Energetik81 je napisal/-a:30KM razlike med tovarniškimi in merjenimi stock vrednostmi? Jst bi temu rekel zanič meritve. Ne vem, kaj bi mele tuki zravn zimske gume?
EDIT: sem opazil, da na izpisku piše moč na gredi. Imajo pri RSR mogoče podatke za vsak avto posebej, koliko % moči se izgubi pri prenosu, in potem preračunajo moč s koles na gred? To bi bilo možno. Ker tovarniško mislim da se podaja moč na kolesih.
Zimske gume kakrsne so danes (lamelne) imajo kar precej krivde za narobe izmerjeno moc na takih valjih. Izkaze se, da imajo veliko manj izgub takrat, ko so pod obremenitvijo in se lamele sestavijo skupaj, kot pa takrat ko se prosto kotalijo z razprtimi lamelami. Tako pac je in je opazno celo na cesti, ce si pozoren. Ko se taka guma kotali med dvemi valji, se toliko bolj.
Ker Maha meri izgube ko se valji ustavljajo (poleg izgube od sklopke do koles tudi izgube v lezajih valjev, zracnega upora retarderjev itd) in te izgube pristeje izmerjeni moci na kolesih, je meritev zelo blizu tisti pravi na glavni gredi. Ce izmeris pred in po tuningu in so rezultati ponovljivi, potem je to kar to.
Tovarna podaja moc na gredi motorja, je pa nekaj razlicnih standardov. Nekateri celo merijo brez agregatov na motorju, torej brez vodne crpalke, brez alternatorja... O tem se je tu ze pisalo.
Energetik81 je napisal/-a:In če ima avto predpisan 95 oktanc, mu tudi 100-oktanc ne bo dvignil moči kar za 15%...
Veliko avtov ti na 95 bencin sploh ne da napisanega v knjizico. Sele ko ga en cas navajas na 100tko, pa slucajno natocis 95 notri, se zelo opazi. Adaptivne elektronike pac... Na boljse pocasi, na slabse na hitro.
LP