Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Sr nov 12, 2008 12:58 pm

tole z amortizerji se pa očitno rado dogaja xsantiam - sm pred časom bral o podobnem problemu na enem drugem forumu....
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr nov 12, 2008 1:06 pm

A jo že prodajaš :?: Na avto.net-u sem videl oglas.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne nov 16, 2008 10:32 pm

chevy je napisal/-a:A jo že prodajaš :?: Na avto.net-u sem videl oglas.


Ne samo za hec je gor že eno leto , ime l sem ponudbo za 1300€ samo je bila glih reg in je bla tok fajn za vozit, da jo pač nisem hotel takoj prodati, saj bo itak šla na razgradnjo ali jo bom pa Novaku pustil za dele bom še videl. na teh avtih je vredno samo prednje in zadnje luči ter kolesa gume , če so nove kakor na moji :roll:
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Ne nov 16, 2008 10:37 pm

Ta avto ni pa nikoli nebo Activa. Active so bile 2.0 TCT turbo ter 3.0 V6...

Ta je Hydroactiva II kar pa je daleč od Active.

To s amortizerji pa se dogodi tistim kateri vozijo avte na servi onim ko prvič vidijo hidravličarja! Drugače se šalca sanira že prej!
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Re:

Napisal/-a jerson1978 Po feb 20, 2012 10:47 am

Ivan36 je napisal/-a:
AudiBoy je napisal/-a:OK, sevedno ne stekam, kaj je to Activa.. :P


Ekola uradna razlaga Active

Nadzor stabilnosti
Sistem za nadzor stabilnosti, ki je bil predstavljen na Pariškem avtomobilskem salonu leta 1990, so razvili za delovni prototip Activa II, razkošen, vrhunski kupe kabriolet.

Sistem Activa, nameščen na vozilo Xantia Activa leta 1995, je doprinesel pomembno izboljšanje lege na cesti, varnosti in užitka pri vožnji. Aktivni sistem za nadzor stabilnosti preprečuje nagibanje vozila v zavojih. To domiselno kombinacijo elektronike in hidravlike je leta 1958 za DS prvič uporabil Paul Mages, oče hidravlike pri Citroënu.

Sistem vzmetenja Activa vsebuje dva valja, enega na levi in enega na zadnji desni strani, ki ju napaja vir pod visokim tlakom in nadzira elektronska enota, ki prejema informacije o: hitrosti vozila, kotu volanskega obroča in hitrosti vrtenja volanskega obroča. Valja delujeta simultano s potiskanjem oziroma vlečenjem za desni oziroma levi zavoj in avtomobilu omogočita, da enakomerno

Voith je napisal/-a:ok kako ti je pa to ratal??

cak ce prou vidm ti je amortizer tok zabil v haubo?


a se da na te ksantije dt konvencionalno vzmetenje al se je nujno treba zajebavat s tem oljem?


Čist simpl samo čez eno velko lukno sem zaplejal na glavno cesto in puff hauba v luftu :D No tak je narejeno spodaj na košu je rozeta iz pleha in gume ta je preperela velja za vse x1 model pol je okol tega teleskopa še guma ( to je utrgalo) in pol še pokrov le tega in na vrhu še Sfera in pa te cevi za LHM. Komplicirano samo udobno 8)


heh to se zgodi ko je pleh na notranjem blatniku malo švoh in ga ni nihče saniral nima nikakršne veze z luknjo na cestišču ampak z človekovo malomarnostjo citroen z hidravličnim vzmetenjem ni za vsakogar avto
kupi avto svojim potrebam
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Re:

Napisal/-a jerson1978 Po feb 20, 2012 10:52 am

Ivan36 je napisal/-a:
zrmkf je napisal/-a:Lep avto! Motor je pa tud tapravi not. Prosu bi te, če lohk daš še kšno sliko notranjosti.
Drugače pa veliko varnih kilometrov še naprej.


Khm not je pa bolj bi rekel prašna no še otroke okol prevažam in je polno droptin ( se redno ) posesa samo ne traja več ko 2 dni, da je čista ;)

Glede Active pa takole , ko pritisneš tisti gumb na konzoli postane zadeva očitno trda :D in po slabi cesti dobesedno poskakuje npr. pot mimo stehana je slab asfalt in dobesedno čutiš kolesa v zraku :shock: toliko jih gor potegne, se pa odlično pelje s tem sistemom tudi ovinke z lahkoto hitro spelješ pol pa še zadnja prema malo zavija 44WS in gre še lepše in hitreje skoz.

Glede zavor prednje ploščice so že skoraj na nuli cca 2,5mm pa še skoz dobro primejo
vem ja je potrebna menjava :oops:
Pospeški: do 4000 o.min. je čisto normalno pol pa okoli 4300 rpm pa začne vleč ko nora do 6400rpm in še v rdeče polje tako, da ima od 0 do 100 kmh okol 8,8 sec.
navor pa moram v knigo pogledat jo ima :D


kolo pr dobenem hidravličarju nikoli in v nobenem primeru ne izgubi stika z podlago oz voziščem dobra lastnost vozil z tem sistemom ker sistem ne deluje na podlagi feder
kupi avto svojim potrebam
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re:

Napisal/-a dask Po feb 20, 2012 10:54 am

c.o.b. je napisal/-a:tole z amortizerji se pa očitno rado dogaja xsantiam - sm pred časom bral o podobnem problemu na enem drugem forumu....


To se je rado dogajalo tudi "stoenkam" od Zastave, sam pri zadnjih amortizerjih. :lol: Si zapeljal v luknjo, pa je šla zadnja šajba. Pa še vse ostalo, kar je med amortizerjem in njo :roll: Je pa bilo tako, kot so že napisali, posledica švoh izdelave oz. materiala in malomarnosti lastnika.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Naša Francozinja Xantia 2.0 VSX

Napisal/-a AgitatoR Po feb 20, 2012 11:18 am

Predvidevam da mal bluziš z amortizerji in Z101. :)

Fora pri Xantiah je v tem, da kovinsko gumjasti nosilec teleskopa, na katerega je pritrjena tudi bunka enostavno pregnije. In če stvari ne razdreš sploh ne vidiš realnega stanja. Saj je na zunaj videti OK.
Se pa to dogaja pri res nizkih hitrostih pri manevriranju. Da ne bo mislil da ti to pri 150km/h useka ven. Cena novega original nosilca je prek 200€, rabiš dva.... Obstajajo cenejše in nič manj učinkovite oz. še boljše variante.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Naša Francozinja Xantia 2.0 VSX

Napisal/-a dask Po feb 20, 2012 11:20 am

AgitatoR je napisal/-a:Predvidevam da mal bluziš z amortizerji in Z101. :)



Nope. Smo imeli dve doma, kjer se je to zgodilo + sodelavcu isto, direktno pred firmo, ko je zapeljal čez diletacijo za odvod padavinske vode.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Naša Francozinja Xantia 2.0 VSX

Napisal/-a AgitatoR Po feb 20, 2012 12:25 pm

Mi smo jih mel 10+, pa nikol takih problemov. Sej ma listnato vzmet, amortizer je pa tut ni navpičen, ampak je pod kotom cca 60 stopinj.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Naša Francozinja Xantia 2.0 VSX

Napisal/-a dask Po feb 20, 2012 12:57 pm

AgitatoR je napisal/-a:Mi smo jih mel 10+, pa nikol takih problemov. Sej ma listnato vzmet, amortizer je pa tut ni navpičen, ampak je pod kotom cca 60 stopinj.


Že možno, ampak nam je pregnilo in ga prav fino porinilo skozi zadnjo šipo. Je pa res, da sta bili obe stoenki že ob nakupu še skoraj za na šrot, pa smo se vozili še nekaj let, dokler ni počilo. Takrat se je še dalo, glavno da ni kuhal, pa da je zjutraj vžgal, pa je bil "tehnično izpraven".
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Naša Francozinja Xantia 2.0 VSX

Napisal/-a AgitatoR Po feb 20, 2012 3:19 pm

Sem mal študiral zdele. Sem zabrklal neki z enim drugim avtom (Pony). Dejansko ima zadaj pokonci amortizerje.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov