 510 997 in vprasi ce se ma kaj od njegove r 19 16v.ki jo je dal v dele.in ne obupaj pri projektu.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 11, 2008 8:35 am

Ampak si mel pa pri motorju res srečo. Js bi pričakoval slab motor, glede na to, kak si ga dobil.
Je pa lep projekt. Se vidi da prejšnje teme nisem najbolj spremljal :)

PS: sliko sem dodal v prejšnji post, da nebo preveč offT
LP Rok
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Pe jun 13, 2008 3:49 pm

kje je nadaljevanje.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Pe jun 13, 2008 5:21 pm

Ja čakte, more dž padat d gremo naprej z zgodbo :)

Torej ostali smo pri glavi motorja. Ko smo pokrov odmontirali je sledilo odvitje vijakov za jermenice na odmičnih gredeh, saj bomo semeringe zamenjali, če temu ne bi bilo tako, bi jih tudi lahko pustili gor in stare semeringe previtno potisnili v ležišče. Pod pokrovom se je skrival par gredi z odmikači, svetlečimi, nič opraskanimi. Super skratka. Počasi sem začel odvijati tudi vijake, ki držijo v prijemu odmični gredi in semeringe.

Slika

Vse skupaj se je začelo rastavljati. Ker so vijaki glave pod blokom med pokrovom in glavo smo to morali odstraniti in počasi se je lahko začelo resno rastavlanje motorja. Med odvijanjem se je en zavrtel v prazno. Že tako ali tako sem moral pred razstavlanjem motorja predhodno v trgovimo, saj nisem imel zvezdastega nastavka za gedore, ki je pri tej francoski višji tehnologiji potreben. Med obnovo bomo bili tudi zelo pozorni na samo sestavo in delovanje motorja. Sam motor je L-jetronic. To pomeni, da računalniku pošiljajo podatke za vbrizg goriva določeni senzorji. Če vsi skupaj delujejo tako kot je treba bo tudi motor deloval brez problema. Očistiti ali zamenjati bo potrebno SMT, lambdo sondo bi bilo potrebno zamenjati, pregledati senzor temperature zraka... Tako se je začelo počasi samo poglablanje v motor. Sam motor spada med ene enostavnejših. Vendar ima za tiste čase kar precej elegantnih rešitev. ena izmed teh je sesalni kolektor. Le ta je oblikovan v obliki turbine. To efektivno pripomore k večji hitrosti vsesanega zraka, saj se zrak odbije in z dvakratno hitrostjo "zdrvi" proti ventilu. Ko je odprt lahko na ta način vsesa več zraka v valj, zato je polnjenje veliko bolj učinkovito. Tudi motnje povratnega vala se s tem izničijo oziroma še bolje, izkoristijo v prid naslednjega polnjenja. Se pravi, vijaki za glavo so bili zategnjeni tako kot je treba- Fejst. En vijak se je uničil. Ključ je spodneslo in posnelo ves material, ki je še držal obliko zvezde. Ni nam preostalo drugega kot ta vijak povrtati. To pa je v tem primeru prekleto težko opravilo, saj je vijak jeklen, trd kot sam beton. Počasi, ampak res počasi, po dveh sežganih svedrih in nevem kolikokrat nabrušenih je glava vijaka le popustila. Ostanek smo počasi z obratnim svedrom le dobili nekako ven. Vendar nam je to vzelo nenormalno veliko časa, vse skupaj se je zavleklo. Po mizi smo razgrnili belo rjhuo, da bi se deli kar se da dobro videli. Kasneje smo vse skupaj še oprali z white spiritom.

Slika

Slika


Še pred odstranitivijo odmičnih gredi smo preverili tesnenje ventilov in sedežev. Glavo smo obrnili na glavo in v vsak kompresijski prostor natočili vodo, v kolikor ta ni puščala je bilo vse vredu. Na srečo in začudenje je vse tesnilo v nulo. Čakala nas je še menjava teflonov, ki pa se nahajo ob vodilu ventila. Za to opravilo je potrebno imeti ali doma narejeno orodje ali pa orodje za demontažo ventilov. Ventile je potrebno pri menjavi teflonov odstraniti in to tako, da se vzmet ventila stisne, ob tem dve varovalke, vsaka na eni strani stebla popustita in ju lahko odstranimo. Zakaj in kako je šlo naprej pa spet drugič ko bo kaj časa...
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jun 13, 2008 10:08 pm

Hehe tole raztavljanje in probavanja ventilov mi je še kako znano :) S tem da jaz namest vode uporabim ali WD ali pa nafto ( ker je le ta bolj viskozna kot voda poleg tega potem sedeži ne rjavijo).

Nekje si omenjal "obratni" sveder......maš v mislih to tako imenovan levi sveder? Če je to to potem mi prosim izdaj kje se jih da kupit.....ker kjer koli sem jaz spraševal še noben ni slišal za njih ( merkur, baumax,obi....)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Pe jun 13, 2008 10:18 pm

U bauhausu jih imajo ;) Sigurno, samo je treba kr sam najdt, meni so isto rekl tisti strici. ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jul 06, 2008 2:30 pm

no meni se ni jasno zakaj ne bos zrihtal 1.816v, ampak wilija.....js bi na tvojem mestu ze pustil 1.8 16v ze ki si se tolko trudu in zrihtal enega drugega da bi bil wili...ha?? :)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Sr okt 29, 2008 11:01 pm

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2193814
ta se prodaja
kaj pa je z zgodbo naprej...... :D

edit: mislim da se mzgrešil temo....ali lohk kdo prestav v ustrezno....
en je mel 3 al 4 cliote je bl tud zgodba tuki :?
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če okt 30, 2008 8:36 am

lisko je napisal/-a: S tem da jaz namest vode uporabim ali WD ali pa nafto ( ker je le ta bolj viskozna kot voda poleg tega potem sedeži ne rjavijo).


Lisko mislil si manj viskozna... :idea:
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov