Mal updejta, se razume, da ne zamre tema... Vsi mamo radi slike, tako da jih bo tudi zdaj nekaj..
Za začetek par slabših slik, pač razkopan avto...
Tukaj pa se začnejo razlogi zakaj se je sploh začelo kaj delati
Seveda luknje niso nastale ravno same od sebe (razn prve slike), ampak ob pomoči manjšega unior izvijača
Zdaj je bil čas za spremembo delovnega mesta, in delo se nadaljuje...
Tukaj smo najprej mislili delati, brez da bi odstranili tisti zgornji del rezervoarja, ampak nam je rja malce pokvarila načrte, tako da se je samo prevrtalo punte in odstranilo tisto tesnilno maso...
Resno delo se je začelo na desni strani, odstranitev obrobe in praga, vse skupaj zaščiteno z anti korozinom, dvokomponentno temeljno barvo, za konec bo še vse zalito z voskom (mal slik manjka, sam trenutno stanje je nekaj takega)...
Ker original crx obrob praktično ni za dobiti, smo naročili ene za tri vratnega civica in jo predelali (zadnji del ima malce drugačno vdolbino, in spodaj je potrebno narediti robček, kjer pride vrh praga (ti so na crxah plastični

))
Dodatno se je še delček pleha, ker je bilo uničeno mesto izven dosega obrobe
Spoj med obrobo in pragom je bil narejen tako, da se je najprej našvasalo obrobo in potem priredilo prag (medosna razdalja je za 20 centimetrov krajša pri crxah, tako da se ga je za približno tak del tudi odrezalo)..
Evo starega praga
in obrobe..
Priprava leve strani in zaščita desne..
Trenutno nadzorni čaka, da se bo delo zaključilo in bo lahko vse skritiziral
In če koga začnejo mal mučiti živci ko gleda tale rust bucket, sam pogleda vn z garaže, in je vse bolje

(vem, treba mal pokosit

)
To je zaenkrat vse, update spet ko bo par slik na kupu
