Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Po sep 01, 2008 7:12 pm

gasy je napisal/-a:Dam Senadu čisto prav. Tudi sam sem raje kupil 2 leti starejšega polota z klimo, ABS, servo, 2x airbag kakor pa starejšega z 1x airbag. Pa po moznosti je novejsi drazji pa 3/4 manj opreme.



verjetno si mislil mlajšega.

Meni je avto zelo všeč.
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Po sep 01, 2008 7:25 pm

Tako ja. Sem se zatipkal :)
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Po sep 01, 2008 7:42 pm

Zakon avto res :D :D

Drgač pa tud mene čist mičken na Bmw-ja spominja sm to pa itak ni nč slabzga :D
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Po sep 01, 2008 8:07 pm

Res nor avto z eno najhujših mask sploh. Se spomnim, da sem ga že kot pamž občudoval.
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po sep 01, 2008 8:13 pm

huh...ste se pa razpisal...sicer niti ne tok glede moje teme heh...

no najprej da dam zravn še moje mnenje glede druge teme:

DaDek je napisal/-a:
Mitsubishi je napisal/-a:Gre za model, katerega je imel že davnega leta 92 moj oče, kupil je novega.


zanima me kje je tvoj oče med temi tremi lastniki, pa sej nima veze enjoy v vožnji ;)


pardon..pozabil sem en zelo pomemben podatek, moj oče ga je kupil v Avstrii, v Celovcu, kjer smo takrat živeli :)

@senad:
se absolutno strinjam s tabo. Tudi sam vozim starejše (ampak bolj ohranjene) avte, ker imajo več opreme, se še vedno boljše peljejo in (za moj osebni okus) tudi bolje zgledajo. In da mi ne pride kdo s tem, da to pravijo tisti, ki nimajo za novejše avte=NE, ni v tem fora! Če se jes sam dobrega pol leta nebi vozu z mojo s-klasso, bi si že skor loh kupu unga cliota za 20 jurjev :) tko da sploh ni v tem fora.
Samo jes enostavno tut bolj zaupam starejšim modelom, narejeni so z več ljubezni, bistveno bolj natančno, za bistveno več časa. Bolj kvalitetni materiali etc.
Za primer novo c-klasso nekej naredijo v španiji, neki v vietnamu, neki v braziliji, v nemčiji skup sestavjo in rečejo da je to made in germany...moj k**** je!
In taka nova c-klassa nebo nikoli tako dobr narejena in nkol tako vzdržljiva kot npr. en mb 190...in ja loh je večini to stara grda kanta, sam še kr se voz po cestah, 20 let je stara, ta nova c-klassa pa močno dvomm da se bo.

@dadek: na mojem avtu vse funkiconira, vsak gumb ima še vedno svojo funkcijo ;)

@lenivec: narobe si prebral, kot primer citroena sem dal prav posebni model xantie, ki se je imenovala ACTIVA in samo ona je imela funkcijo, da se v ovinkih ni nagibala!
seveda klasično hidravliko ma pa citroen že 30,40 let! samo spet, pri citroenu se je takrat pri xm-u lahko nastavljala samo višina podvozja, ne pa tudi trdota amortizerjev (kot se da pri mojem avtu)

@fiatpowered:
roko na srce, kakorkoli nov avto in 21 jurjev, še vedno je en sam fakin clio.
z opremo ne seže ne mojemu avtu, ne senadovem do kolen!
Kar ima ta clio enakega so štrom šipe (zici po moje že niso več), alu feltne, airbag, abs pa kšna avto.klima. in tojto. Kaj ma pa moj avto, si pa loh prebereš v ene 25ih vrsticah, k sm našteval...ampak pustmo to. Pa tut če bi mel clio zej vse to not, je to že 17 let po tem! ja normalno bi blo ane! ampak še vedno nima tok opreme, še vedno ne tok odobja, še vedno ne tok prostora, še vedno ne tako dobrega in vzdržljivega motorja in etc.etc..sicer pa si že sam povedal kaj je teb edino važno od opreme in že zarad tega ne bomo prišli skupej...pač različni okusi.
Kar pa se tiče ozvočenja si pa res narobe povedal. V moji s-klassi 94 letnik imam bose soundsystem s 13 zvočniki in 600 w. Boljšega zvoka še nisem slišal do zdej, pa sm bil že tut na raznoraznih tekmovanjih. Boljšega sem rekel, ne glasnejšega, da ne bo pomote! In kakšn pioneer za 100 eur boljši od serijskega...kaj pa klamfaš? za bmw je dolgo časa razvijal alpine, za mercedes becker, skratka firme, ki so 10x dražje od pioneerja za 100 eur :) in tudi ozvočenje, en jbl, infinity,pioneer ne bo nikoli na nivoju harman&kardon-a, cabasse-a ali pa sploh bose-a . sam tolk :) ;)

@slicker: avto ni nič stal, je pa lepo ohranjen in več kot 10 let ga je imela ena in ista oseba
===========================================

IN SEDAJ SE PROSIM VRNITE NA MOJO TEMO, NAJRAJE BI PROSIL MODERATORJE, DA TILE PREPIRE ZBRIŠETE IN PUSTITE SAMO TOPICE, KI SE NANAŠAJO NA MOJO TEMO. ČE JE TO SEVEDA MOŽNO, HVALA V NAPREJ.

AJA IN ŠE TO: PROSIM NE ODGOVARJEJTE MI SPET NAZAJ IN NAPREJ, KER POL SE NKOL TA TEMA NE BO KONČALA. ČE MI IMA KDO KAJ ZA POVEDATI, MI NAJ PROSIM POŠLJE PM IN SE BOVA TAM MENILA. TOREJ TUKAJ ŠE ENKRAT PROSIM: SAMO DEBATA KI SE NANAŠA TEME. THANKS:)

LP
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Po sep 01, 2008 8:21 pm

Evo, pobrisano. Zdaj pa prosim drzite se teme, kar je tudi sam avtor prosil zato.

Lp, Gapi
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Po sep 01, 2008 8:23 pm

Avto kot tak je res nekaj posebnega. Skupek za tisti čas vrhunske tehnologije, nekatere stvari, ki so v tem avtu, še danes pri novih avtih prodajajo kot ekskluzivo. Oblika je klasična za take vrste voz, meni je sicer malo manjši galant veliko lepši. (pa ne oziraj se na klasične izjave "izgleda kot BMW", kot da so edino nemci oblikovalci, ostali pa plagiatorji :roll: ) Kot praviš, vse še dela, po slikah sodeč ni gnil, upam da bo ostal v takem stanju še dolgo.
Veliko varnih kilomertov!
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem Po sep 01, 2008 8:51 pm

A si ga kupil z 99 tisoc kilometri, ker ce pravis da ga je prej doktor imel je to iz tega oglasa na avto.net, kjer ima 240 tisoc KM.

Sam sem se odlocal za ta avtomobil, zato pa sem bil pozoren na KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2214697#

EDIT: Aja edino ce ta ki prodaja misli da je od doktorja bil, pa imas ti mogoce od onega politika :)
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po sep 01, 2008 8:56 pm

vilijem je napisal/-a:A si ga kupil z 99 tisoc kilometri, ker ce pravis da ga je prej doktor imel je to iz tega oglasa na avto.net, kjer ima 240 tisoc KM.

Sam sem se odlocal za ta avtomobil, zato pa sem bil pozoren na KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2214697#


ne to je ena druga sigma (najbrž tista ta 3ja, ki sem jo prej omenjal) s tem, da temu avtu veliko stvari ne dela in sedaj ga je baje še hčera razbila (prednji blatnik,luč in odbijač)...

jes če ti po pravici povem (pol pa verjemi ali ne) sem mojega dobil za 400 EUR.
Ja prav si prebral in ne ne manjka še ena 0 :)
+da mi je zraven dal še komplet nove luči (k jih je prek zava.dobil)-1 je 900 eur.
+še komplet novi zadnji lonec v vrednosti 370 eur

tko da tole je bil kr moj ''deal'' stoletja hehe...
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm

Napisal/-a Tad Po sep 01, 2008 9:01 pm

Odličen avto za smešno ceno!

Zaj pa naj nekdo reče, da bi mel rajši pet let mlajšega accenta ls:D
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem Po sep 01, 2008 9:31 pm

[quote="Mitsubishi"][quote="vilijem"]A si ga kupil z 99 tisoc kilometri, ker ce pravis da ga je prej doktor imel je to iz tega oglasa na avto.net, kjer ima 240 tisoc KM.

Sam sem se odlocal za ta avtomobil, zato pa sem bil pozoren na KM

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2214697#[/quote]

ne to je ena druga sigma (najbrž tista ta 3ja, ki sem jo prej omenjal) s tem, da temu avtu veliko stvari ne dela in sedaj ga je baje še hèera razbila (prednji blatnik,luè in odbijaè)...

jes èe ti po pravici povem (pol pa verjemi ali ne) sem mojega dobil za 400 EUR.
Ja prav si prebral in ne ne manjka še ena 0 :)
+da mi je zraven dal še komplet nove luèi (k jih je prek zava.dobil)-1 je 900 eur.
+še komplet novi zadnji lonec v vrednosti 370 eur

tko da tole je bil kr moj ''deal'' stoletja hehe...[/quote]

Ha, odlièno si tole speljal, in jaz sem mislil da je on za 2000 dobra kupèija :)

Hvala za informacijo.

Kako pa je drugaèe z takšnimi letniki glede rezervnih delov?

PS.: Uživaj v vožnji in naj ti služi še vsaj 10 let :)
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Po sep 01, 2008 10:14 pm

haha za 400€ takšen avto... kaj češ lepšega. uživaj v vožnji pa daj gor kaki posnetek da vidimo kako se tole pelje.
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po sep 01, 2008 10:26 pm

Senad je napisal/-a:10000x raje bi vozil ali kupil taki avto z toliko opreme, kot pa da si za 20 000€kupim novega cliota ali kaj podobnega.

20 00 sem dal primer, nimam pojma kolko stane taki avto, hočem samo povedat da raje vozim starejsi avto z vso opremo kot novi avto z 0 opreme.

v mojem audiju 2004 imam barvni bord kompjuter, gretje sedežev, 6 prestav, 130 konjev, tempomat ... potem pa gledam druge audije 2005, 2006, folk kupuje audija (facelift) 1.9tdi 115 ali 105 konjev, klima, abs, servo in onim starim bord computerom (rdečim)... za 18-20 ooo€, za 15-16000€ pa dobi letnik pred faceliftom z VSO opremo.

malo sem se raspisal, skratka bomba avto, dost opreme, in dost konjev.


LP



se strinjam :)

super avto in zgleda v 0 ohranjen. zakon!

zadne case je tle zmer vec tazga folka, k ma okus za avte.

nevem kva folku dela, da si kupuje neke generic gajbice in jih pol okrasi k novoletne jelke, tega res ne stekam..
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi To sep 02, 2008 7:06 am

@villijem: ja kupčija je reees smešna, v Nemčiji so lepi po 3 jurje...
glede rezervnih delov je pa tko: čaka se jih pa išče se jih hehe...
zadej morm zamenjati obe roki, levo so najdl v centralnem skladišču v Frankfurtu, desne pa ne...tko da zej so se direkt z Japonsko v kontakt postavl, da jo iz tm naročijo.
Ampak niso sploh drage, 65 EUR + delo ...to ni nč! Za mojo s-klasso so pa 350 EUR ...

@nejkonej: to je max oprema, več takrat ni šlo. Edino za japonski trg je mel še en boljši soundsystem v 2-din enoti, ta zgornja je mela ogromen display z eqalizerjem...

video pa posnamem, sam da bom mel mal več časa....
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To sep 02, 2008 7:49 am

vov...tut mene je presentl...prvič slišim za ta mithubishijev model...nor avto, pa pazi ga
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To sep 02, 2008 6:46 pm

žaba powah. :o
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To sep 02, 2008 6:48 pm

Mitsubishi je napisal/-a:Za primer novo c-klasso nekej naredijo v španiji, neki v vietnamu, neki v braziliji, v nemčiji skup sestavjo in rečejo da je to made in germany...moj k**** je!


dobrodošel v svetu kapitalizma :D

in tista tvoja s classa tudi ni narejena v celoti v nemčiji ;) nekateri deli so prišli iz saturnus-a ( bivšega)

leta 1996 so vpoklicali vse sigme ( ki so bile izdelane med letom 91-94) na pregled zaradi morebitne izgube zavorne tekočine

malo sem gledal cene oz. dobil podatek koliko stane sigma drugje in sicer:
od 330-350 $ če bi ga kupil privat
od 750-850 $ če bi ga kupil od avtohiše

tako, da ceno, ki si jo ti plačal še sledi trgu ;)
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi To sep 02, 2008 11:02 pm

adis je napisal/-a:
Mitsubishi je napisal/-a:Za primer novo c-klasso nekej naredijo v španiji, neki v vietnamu, neki v braziliji, v nemčiji skup sestavjo in rečejo da je to made in germany...moj k**** je!


dobrodošel v svetu kapitalizma :D

in tista tvoja s classa tudi ni narejena v celoti v nemčiji ;) nekateri deli so prišli iz saturnus-a ( bivšega)

leta 1996 so vpoklicali vse sigme ( ki so bile izdelane med letom 91-94) na pregled zaradi morebitne izgube zavorne tekočine

malo sem gledal cene oz. dobil podatek koliko stane sigma drugje in sicer:
od 330-350 $ če bi ga kupil privat
od 750-850 $ če bi ga kupil od avtohiše

tako, da ceno, ki si jo ti plačal še sledi trgu ;)


-tjah groza tale kapitalizem
-s-klassa verjemi, da je narejena kar v Nemčiji - Hella prijatelj moj, gre še za w140 tip s-klasse letnik 94 namreč :) ;)
-svašta, to pa nisem vedel, moram dati pregledati, najbrž pa je to dal že prejšnji lastnik in so uredili-upam -kje si to zasledil??
-brez zamere, vendar sigmo in njeno ceno spremljam že 10 let (mobile,autoscout,mkg bank,ebay,cars,autoboerse...etc) in do sedaj cenejše kot 1.100 eur na mobile.de nisem še zasledil, s tem da je bil avto grozno ohranjen in večino stvari ni delalo (mislim da celo še menjalnik ne), trenutno je na mobile ena lepa sigma, ki je od 1.lastnika in baje vse funkcionira...cena: 2.999 eur...tako da prosim povej od kje teb cena 330 $ -ker če to drži in da avto ni razbit,da vse dela, jih naročim sedajle ene 3,4 ! :);)
moja je bla pa 400 eur in vse funkcionira pa nikol zbita ...tko da verjemi, če kdo pozna cene teh avtov na tržišču, jih jaz in zato z zagotovostjo lahko povem: JA, to je bil absolutno res res dober ''deal''...

lp
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 To sep 02, 2008 11:11 pm

lenivec je napisal/-a:
Mitsubishi je napisal/-a:@lenivec: narobe si prebral, kot primer citroena sem dal prav posebni model xantie, ki se je imenovala ACTIVA in samo ona je imela funkcijo, da se v ovinkih ni nagibala!
seveda klasično hidravliko ma pa citroen že 30,40 let! samo spet, pri citroenu se je takrat pri xm-u lahko nastavljala samo višina podvozja, ne pa tudi trdota amortizerjev (kot se da pri mojem avtu)


kot sem napisal citroen DS leta 1968
Slika

Slika


Dynamic Four, Dynamic ECS, Active TCL

In line with this development philosophy, Mitsubishi developed its first high performance four-wheel drive vehicle in 1987, when it equipped the Galant VR-4 with "Dynamic Four", which featured a center differential-type full-time four-wheel drive system (this system incorporated a viscous coupling unit), a four wheel steering system, four-wheel independent suspension, and a four-wheel ABS (the first total integration of these systems in the world that were highly advanced at the time), thereby dramatically improving dynamic performance. The 1987 Galant also featured "Dynamic ECS", a world’s first active electronically controlled suspension system (a means of actively controlling a vehicle’s cornering attitude and dynamic performance) that Mitsubishi developed. Mitsubishi's active ECS enhanced ride comfort and kept body inclination to a minimum under all driving conditions by controlling the grip between the tires and the road surface. The Galant won the 1987–1988 Japan Car of the Year, the country's most prestigious automotive award. The Dynamic-Four system was honored by the Japan Society for the Promotion of Machine Industry (JSPMI).[3][5][7][8][9]

In 1990, Mitsubishi released the Diamante (Sigma) in Japan. It featured a new electronically controlled active trace & traction control system (the first integration of these two systems in the world) that Mitsubishi developed. Simply named TCL in 1990, the system has now evolved into Mitsubishi's modern Active Skid and Traction Control (ASTC) system. Developed to help the driver maintain the intended line through a corner; an onboard computer monitored several vehicle operating parameters through various sensors. When too much throttle has been used when taking a curve, engine output and braking are automatically regulated to ensure the proper line through a curve and to provide the proper amount of traction under various road surface conditions. While conventional traction control systems at the time featured only a slip control function, Mitsubishi's newly developed TCL system had a preventive (active) safety function which improved the course tracing performance by automatically adjusting the traction force (called "trace control") thereby restraining the development of excessive lateral acceleration while turning. Although not a ‘proper’ modern stability control system, trace control monitors steering angle, throttle position and individual wheel speeds although there is no yaw input. The TCL system's standard wheel slip control function enables better traction on slippery surfaces or during cornering. In addition to the TCL system's individual effect, it also works together with Diamante's electronic controlled suspension and four-wheel steering that Mitsubishi had equipped to improve total handling and performance. The Diamante won the Car of the Year Japan award in 1990–1991.[8][10][11][12][13][14][15][16]


http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... Active_TCL

mitsubishi je bil prvi ki je uvel elektroniko pri hidravliki, daljnega leta 1987, 2 leti pred citroenom oz 6 let (preberi spodaj)

1987 Mitsubishi Galant (zgoraj preberi) je imel tako elektronsko regulacijo (2 leti pred citroenom XM), obenem je bil prvi avto na svetu s active suspension (6 let pred xantio activa)

# 1989 Citroën XM: electronic regulation of the hydropneumatic system; sensors measure acceleration and other factors

# 1993 Citroën Xantia: Optional 'Activa' (active suspension) system, eliminating body roll by acting on torsion bars. An 'Activa' equipped Xantia was able to reach more than 1g lateral acceleration

ampak seveda, samo citroen je mojster razviti napredno tehniko vzmetenja, kajne?

zalostno da tega malo ljudi ve...se bolj zalostno je stevilo prodanih mitsubishijev v evropi (glede na ostale japonce), ampak kaj čmo

avto se prodaja samo zaradi imena (ali proizvajalca ali modela), nic drugega

on topic
diamante oz sigma je legenda....za 400 eur je pa super kupcija
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov